fallback

Tesla изтегля 1,1 млн коли заради риск от катастрофи

Сервизната акция е за Китай и ще засегне Model S, X, 3 и Y

Китайските власти наредиха на автомобилния производител Tesla да извърши масово изтегляне на своите електрически превозни средства, съобщава Beijing Daily Press. Сервизната кампания ще засегне 1 104 622 автомобила.

Това са Model 3 и Model Y, произведени в завода на Tesla в Шанхай, а също така Model X и Model S, внесени от САЩ. Всички те са произведени от 12 януари 2019 г. до 24 април 2023 г. Кампанията по изтеглянето им започва на 29 май.

Причината за сервизната акция е работата на системата за възстановяване на енергията или по-скоро липсата на възможност на водача да избере режим за възстановяване. При него моторът работи като като генератор и връща част от енергията към батерията. Рекуперацията се активира чрез натискане на спирачката и отпускане на педала на газта.

Властите в Китай също така считат за опасност липсата на предупреждения за твърде дълго натискане на педала на газта, което може да се окаже случайно. Коригирането на двете функции ще бъде извършено чрез актуализиране на софтуера, което при Tesla става от разстояние.

fallback
  • #33
    До турбоантиелектрик ( преди 1 година )
    Пак те питам и този път чакам ясен отговор защото се отнася лично за тебе. Ти къде си изхвърляш батериите?
  • #32
    До турбоантиелектрик ( преди 1 година )
    Е точно така де. Аз казвам че новината е фалшива и е пълна лъжа защото реалността е точно обратното на това което се твърди в новината, а ти продължаваш да ми казваш че така пишело в новината. Да ти дам ли и линкове за доказателство че земята е плоска? Със сигурност ще намеря поне 10 за една минута. Точно както мога да ти намеря 100 новини, че се очаква много рециклиращи фабрики да фалират защото няма какво да рециклират, а фабриките са много. Това знаеше ли го? Или за първи път чуваш?
  • #31
    Турбо ( преди 1 година )
    За рециклирането на батериите коментирах новина,в която пише батерии не се рециклират и се изхвърлят на сметищата където са причинили пожари.Аз искам батериите да се рециклират,не да се изхвърлят и замърсяват.Но май на бизнеса му е по изгодно да ги изхвърли.
  • #30
    До турбоантиелектрик ( преди 1 година )
    "Когато ... и пробега с едно зареждане на електромобил се изравнят с дизелов автомобил..."не се ли усещаш че е нелепо да караш с 90 км в час по магистралата и да се гордееш с това, за да пестиш гориво, за да може баничарката да харчи 4,5 на 100, но в същото време да обясняваш че нямаш време за губене да спреш за 10 минути на бърза зарядна за зареждане? Само в едната посока бургас - софия без спиране ще стигнеш с повече от един час по-късно отколкото с електромобил който е спирал за зареждане.
  • #29
    До турбоантиелектрик ( преди 1 година )
    Точно това е разликата между нас двамата. Аз никога не увъртам и давам ясни точни конкретни и категорични мнения. Ти отговаряш само на въпроси на които ти е изгодно, а по другите мълчиш и се опитваш да изкараш че света е черно-бял и няма никакви нюанси. След като за тебе не е изгодно да имаш електромобил значи за никой по света не е изгодно и точка по въпроса.
  • #28
    До турбоантиелектрик ( преди 1 година )
    Как няма да споделяш моето мнение като съм реалист, а не въздухар и мненията ми винаги са за решаване на конкретен проблем а не на някакви имагинерни проблеми. За твоя и моя проблем все още електромобилите нямат решение и скоро няма да имат и аз заставам и ясно го заявявам без да увъртам, независимо дали ми харесва или не защото това е реалността и тя ще си остане такава каквито и да са моите вярвания. Ти можеш ли да кажеш ясно и категорично рециклират ли се батериите? Не можеш. Не ти харесва!
  • #27
    Турбо ( преди 1 година )
    Когато цените и пробега с едно зареждане на електромобил се изравнят с дизелов автомобил,може и да се замисля и да си купя.Засега споделям твоето мнение и смятам да изчакам.Ще си карам дизела като теб,тесльо.
  • #26
    Турбо ( преди 1 година )
    Коментирам статии,които изнасят такава информация.На нагласените клипчета в ютуб,които са твоите опорки ли да вярвам?Всеки човек може сам да си направи сметката за електромобил,колко е цената, автокаско ,обслужване и зареждане.Всичко е на двойна цена и няма начин да си избиеш инвестицията с пробег 200+200 км и евтино зареждане от гаража.
  • #25
    До турбоантиелектрик ( преди 1 година )
    Сега с каско ли ще ги бориш електромобилите? Какво стана с мантрата, че батериите не могат да се рециклират и ще отровят почвата? Тесла кога ще фалира, че онзи ден се беше загрижил и за финансовото им състояние? Не ти ли омръзна да измисляш фалшиви опорни точки?
  • #24
    До 21 ( преди 1 година )
    "Да аз гледам в момента какво е положението. Не ме интересуват твоите ясновидски способности."Не е необходимо да имаш ясновидки способности а е достатъчно да си реалист, за да знаеш че това е дългосрочен процес и няма как да се случи от днес за утре. Много ясно че изравняването на цените ще започне от по-скъпите модели към по-евтините. Засега електромобилите са по-евтини от скъпите модели ДВГ и постепенно ще стават по-евтини и в средният сегмент, а ниският ценови сегмент просто ще изчезне!
fallback
Последни