IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

И Renault намалява цените по примера на Tesla

Във Франция Model 3 в момента е с 10 евро по-евтин от по-малкия Megane e-tech

Renault ще преразгледа цените на моделите си за отделните пазари като отговор на повторното понижаване на европейските цени на Tesla, призна шефът на френския бранд Фабрис Камболив. Според него ходът на американците е "ясно предупреждение" към останалите компании, които предлагат електромобили. Tesla понижи на два пъти цените за Европа, като втората корекция влезе в сила този петък. След нея цената на Tesla Model 3 във Франция на практика е по-ниска от тази на електрическото Renault Megane E-Tech (41 990 срещу 42 000 eвро), независимо, че френският модел е от по-малък клас.
  
   
Фабрис Камболив, Renault
Фабрис Камболив, който след реорганизацията преди година ръководи марката Renault в рамките на едноименната група
  
    
"Ще анализираме страна по страна, пазар по пазар, за да видим какво равнище на конкурентоспособност трябва да имаме, за да отговорим", обясни Камболив.

В продължение на близо 8 десетилетия Renault бе един от големите играчи в бюджетния сегмент в Европа, но след кризата от последните години новият шеф на групата Лука де Мео наложи стратегия за повишаване на цените и приближаване до премиум сегмента. Това доведе до сериозно свиване на продажбите в последните две години, но най-после започва да дава резултат, ако се съди по първото тримесечие на 2023. В него французите имат 9% ръст в продажбите въпреки осезаемо повишените цени, и са доставили общо 354 545 автомобила.
  
   
Renault Megane E-Tech тест драйв
След последната корекция на цените, Tesla Model 3 излиза с 10 евро по-евтина във Франция от местното Renault Megane e-tech, от което е с половин метър по-голяма
  
   
Според Камболив през март има рязък скок в продажбите на електрическия Megane e-tech въпреки факта, че компанията не предлага почти никакви отстъпки за него. Изравняването на цените на Megane e-tech и Tesla Model 3 обаче може да се отрази на положителната тенденция. "Ясно е, че понижаването на цените от Tesla е предизвикателство, особено от гледна точка на разходи и себестойност", коментира шефът на марката Renault. "Това е предупреждение, което разглеждаме много сериозно".
 
  

 

0 от 500
  • #28
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тази сапунерка според това което съм готов да отделя за нея не струва повече от 40 хиляди лева, иначе те да си слагат каквито искат цени.
  • #27
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Според мен по-голямо значение имат вътрешните обеми и размери но разбира се е относително и субективно. За жалост не се отделя толкова внимание на вътрешните размери и обеми колкото на външните.
  • #26
    2 rate up comment 4 rate down comment
    До 24 и 25 ( преди 1 година )
    Нищо ново под слънцето! Като не знаеш нещо, си измисляш и започваш да убеждаваш останалите колко си прав, а даже за тежест на думите ти, казваш че имаш висше по тази специалност и започваш да преподаваш незнанието си!или пишеш с ник Данъчен и подобни!Луксозните автомобили си имат собствен сегмент. Представителните са в друг сегмент. Премиум са скъпи, но не и луксозни автомобили в долните сегменти.
  • #25
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Премиум, според мен, са автомобили които предлагат нива на мощност които не са налични при другите. Напр. Ауди е с надлъжен двигател и има V6 който го няма в Пасат или Съпърб - те са с напречен. Това май вече не е адекватно, но всички помним, че само топ имаха V12 (MB S, BMW 7, A8), долните модели са с V8 (MB E, BMW 5, A6) и т.н.
  • #24
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Доколкото знам сегментите се определят по междуосие, което определя вътрешното пространство. Дължините на междуосието са в граници и не са точно определени. За това седан и хечбек на един и същ модел са в един и същ сегмент, нищо че седанът може да е с 20см по дълъг.
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Всъщност ( преди 1 година )
    Предишния коментар беше адресиран към 20 и 21
  • #22
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 18 и 19 ( преди 1 година )
    Писна ми от твоята никаква логика затова ще те попитам да обясниш какво означават E и F сегментите и какви автомобили влизат в тях? По какви критерии са попаднали там? Дай примери? Защото очевидно освен че не знаеш също така и не слушаш когато ти се обяснява това което не знаеш. Чакам отговорите да науча за поредната антилогика на която се базират мненията ти?
  • #21
    3 rate up comment 6 rate down comment
    До 19 ( преди 1 година )
    Самите производители си класират сегментите няма официален тест или орган да ги квалифицира. При Д сегмент се влиза или с голямо вътрешно пространство или с лукс а Тесла 3 не отговаря и на двете защото и по вътрешно пространство и по лукс е на нивото на Октавия и други модели в този сегмент. Не го пиша защото имам против Тесла а защото това е обективното
  • #20
    1 rate up comment 5 rate down comment
    До 18 ( преди 1 година )
    Да но някои се класират заради лукс а други заради вътрешно пространство. Реално има много модели в Д сегмент които вътре са по-малки от С сегмент седани и комбита но са Д сегмент защото се водят луксозни
  • #19
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 16 ( преди 1 година )
    Хайде престани с твоите логики. То не бяха луксове то не бяха вътрешни размери. Има си строго регламентирани сегменти и когато говорим за тях няма нужда да се съобразяваме какво разбираш че под ц сегмент и десегмент и кой автомобил в кой сегмент вкарваш по свои си критерии. Ти може и да си далтонист и някой червен автомобил да ти изглежда зелен, но както по документи така и за всички останали този автомобил си е червен, колкото и да твърдиш че е зелен! Спри да се излагаш вече!