fallback

Tesla изтегля 1,1 млн коли заради риск от катастрофи

Сервизната акция е за Китай и ще засегне Model S, X, 3 и Y

Китайските власти наредиха на автомобилния производител Tesla да извърши масово изтегляне на своите електрически превозни средства, съобщава Beijing Daily Press. Сервизната кампания ще засегне 1 104 622 автомобила.

Това са Model 3 и Model Y, произведени в завода на Tesla в Шанхай, а също така Model X и Model S, внесени от САЩ. Всички те са произведени от 12 януари 2019 г. до 24 април 2023 г. Кампанията по изтеглянето им започва на 29 май.

Причината за сервизната акция е работата на системата за възстановяване на енергията или по-скоро липсата на възможност на водача да избере режим за възстановяване. При него моторът работи като като генератор и връща част от енергията към батерията. Рекуперацията се активира чрез натискане на спирачката и отпускане на педала на газта.

Властите в Китай също така считат за опасност липсата на предупреждения за твърде дълго натискане на педала на газта, което може да се окаже случайно. Коригирането на двете функции ще бъде извършено чрез актуализиране на софтуера, което при Tesla става от разстояние.

fallback
  • #43
    анонимен ( преди 1 година )
    Пак те питам и този път чакам ясен отговор защото се отнася лично за тебе. Ти къде си изхвърляш батериите?
  • #42
    Турбо ( преди 1 година )
    Проблемът с малкия пробег е,че електромобила има смисъл само,ако го зареждаш евтино в гаража т.е. само за късо разстояние.На дълъг път цените на зарядните станции изравняват разхода на дизел.Защо да изхарчат 80 х.лева за еРифтър + 3200 за Каско,като може да мина с 50 х.лв + 2000 лв за Каско?Пробега на еРифтър е 280 км(реални 200).
  • #41
    Факт чек ( преди 1 година )
    Секторът за рециклиране на електромобилни батерии се готви за борба за оцеляванеПрез следващите няколко години глобалният капацитет за рециклиране ще надхвърли значително наличните количества излезли от експлоатация батерии и производствен скрап 09:41 | 04.09.22 г.
  • #40
    Факт чек ( преди 1 година )
    Заглавие:.Следващият глобален недостиг ще бъде на батерии за рециклиранеДо 2025 може да има 3 пъти повече капацитет за рециклиране, отколкото суровини за заводите, а до тогава някои от тях ще трябва да се борят за оцеляването си.19:50 | 1 септември 2022
  • #39
    анонимен ( преди 1 година )
    Ами много е лесно. Казва му се критично мислене и се основава на добра обща култура с проверени факти и събития, както и добро познаване на физичните закони. Точно нещата в които си най-зле. Затова цялата ти обща култура се крепи на фалшиви новини, написани именно заради такива като тебе, които вярват на всяко нещо което им харесва и подкрепя вярата им точно както децата вярват в дядо коледа, защото всяка година идва и го виждат с очите си, а родителите им постоянно им говорят за него.
  • #38
    анонимен ( преди 1 година )
    Попитах те къде си изхвърляш батериите, а не акумулаторите. Или нямаш нито едно устройство с батерии и никога не си изхвърлял? Дистанционно, фенерче, лаптоп, мобилен телефон, нали на последните батериите карат само по една година и ги хвърляте? Къде ги изхвърляте като се прецакат? Нали са консуматив?
  • #37
    Турбо ( преди 1 година )
    Ти да не си фактчекър?Компетентен си по всичко и можеш да определиш коя новина е фалшива?В нета има всякакви,пишат новини според това кой какво е поръчал.
  • #36
    анонимен ( преди 1 година )
    А електрическата баничарка защо смяташ че ще я караш със 140 за да смяташ все разход при скорост от 140 км в час и да питаш за загуба на време от 10 минути на ден? Последно 10 минути проблем ли са ти да спреш на ден защото всеки път казваш че не са ти проблем дори да спреш за 30 минути, а още на следващото мнение обясняваш че ти е проблем и сам не можеш да се разбереш със себе си, камо ли някой друг да те разбере. Какъв ти е този проблем с времето на зареждане и съответно пробегът?
  • #35
    Турбо ( преди 1 година )
    Като си купувам нов акумулатор,предавам стария за рециклиране и ми свалят част от цената на новия.
  • #34
    Турбо ( преди 1 година )
    Не различаваш понятието средна и моментна скорост.На магистрала Хемус има места с ограничения от 70 км/ч,в тунелите е 80 км/ч. Където може карам с повече.Пазя си колата,дизеловия мотор не търпи високи обороти.Един аматьор откъде да ги знае тия работи,после двигателя се окотил."Дизела" наскоро се появи и сподели за изминати над 700 х.км без ремонт.Дали надува Кадито с 140 км/ч?А за скъсани гуми и разбито окачване по дупките няма да споменавам.
fallback
Последни