fallback

Tesla изтегля 1,1 млн коли заради риск от катастрофи

Сервизната акция е за Китай и ще засегне Model S, X, 3 и Y

Китайските власти наредиха на автомобилния производител Tesla да извърши масово изтегляне на своите електрически превозни средства, съобщава Beijing Daily Press. Сервизната кампания ще засегне 1 104 622 автомобила.

Това са Model 3 и Model Y, произведени в завода на Tesla в Шанхай, а също така Model X и Model S, внесени от САЩ. Всички те са произведени от 12 януари 2019 г. до 24 април 2023 г. Кампанията по изтеглянето им започва на 29 май.

Причината за сервизната акция е работата на системата за възстановяване на енергията или по-скоро липсата на възможност на водача да избере режим за възстановяване. При него моторът работи като като генератор и връща част от енергията към батерията. Рекуперацията се активира чрез натискане на спирачката и отпускане на педала на газта.

Властите в Китай също така считат за опасност липсата на предупреждения за твърде дълго натискане на педала на газта, което може да се окаже случайно. Коригирането на двете функции ще бъде извършено чрез актуализиране на софтуера, което при Tesla става от разстояние.

fallback
  • #73
    до #66 ( преди 1 година )
    Продължение: Не просто е смешно, а е направо тъжно подобен начин на мислене, който е меко казано идиoTcKи. Когато излизаш с момиче знаеш колко пари имаш и според това си избираш заведението в което ще я заведеш. Само капацитети, като теб могат да я заведат някъде и тогава да се сетят, че може би нямат достатъчно пари. Предварително се правят сметките, а не след това, но явно си много далече от нормалното човешко мислене и логика.С автомобилите е същото.Предварително си правиш сметката,а не после
  • #72
    до #66 ( преди 1 година )
    Само много НЕумен човек не си прави сметката на разходите. Няма богат човек в света, който да не го прави. Само бедните и много глyпaвитe не го правят. Сигурен съм, че ти си от тях, че дори се и хвалиш с това. Немците от АМС правят сметки по нощите, както казваш. Защо ли? Пусни в търсачката KOSTEN UND REALVERBRAUCHTesla Model 3 Performance и се наслаждавай на това, което реално би ти коствало, ако се набуташ с електромобил. Смешен си със сравнението с момичето и менюто. Не просто е смешно, а е
  • #71
    До 123 ( преди 1 година )
    Преди да търсиш стари статии, като онази дето бяха препечатали тука от 2017 година и обясняваха че батерии не се рециклират, щом си в германия, да беше спрял на някоя зарядна на Тесла да питаш каква е цената за киловатчас ДНЕС и да беше казал на каква цена си платил киловатчас за домакинството за ПОСЛЕДНАТА ти сметка за ток. Иначе ставаш като турбо който обяснява, че ей сега цената на акциите паднала от 400 на 160, въпреки че 400 беше преди три години
  • #70
    До 62 ( преди 1 година )
    Колко пъти да ти казвам да не ми даваш това недоразумение rifter за пример? То по-лошо от с него само електричката на toyota май, която харчи 300 киловат часа за 1000 км и ги минава за 14,5 часа, въпреки че е много по маломощна и малка кола от тесла модел 3, която по абсолютно същия маршрут изминава разстоянието за 9 часа и 20 минути с 186 киловатчаса. Първите 400 км изминати без спиране с първото зареждане "от контакта" бавно ли ти се вижда?
  • #69
    123 ( преди 1 година )
    Така,че разликата от 5,19Е за 100 км.някак си не се връзва и не е никак оправдана,за да си купиш електричка.И пак казвам това е по най-евтината тарифа.Ако тръгнеш някъде на дълъг път и си принуден да зареждаш на зарядни цената става двойни и 10Евро отгоре пък още повече не се връзват.Неудобството да чакаш да зареждаш не е отчетено.Aко на година караш по 20 000 км това означава, че минимум с 1000Евро се набутваш с Модел 3.Така, че икономическо е неизгодно да премина на електромобил.
  • #68
    До 66 ( преди 1 година )
    Всеки си прави сметката. Или забрави цитата на онзи милиардер с трите Бугатита, че си е правил сметката, че разходът му за бензин за да стигне до някакъв скъпарски ресторант му е излязъл по-скъп отколкото да си плати сметката в ресторанта. Дали си брои стотинките, щом си прави сметката? Дали кара с 90 км в час като турбо, въпреки че комплект гуми и джанти само 50 000 долара а разходът на гориво малко по-голям от на дизеловата му баничарка която харчи 4,5 на 100 и минава 1000 км с под 45 л гориво
  • #67
    ДО 123 ( преди 1 година )
    В германия токът е скъп и затова никога няма да карат електромобили. Да си чул там някой да кара електричка? Няма и да кара ще си карат дизелите защото са най-икономични. Даже ще накарате toyota да им направи дизелов хибрид за по-голяма икономия. Разправят че горели по половин литър на 100 км и с 5 л минаваш 1000 км.
  • #66
    анонимен ( преди 1 година )
    най са ми интересни хората които преди да си купят автомобил сядат и смятат по нощите коя най малко разход има и излиза най ниска подръжка малко като да излезеш на среща с момиче и да си броиш стотинките преди да ти донесат менюто
  • #65
    Не ми се измъквай ( преди 1 година )
    Кой ти говори за rifter? Питам те задължително ли трябва да изминава 1200 км като баничарката, както твърдеше преди няколко часа и да струва 50 000 лв като се зарежда за 5 минути като дизелова баничарка за която говореше? Това ли са параметрите за които говореше преди малко или не? Държеше да е на същата цена да изминава същите километри и да се зарежда за същото време. Затова те попитах когато достигнат 500 км след две-три, 10 или 20 години, дали няма да си ти достатъчни или ще чакаш 1200 км
  • #64
    Турбо ( преди 1 година )
    До 57.Тесльо, еРифтър с 50 квтч батерия е 80 х.лева.Колко ще струва според теб еРифтър с 100 квтч батерия?Кога да очакваме да се изравни по цена с дизелов Рифтър с цена 50 х.лева?
fallback
Последни