fallback

Tesla изтегля 1,1 млн коли заради риск от катастрофи

Сервизната акция е за Китай и ще засегне Model S, X, 3 и Y

Китайските власти наредиха на автомобилния производител Tesla да извърши масово изтегляне на своите електрически превозни средства, съобщава Beijing Daily Press. Сервизната кампания ще засегне 1 104 622 автомобила.

Това са Model 3 и Model Y, произведени в завода на Tesla в Шанхай, а също така Model X и Model S, внесени от САЩ. Всички те са произведени от 12 януари 2019 г. до 24 април 2023 г. Кампанията по изтеглянето им започва на 29 май.

Причината за сервизната акция е работата на системата за възстановяване на енергията или по-скоро липсата на възможност на водача да избере режим за възстановяване. При него моторът работи като като генератор и връща част от енергията към батерията. Рекуперацията се активира чрез натискане на спирачката и отпускане на педала на газта.

Властите в Китай също така считат за опасност липсата на предупреждения за твърде дълго натискане на педала на газта, което може да се окаже случайно. Коригирането на двете функции ще бъде извършено чрез актуализиране на софтуера, което при Tesla става от разстояние.

fallback
  • #103
    До турбоантиелектрик ( преди 1 година )
    101"Партнера върви с 140 км/ч пробвал съм" ти да видиш това е нова информация. Вероятно е отскоро защото за първите пет години казваше, че дори не знаеш дали може да вдигне толкова и мога да те цитирам. Осмели ли се да погледнеш и разхода . Ако си бил толкова смел да погледнеш имаш ли смелост да го споделиш? Защото не е точно това което си представяш и въобще не е близо до 4,5 на 100. Особено при изкачване и изпреварване. Онзи разход от 15 на 100, ще ти се види песен!
  • #102
    анонимен ( преди 1 година )
    Очевидно е че и теслите се движат с такива скорост, за да изминат разстоянието за девет часа. Хайде сега си помисли, ако тесла модел 3 се движи със средна скорост 140 км в час и харчи 99 лв, ти колко ще изхарчиш с тази скорост, а не с 90 км в час при която харчиш 110 лв, които при цена от 2,51 са 43,8 литра?Дали не трябва да вдигнеш малко разхода или да увеличиш времето? Колко харчи баничарката със 140 км в час? Мълчиш вече втора трета година по този въпрос защото 4,5 л те устройва.
  • #101
    Турбо ( преди 1 година )
    И се успокои,Партнера върви с 140 км/ч пробвал съм,може и още.По данни от Пежо максимална скорост 160 км/ч.
  • #100
    Турбо ( преди 1 година )
    Къде има 1000 км магистрала в България?Да взема утре да отида до Бургас и да пътувам Бургас София Бургас София докато навъртя 1000 км. и да ти съобщя резултата.През деня или през нощта?Зима или лято?При дъжд,мъгла или сняг?По пътя ще има ли ограничения,ремонти, катастрофи?Задаваш ми *** въпроси.На теория,ако има такава магистрала и се движа с 140 км/ч без трафик ще ми трябват между 7 и 8 часа.Ще се залепя зад Теслата и при първото спиране за зареждане ще те ти помагам за сбогом.
  • #99
    До турбоантиелектрик ( преди 1 година )
    Май забравих да попитам. За колко време минаваш 1000 км по магистралата с баничарката, за да смяташ че девет часа са прекалено много време и един електромобил ще стигне два часа след тебе? Много ми е любопитно да отговориш поне на този въпрос?
  • #98
    Турбо ( преди 1 година )
    На *** въпроси не смятам да отгговарям.Какво си видял кристалната топка също не ме интересува,не съм врачок.При изравнена цена на покупка бих сравнявал разхода на 100 км на дизел и ток на бърза зарядна станция.На дълъг път евтиното зареждане е само за началото.
  • #97
    До турбоантиелектрик ( преди 1 година )
    Продължаваш да не можеш да смяташ и да не ми отговаряш на въпросите. За колко време ще минеш 1 000 км с баничарката по магистрала? Коя година е след 10 години? Защото според мен е преди 2035, когато цените на електромобилите ще са се сринали а цените на дизеловите автомобили ще са се покачили неимоверно и сигурно ще са по-скъпи от електромобилите но аз ги приемам за равни? Тогава електр с пробег 500 км и 10 минутно зареждане ли избираш или 1500 км с 3 мин зареждане на дизел. Елементарен въпрос
  • #96
    Турбо ( преди 1 година )
    Електромобилите се налагат със забрана, от 2035 да не продават нови автомобили с ДВГ.От 2025 въвеждат евро7.Всички производители на електромобили получават държавни субсидии,продават въглеродни квоти.Това ако са пазарни принципи, сигурно са писани от Шваб.
  • #95
    Турбо ( преди 1 година )
    Това е нонсенс.Ако изравниш пробега,цената на електромобила става дебела заради скъпата батерия от 200 квтч(по 20 квтч/100 по каталог за 1000 км),теглото на електромобила става над 2,6 тона спрямо дизела.Ако изравниш цените(не са равни,но ги приемам за равни 50х.лв дизел, 80 х.лв електромобил)пробега на електромобила с малка батерия от 50 квтч е мижав.
  • #94
    До 92 ( преди 1 година )
    Я си помисли, дали политиците или Тесла карат светът да премине към електромобили? И какво общо има Тесла с Давос. По напълнопазарни принципи. ПОЛИТИЦИТЕ решиха да изхвърлят Тесла от пазара на САЩ, като през последните три години подкрепяха конглокентите на Тесла с 7500 долара субсидии, което правише техните автомобили, които така или иначе бяха по-евтини от Тесла с допълнителни 7500 по-евтини, но въпреки тези не пазарни практики, tesla си остана с 80% пазарен дял, ВЪПРЕКИ ПОЛИТИЦИТЕ.
fallback
Последни