fallback

Tesla изтегля 1,1 млн коли заради риск от катастрофи

Сервизната акция е за Китай и ще засегне Model S, X, 3 и Y

Китайските власти наредиха на автомобилния производител Tesla да извърши масово изтегляне на своите електрически превозни средства, съобщава Beijing Daily Press. Сервизната кампания ще засегне 1 104 622 автомобила.

Това са Model 3 и Model Y, произведени в завода на Tesla в Шанхай, а също така Model X и Model S, внесени от САЩ. Всички те са произведени от 12 януари 2019 г. до 24 април 2023 г. Кампанията по изтеглянето им започва на 29 май.

Причината за сервизната акция е работата на системата за възстановяване на енергията или по-скоро липсата на възможност на водача да избере режим за възстановяване. При него моторът работи като като генератор и връща част от енергията към батерията. Рекуперацията се активира чрез натискане на спирачката и отпускане на педала на газта.

Властите в Китай също така считат за опасност липсата на предупреждения за твърде дълго натискане на педала на газта, което може да се окаже случайно. Коригирането на двете функции ще бъде извършено чрез актуализиране на софтуера, което при Tesla става от разстояние.

fallback
  • #63
    123 ( преди 1 година )
    Бях се замислил за Тесла Модел 3 да си взема.В Германия съм да уточня.От АМС направиха тест на Модел 3 колко излиза на 100 км.Tesla определя WLTP консумация от 16,5 kWh на 100 километра за Model 3 Performance.Има средна консумация от 24,9 kWh, което води до разходи за електроенергия от 13,20 евро на 100км.Това е по най-ниската тарифа на 53 цента за kW.Ако зареждате на обществени зарядни цената е 1Е+ и сметката е двойна.Тойота Корола хибрид има среден разход 4,5/100 по 1,8Е за литър е8,1Е/100км
  • #62
    Турбо ( преди 1 година )
    До 36.Тесльо,за еРифтър от Пежо дават разход 20,4 квтч/100 без да уточнят с каква скорост.Гаранция послъгват, защото на практика излиза над 25 квтч/100 и то ако се използва батерията от 0 до 100%.
  • #61
    Пак е чичо ви Гоше ( преди 1 година )
    Та тва че дишате смес от изгоряло масло, антифриз и гориво не е мой проблем. Дишайте смело вие и децата ви. Мен така си ме кефи и имам право да е така. Също така с баджанака ходим при един майстор, златни ръце има - реже и сваля катализатори и дипиефи. Прави и звука да е на 500 коня минимум. Та като се прибирам на панелката да спя всички да знаят, че играча с миерцидеса е тука. Ако искате да спите, айде на село. Имам и една хондичка, ама за нея чакам бурия фи 200, че с помалко ми седи грозно.
  • #60
    Чиче Гоше ( преди 1 година )
    Ей тва електромобила е за *** бе. Чичо ви Гошо си купува Миерцидеси, Биенвета и Халудита. 20 годишни и неразличими от нови. Хубавото е че няма сервизиране само доливам масълце, антифриз и гориво. Така издържат до 5 години. После новата си купувам. Проблема на това че на обществените паркинги газите в изтекли масла не е мой. Също така се кефя на тъпите западняци дето си продават колите баш кат са най-хубави и си купуват смешните електрички. Тва че колата гори масло и натифриз не ми е проблем
  • #59
    анонимен ( преди 1 година )
    Смешльо,ще имаш само 200 км заредени евтино от контакта.Останалите до 1000 ще ги зареждаш на 5 пъти от зарядна на дебела цена.
  • #58
    анонимен ( преди 1 година )
    Смешльо,колко ток ще заредиш за 10 - 15 минути?Най много 10 -15 квтч на 50 квт зарядка.Няма да ти стигнат и за 100 км.
  • #57
    До 51 ( преди 1 година )
    "До 45.Тесляк,кой електромобил може да мине 500 километра? "Ето го още един ако не е същия, който даже не може да разбере написаното."Ако минава само половината, няма да ти върши никаква работа?" Повече от очевидно е че няма такава баничарка, а точно затова питам след като сегашното ниво е 200 км, турбо защо чака 1200 км с едно зареждане и го питам дали половината от тези 1200 няма да му вършат работа, когато там станат, защото с 1200 никой никога няма да му произведе, понеже е глупаво.
  • #56
    До турбоантиелектрик ( преди 1 година )
    Точно липсата ти на критично мислене и въобще всякакво мислене, те навежда на мисълта че след като си си изхвърлил батерията на сметището и си го запалил, значи в света никъде не съществува фабрика за рециклиране на батерии и това е доказателството. Запаленото от твоята батерия сметище. А всички заводи за рециклиране на батерии които са построени от 10 години насам, за които са хвърлени стотици милиарди, са построени да чакат някой да измисли как ще се рециклират батерии, защото все още не може.
  • #55
    До 50 ( преди 1 година )
    Времето за изграждане на гигаберлин няма как да не е по-кратко, от времето за издаване на екологичното одобрение за окончателно разрешително за строеж, защото строежът започна след подаване на документите за екологично разрешително и беше завършен и дори започна производството 4 месеца преди издаване на разрешителното. Точно на това му се казва критично мислене и причинно-следствени връзки които ти се губят. По коя логика предвид фактите разрешителното е издадено по-бързо отколкото е построен?
  • #54
    До 50 ( преди 1 година )
    Оттам нататък всичко което си изброил са ваши грешки! Аз говоря, че мощността за изкачване на шипка с два тона баничарка с 40 км/ч ти е по-ниска, отколкото за движение на същата баничарка, но празна по магистрала със 140 км в час, а ти продължаваш да ми твърдиш че при изкачване мощността била по-голяма, защото разходът на 100 км бил по-голям и продължаваш да не си признаваш грешката.
fallback
Последни