IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вместо да отиде за скрап, Tesla Model 3 получи нов живот

Пълното възстановяване на колата излезе по-евтино от покупката на нова (ВИДЕО)

Този собственик на Tesla Model 3 не е получил колата си по традиционен начин. Това означава, че той не я е купил нова от Tesla, както и не се е сдобил с нея от пазара на употребявани автомобили. Електрическата кола е била пусната за продажба от компанията Geico, след като е била обявена за „тотал щета“.


Tesla


Разбитият Model 3 е закупен на търг, като новият собственик – млад мъж на име Уинстън (18 години), предлага най-високата оферта – 15 000 долара. Неговият план е да възстанови колата в гаража си, като крайната цел е е да се сдобие с най-евтиния Model 3 в САЩ.

Tesla продължава да намалява цените на автомобилите си, но нов Model 3 все още струва близо 40 000 долара, като за тази сума купувачът получава базовата версия с един двигател, задно предаване и пробег от 450 км. Този Model 3 е произведен през 2018 г., като е катастрофирал, но Уинстън не се притеснява от състоянието му и започва работа.

Младежът първо премахва щетите по каросерията и сменя въздушните възглавници. С помощта на USB-устройство той получава достъп до съхранените във вградения компютър данни за автомобила и така успява да разбере точно какво се е случилото с колата. Тъй като превозните средства на Tesla имат стандартни камери за управление и базирана на камера система за сигурност Sentry Mode, те записват кадри от случващото се около колата и така Уинстън получава важни сведения за катастрофата, които му помагат при ремонта.



В крайна сметка новият собственик плаща 9000 долара за части и около 1000 долара за различни такси, като общите разходи по електромобила достигат 25 000 долара плюс три месеца упорит труд. Уинстън среща големи проблеми, за които не е подготвен. Оказва се, например, че е необходима смяна на цялото табло, за да бъде поставена нова въздушна възглавница.

За три месеца младежът научава много. Сега той се надява не само да кара Tesla, но и да работи за американския производител на електромобили, като вече дори си е подал документите в компанията.


0 от 500
  • #52
    0 rate up comment 0 rate down comment
    цитатче ( преди 11 месеца )
    Чета и припадам от смях просто, леле леле, какви хора има по света.. Един цитат: "Оказва се, например, че е необходима смяна на цялото табло, за да бъде поставена нова въздушна възглавница..."
  • #51
    3 rate up comment 4 rate down comment
    До Пропов ( преди 11 месеца )
    Прав си пич. Типичния 18-годишен пъпчив беден тинейджър теслар, който не може да си позволи нов автомобил и затова се е набутал да даде 30 000 за катастрофирал автомобил 2019 година, за който после е хвърлил още 20 000 за ремонт и сега кара автомобил за 50 000 лв, вместо да си купи нов за 80 000. Ако беше умен антиелектрик като гостенина , щеше да се хване на работа от 8:00 до 17 и щеше да може да си позволи редовно да си купува toyota corolla от 2003 за 5 000 лв и да е много доволен!
  • #50
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Пропов ( преди 11 месеца )
    Типичния Теслар! Дълбоко набутан , ама щастлив. Браво, перфектен за на Мъск стадото.
  • #49
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Кеф цена няма ( преди 11 месеца )
    За тебе оправянето на автомобил може да е божие наказание с което не би наказал дори най-заклетия си враг, но за някои хора ремонтите на автомобил са удоволствие. Аз дори за смяната на зимния комплект гуми с джанти с летния ходя на вулканизатор, въпреки че разполагам с електрически гайковерт на батерии с който мога да свърша тази работа буквално за десетина минути, но познавам хора на които заемам гайковерта защото им прави удоволствие, въпреки че понякога им излиза по-скъпо. Няма да разбереш!
  • #48
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Гостенино ( преди 11 месеца )
    Слънцето всъщност работи много повече от тебе. Първо не работи от 8:00 до 17, второ няма обедна почивка и трето работи и събота и неделя. Няма и отпуск нито се разболява. Въпреки това ти изкарваш определено количество пари на година. Както и слънцето изкарва определено количество енергия. Ако парите които си изкарал за годината са повече отколкото парите които си изхарчил, всичко е окей, независимо дали си е работил за тях 24/7 или си ги изкарал само за три дни работа в годината.
  • #47
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 11 месеца )
    ***, застрахователите са се отказали от Теслата,някакъв сектант тръгнал да си харчи парите в кауза пердута да възстановява тотал щета.Кой е глупавия в случая,май не е застрахователя.
  • #46
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 11 месеца )
    До 44.Дай данни за ФЕЦ след залез слънце.Винаги избираш да ни информираш, когато слънцето грее най силно.
  • #45
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До 39 ( преди 11 месеца )
    То до вчера и 10 човека ме убеждавахте че премиум сегмент и луксозен сегмент или едно и също нещо и всеки mercedes бил луксозен, а не просто премиум. Даже се опитвахте да ме убедите че mercedes c класа и bmw 3 са в це сегмента. Обаче нито бройката ви нито плюсчета и минусчета ще променят действителността и няма как да сте прави а аз няма как да греша
  • #44
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Кошмар ( преди 11 месеца )
    Сбъдна се още един кошмар на антиелектрицитеДиспечиранеГенерация и товар на ЕЕС в реално време за 02.05.2023 15:41:35ИмеMWАЕЦ 27,90%1033.28Кондензационни ТЕЦ 27,73%1027Топлофикационни ТЕЦ 6,49%240.49Заводски ТЕЦ 2,61%96.48ВЕЦ 0,30%10.93Малки ВЕЦ 4,32%160.15ВяЕЦ 1,96%72.58ФЕЦ 28,18%1043.59Био ЕЦ 0,50%18.69Товар на РБ3195.18Към момента най-много ток в българия се произвежда от слънцето. Повече от АЕЦ и ТЕЦ
  • #43
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 43 ( преди 11 месеца )
    Ами в момента пътувам. Какво ми пречи да си пиша през това време? Да не съм като вас да спирам работа за да пиша защото не мога да правя две три неща едновременно?