IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вместо да отиде за скрап, Tesla Model 3 получи нов живот

Пълното възстановяване на колата излезе по-евтино от покупката на нова (ВИДЕО)

Този собственик на Tesla Model 3 не е получил колата си по традиционен начин. Това означава, че той не я е купил нова от Tesla, както и не се е сдобил с нея от пазара на употребявани автомобили. Електрическата кола е била пусната за продажба от компанията Geico, след като е била обявена за „тотал щета“.


Tesla


Разбитият Model 3 е закупен на търг, като новият собственик – млад мъж на име Уинстън (18 години), предлага най-високата оферта – 15 000 долара. Неговият план е да възстанови колата в гаража си, като крайната цел е е да се сдобие с най-евтиния Model 3 в САЩ.

Tesla продължава да намалява цените на автомобилите си, но нов Model 3 все още струва близо 40 000 долара, като за тази сума купувачът получава базовата версия с един двигател, задно предаване и пробег от 450 км. Този Model 3 е произведен през 2018 г., като е катастрофирал, но Уинстън не се притеснява от състоянието му и започва работа.

Младежът първо премахва щетите по каросерията и сменя въздушните възглавници. С помощта на USB-устройство той получава достъп до съхранените във вградения компютър данни за автомобила и така успява да разбере точно какво се е случилото с колата. Тъй като превозните средства на Tesla имат стандартни камери за управление и базирана на камера система за сигурност Sentry Mode, те записват кадри от случващото се около колата и така Уинстън получава важни сведения за катастрофата, които му помагат при ремонта.



В крайна сметка новият собственик плаща 9000 долара за части и около 1000 долара за различни такси, като общите разходи по електромобила достигат 25 000 долара плюс три месеца упорит труд. Уинстън среща големи проблеми, за които не е подготвен. Оказва се, например, че е необходима смяна на цялото табло, за да бъде поставена нова въздушна възглавница.

За три месеца младежът научава много. Сега той се надява не само да кара Tesla, но и да работи за американския производител на електромобили, като вече дори си е подал документите в компанията.


0 от 500
  • #32
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Всяка кола си има досие.На тази е вписано катастрофа с тотал щета.Колата си остава вечно негова.
  • #31
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Витаещ в облаците ( преди 1 година )
    Ти като не витаеш в облаците за колко време мислиш че се сменят еърбеците на един автомобил в сервиз? Два месеца? Три месеца? Година? Я сметни е 365 дни в годината по 8 часа на двама работника да видиш колко много пари трябва да се плати за ремонта защото въобще не витаеш в облаците и си здраво стъпил на земята. Я кажи поне едно число за да се посмеем отново. Ще кажеш ама друг път. Ти не витаеш в облаците, а в стратосферата! И вместо да пишеш тук, работи че още не е станало 17!
  • #30
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Антиелектрик ( преди 1 година )
    Така е брат истината в този сайт се бори само с минуси. Давай да го налазваме с минусите, че срещу фактите няма друго какво да направим. Включване на обиди и минуси и реалността някак си ще се промени в наша полза и черното ще стане бяло денят нощ а светът вместо към електричество ще се върне към двг. То друго освен минуси не ни останаха като аргумент. Плюс някоя псувня към електриците де, дано да избягат като от факти.
  • #29
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    До ***.Сигурно карам баничарка.
  • #28
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    На *** и 100 минуса са му малко.Витае в облаците мъскиянеца.
  • #27
    2 rate up comment 4 rate down comment
    До 26 ( преди 1 година )
    Разбира се че не съм съгласен че еърбеците се сменят за три месеца от опитни сервизни техници. Ти наистина ли това твърдиш?
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    до 3 ( преди 1 година )
    Не съм неканения гост. Впрочем, на него му слагам минус винаги, дори без да му чета глупостите. Сега ми обясни с коя част от мнението ми за труда не си съгласен и защо. Че трудът не струва пари ли? Или ти се струват много? Знаеш ли колко взимат в сервиз за 1 ч. работа? Проучи, умножи по 8 и после по 22 и пак ела да спориш.
  • #25
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Зависи от щата. На някои места забраниха да се сменя масло извън сервиз. Сигурно някъде ще му позволят да я регистрита.
  • #24
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Минал се е!Купил си е смачкана кола с използвана 5 години батерия.
  • #23
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 20 ( преди 1 година )
    А ти смяташ ли, че в един сервиз този ремонт ще протече три месеца по осем часа работен ден или ще го отупат за два-три дни и ще го пратят на бояджия? Да ти припомня ли, че смяната на еърбеците на таката, заради които и Тесла имаше сервизна акция, се извършваха от мобилни сервизни екипи, които намираха къде е паркиран автомобила на клиента по навигацията, клиентът им го отключваше дистанционно от телефона и пичовете сменяха еърбеците на паркинга, без да местят автомобила?