IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вместо да отиде за скрап, Tesla Model 3 получи нов живот

Пълното възстановяване на колата излезе по-евтино от покупката на нова (ВИДЕО)

Този собственик на Tesla Model 3 не е получил колата си по традиционен начин. Това означава, че той не я е купил нова от Tesla, както и не се е сдобил с нея от пазара на употребявани автомобили. Електрическата кола е била пусната за продажба от компанията Geico, след като е била обявена за „тотал щета“.


Tesla


Разбитият Model 3 е закупен на търг, като новият собственик – млад мъж на име Уинстън (18 години), предлага най-високата оферта – 15 000 долара. Неговият план е да възстанови колата в гаража си, като крайната цел е е да се сдобие с най-евтиния Model 3 в САЩ.

Tesla продължава да намалява цените на автомобилите си, но нов Model 3 все още струва близо 40 000 долара, като за тази сума купувачът получава базовата версия с един двигател, задно предаване и пробег от 450 км. Този Model 3 е произведен през 2018 г., като е катастрофирал, но Уинстън не се притеснява от състоянието му и започва работа.

Младежът първо премахва щетите по каросерията и сменя въздушните възглавници. С помощта на USB-устройство той получава достъп до съхранените във вградения компютър данни за автомобила и така успява да разбере точно какво се е случилото с колата. Тъй като превозните средства на Tesla имат стандартни камери за управление и базирана на камера система за сигурност Sentry Mode, те записват кадри от случващото се около колата и така Уинстън получава важни сведения за катастрофата, които му помагат при ремонта.



В крайна сметка новият собственик плаща 9000 долара за части и около 1000 долара за различни такси, като общите разходи по електромобила достигат 25 000 долара плюс три месеца упорит труд. Уинстън среща големи проблеми, за които не е подготвен. Оказва се, например, че е необходима смяна на цялото табло, за да бъде поставена нова въздушна възглавница.

За три месеца младежът научава много. Сега той се надява не само да кара Tesla, но и да работи за американския производител на електромобили, като вече дори си е подал документите в компанията.


0 от 500
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Турбо ( преди 1 година )
    Включи трите месеца труд и спестените осем хиляди долара се изпариха.Да беше си купил нова Тесла за 40 х.долара по добре,а не стара произведена 2018 година с износени батерии.
  • #11
    1 rate up comment 4 rate down comment
    не гостенино ( преди 1 година )
    Ако целта му е да спести пари, вместо даде 25к долара за тоталка щеше да си купи нова Мазда 6 за 23к долара и щеше да спести още 2000 долара. Или по-бюджетна и малка кола за под 20к долара. Та този беден студент с 25к долара бюджет за глезотия на практика не е за ожалване.
  • #10
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 година )
    Колко пъти да ти се обяснява да четеш статиите с помощта на тълковния речник за да не се излагаш! То е ясно че не знаеш английски и дори да знаеш нямаш мегабайти за да изгледаш клипа, но макар и накратко и в статията са ти написали сумата за озаконяване "9000 долара за части и около 1000 долара за различни ТАКСИ". А за 18 год. младеж спестени 8 хиляди долара за автомобил са си прилична сума. Знам че от 8 до 17 на работното място ти изкарваш много повече на месец или даже седмица и са ти джобни.
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    5 до 7 ( преди 1 година )
    Точно в това е проблема! Теслата без щети по двигател струва майка си и баща си за ремонт. Как ДВГ ще струва 10000 долара за ремонт без труда като в САЩ нови коли са масово по 20000к долара. За тези пари ще купиш нов двигател и ще изхвърлиш стария. Ето ти пример и за скъпа Европа: БМВ с небезизвестния N47 се ребилдва в Англия за между 2 и 3000 паунда.
  • #8
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Надявал се да кара Тесла?Стига да успее да я регистрира.След такъв удар цялата геометрия на предницата е нарушена и ще износва предните гуми.
  • #7
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До 5 ( преди 1 година )
    А това само за тесла ли важи както твърдят антиелектриците? Ако това беше автомобил с двг под предния капак, смяташ ли че дори частите щяха да струват по-малко, да не говорим за допълнителният труд по възстановяване на двигателя ако може въобще да се възстанови след удара? Смяташ ли че гаражен майстор можеше да се справи и с него? На практика по теслата повечето работа е била възстановяване на еърбеците и щетите от тях плюс бояджийска работа.
  • #6
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    В сайта на Тесла за здрава за 3ка лонг рейндж на 42к мили искат 33к долара. Този за тоталка е налял 25к долара. Далавера та дрънка. Ще е чудо ако сега може да я продаде за 25к.
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до електричаря ( преди 1 година )
    Ако отидеш на сервиз, мислиш ли, че ще те таксуват само части? Това че в сметката не е сложил цена на собствения си труд, не означава че няма такава. В един нормален сервиз като ти сложат между 50 и 100 долара на час и пак удари цената на употребявана подобна. Също следващия купувач като види в досието на колата че е била "тоталка" и то ремонтирана в гаражни условия, колко мислиш че ще даде за нея. Та не е само цената на ремонта ами и загубата от препродажба.
  • #4
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    И още една тема за размисъл. Казвате че все още няма сервиз, който да поправя електромобили. Ако един 18-годишен ученик може сам да се справи в семейния гараж с такива щети по автомобила, колко пък да е сложен ремонта?
  • #3
    3 rate up comment 5 rate down comment
    До 2 ( преди 1 година )
    Гостенино, колко пъти да ти се казва да не споменаваш цифри и числа и да не се опитваш да правиш сметки с тях, защото всеки път се излагаш жестоко? Смяташ ли първо, че този 18-годишен младеж получава 5800 долара заплата? Второ ако получаваше такава заплата, дали нямаше да си купи чисто нова Тесла, вместо да се занимава с глупости? Но трето по-важно, след като ремонта е протекъл за три месеца с всичкото чакане на части и бюрокрация, смяташ ли че е работил три месеца по осем часа на ден?