IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Експерти посочиха най-икономичните автомобили

Германско издание сравни посочения от производителя разход с реалния

Експертите от германското автомобилно издание Auto Bild съставиха класация на 6-те най-икономични автомобила на пазара. Тя е направена след тестове на повече от 300 различни автомобила годишно. За да се определи действителният разход на гориво, колите изминават 155 км на тестово трасе, от които 61 км са по селски пътища, 40 км са в градски условия и 50 км – по магистрала. В последния случай водачът симулира няколко режима на движение, като единият от тях е шофиране с максимална скорост.


6-те най-икономични коли според Auto Bild (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #17
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Тошко ( преди 1 година )
    #11 ако изчезне дизела ще изчезне и бензина.Заповедта е за ДВГ ,никъде не пише бензин.И какво ПС караш?Моят дизел е 6d по екологично от твоят бензин
  • #16
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 13 ( преди 1 година )
    Това да караш с 90 по магистралата не е проблем на автомобила, а е манталитет на собственика. Ако турбо си купи или по-точно му подарят тесла плайд, ще я кара по българските магистрали с 90 км в час дори да е оборудвана с опционалните керамични спирачки и високоскоростни гуми и да е отключена да вдига над 300 км в час. Няма нищо че харчи само 25 киловатчаса на 100 километра, които струват от 3 до 23 лв на 100 км и са еквивалент на 2,5 л на 100. Питай го и ще потвърди, 100% съм сигурен.
  • #15
    5 rate up comment 4 rate down comment
    До 13 ( преди 1 година )
    Е тогава статистиката става още по-зле за дизелът и бензина, защото с тази скорост теслахарче около 1,5 л на 100 еквивалент. Дали точно този пример трябваше да дадеш? А това че съм казал че едно порше може да вдигне 300, нали не мислиш, че значи че всички порчета се движат само с 300 по магистралата? Кой е луд да кара 1000 км за девет часа в реалността, освен ако не прави предаване на живо за да докаже на такива като вас че е възможно? Нормалните хора почиват повече от времето за зареждане.
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 12 ( преди 1 година )
    Май не правиме разлика между биодизел и биоетанол
  • #13
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    10-ти, и един мармот завива шоколад. Аман от митове и легенди за Тесла. За да докараш средна 120 в реални условия, трябва да караш 140+. Ама интересно защо, по немските магистрали не съм виждал Тесла с над 130?! Дри много често се крият зад камиони (85-90)
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 9 ( преди 1 година )
    Разбира се че може да се произведе и дори на бензиностанцията зареждаш био дизел ако не знаеш. Даже на всяка колонка пише колко процента. А тези които зареждат бензин също зареждат биоетанол на бензиностанцията в някакъв процент. Единственият проблем е че тези добавки са много по-скъпи от истинския бензин и дизел и оскъпяват горивата. Освен това отглеждането на културите за тяхното производство заема изключително много площ и няма да стигне площта на България само производство на горива.
  • #11
    5 rate up comment 5 rate down comment
    хе хе хе ( преди 1 година )
    Едно е сигурно доказаният баклюк дизел изчезва
  • #10
    3 rate up comment 4 rate down comment
    До 5 ( преди 1 година )
    Тесла модел 3 харчи еквивалента на под 2 литра на 100 дори по магистралата, където въобще не е икономична и минава 1000 км за 9 часа с включено зареждане. А дори не икономичните модели, включително онзи с над 1000 коня мощност, харчат около 2,5 л на 100 по същия маршрут. Тоест и дума не може да става за сравнение. Както виждаш, дори най-икономичното audi харчи три пъти повече в реалността, въпреки че е само 200 коня.
  • #9
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Турбо ( преди 1 година )
    Кое не може да се произведе ,Тесльо? В Бразилия карат бензинови коли на биоетанол.Дизелът върви на биодизел от рапица.При електромобилите проблема е в батериите и съхранението,не е в производството на електроенергия.
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    На пропан бутана малко трудно ще я вдигнат вдигат я понякога за да компенсират безсмисления дизел с цел да подпомагат дизеловите баклюци на фв