IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Експерти посочиха най-икономичните автомобили

Германско издание сравни посочения от производителя разход с реалния

Експертите от германското автомобилно издание Auto Bild съставиха класация на 6-те най-икономични автомобила на пазара. Тя е направена след тестове на повече от 300 различни автомобила годишно. За да се определи действителният разход на гориво, колите изминават 155 км на тестово трасе, от които 61 км са по селски пътища, 40 км са в градски условия и 50 км – по магистрала. В последния случай водачът симулира няколко режима на движение, като единият от тях е шофиране с максимална скорост.


6-те най-икономични коли според Auto Bild (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #67
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Митничар ( преди 11 месеца )
    До45Ще стигнеш до Будапеща за под 7 часа когато праднат два гущера едновременно.Ти през митници не минаваш ли.800 км за под седем часа става но със аероплани.
  • #66
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Nissan Micra 2004,1, ( преди 11 месеца )
    4,6л/100км
  • #65
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    "Приеми че има хора, които не им трябва да спират толкова.(индивидуално е) - на дълъг път се влизам в един режим и прекъсванията през 2ч ти разкават играта. Може и да не ме разбереш, което е ок." Извинявай ама няма как да те разбера и да приема че 7-8-часово шофиране без да спреш поне веднъж е удоволствие от шофирането. За мен това не е удоволствие, а висша форма на мазохизъм! Това е все едно да отидеш на работа и 8 часа да не мръднеш от работното място, нито до тоалетна нито за храна.
  • #64
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Това със сланината са пълни глупости. Едно време нашите баби и дядовци са яли сланина с чесън и хляб, сутрин, обед и вечер. Живели са по 100 г. и не са имали никакви болести познати ни сега. Специално са идвали у нас специалисти от цял свят да изучават феномена на българските столетници. Били сме държавата с най-много столетници на глава на населението, ако някой случайно не знае, а сега сме една от най-болните и умиращи народи. Нека всеки да се замисли защо. Не е от сланината да ви кажа.
  • #63
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До до60 ( преди 11 месеца )
    Страотно (по Памбос) удовоствие е в РъБъ да се кара зад тия вонящи печки...с готино дрънчене на кюнците
  • #62
    3 rate up comment 6 rate down comment
    До 60 ( преди 11 месеца )
    Е как може да те разбере някой електропитек като не знае какво е удоволствието от звука на дизел 2.0 как човек може да преживее преминаването към електромобил на който му липсва този звук ако ще и автомобилът да е 1000 коня. Пък и как може да те разбере, че караш със 120 седем часа и изминаваш 815 км което е 116 км в час средна скорост. Тоест никъде не си намалил повече през целия маршрут независимо от трафика. И като се събуди, реши да ми споделиш съня си ли? Знаеш ли кога ще се случи това?
  • #61
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До 60 ( преди 11 месеца )
    Е кой някъде е отричал, че ще има разлика заради зареждането? Просто разчетох това погрешно "Силно подозирам 30-60мин разлика."Първоначално помислих че се съмняваш че може да има толкова малко разлика за 800 км маршрут. Но щом за седем часа пътуване две спирания по 12 мин са ти толкова огромен и непреодолим проблем, приемаме че електромобилите за нищо н не стават, така ли? Ако пътуваш с някой и те помоли да спреш два пъти по- пътя до тоалетна ще го отрежеш ли, защото не можеш да го преживееш ...
  • #60
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    59, ами както ти казах, поне 30мин (2 стоп-а). Съвсем отделни теми са, че не навсякъде има 150КВ зарядни, и Тесла-та е пак някаква "пипната" (Лонг-рейндж).и сравняваме абс. стандартен дизел. Приеми че има хора, които не им трябва да спират толкова.(индивидуално е) - на дълъг път се влизам в един режим и прекъсванията през 2ч ти разкават играта. Може и да не ме разбереш, което е ок. Нищо против електриките, въпрос на вкус е. (и не не ми е кисело горздето, безвкусно ми е ;-) )
  • #59
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До 54 ( преди 11 месеца )
    А откъде според тебе идва разликата? Погледни скоростта на зареждане. Като тръгнеш със заредена батерия, както виждаш първото спиране е след 402 км и 3:32 ч шофиране. Тоест приблизително на половината от 815км и започва да зарежда с 1750 км/ч. Зарежда за 12 мин. като в края са 900 км/ч. След това спира на 569 км и 5:16ч шофиране пак спира за 12 мин. Спира на 735 км след 6:45ч , но ти не би спрял до 815. Тоест 24 мин. зареждане. Проблем ли са ти? Е колко да е по-бавна от тебе?
  • #58
    1 rate up comment 5 rate down comment
    До 56 ( преди 11 месеца )
    Не е точно така. Дори по 10 гр. да ядеш всеки ден, можеш да имаш проблеми. Веднъж седмично 70 или два пъти месечно 150гр е много по-безопасно, въпреки че количеството остава същото. Просто трябва да се остави организма да се изчисти. Дори цигари те спирам по за месец два всяка година и всеки път когато почувствам че при изкачване на стълби или друго натоварване се започвам да се запъхтявам. Ако сами не се грижим за здравето, остава избора да дадем на лекари и аптекари да се грижат за болестите