IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Блогър разглоби китайски всъдеход и го сравни с Toyota Land Cruiser Prado

Tank 300 на Great Wall има някои предимства спрямо японския си конкурент (ВИДЕО)

Популярният руски блогър Иля Свиридов от YouTube-канала Club Service разглоби напълно новия китайски всъдеход Tank 300 и го сравни с Toyota Land Cruiser Prado. Според експерта моделът на Great Wall показва някои интересни технически решения, които ще му позволят да се противопостави на японските конкуренти.


Tank 300


В случая експертът изследва топ-версията на Tank 300, която е оборудвана с 2,0-литров бензинов турбомотор с 4 цилиндъра, 8-степенна автоматична скоростна кутия и задвижване на четирите колела.

Според Свиридов китайският всъдеход е по-динамичен и се управлява много по-добре от Toyota Land Cruiser Prado. Освен това Tank 300 има по-модерен и технологичен интериор, а сред аргументите в негова полза е и цената, която е по-ниска от тази на японския конкурент.

Tank 300 има и други предимства. Инженерите на Great Wall не са се ограничили до мощни задни колони, а са добавили „ребра“ на покрива, които увеличават твърдостта и същевременно гарантират по-голяма сигурност за возещите се при преобръщане. Стандартното оборудване включва цял набор от асистенти за активна и пасивна безопасност, като голяма част от тях при модела на Toyota се доплащат.



Разбира се, китайският всъдеход си има и недостатъци, заради които отстъпва на именития си конкурент. При направата му са използвани редица „еднократни технически решения“. За интериора, например, е използвана твърда пластмаса, която почти е невъзможно да бъде демонтирана, без да се повреди. Разширителите на арките на калниците също няма как да бъдат ремонтирани, тъй като са фиксирани върху сложна пластмасова основа.

Що се касае до сглобката на Tank 300, там нещата са на прилично ниво. Всъдеходът има здрава рама, прилично заварени съединения и качествено окабеляване. Предното окачване е направено на двойни A-образни лостове, отзад има ос със стабилизатор. Тягата се предава чрез 8-степенен автомат ZF и раздатъчна предавателна кутия BorgWarner, като тези агрегати са се доказали като много качествени.


0 от 500
  • #7
    20 rate up comment 19 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    То на руските блогъри друго не им остана, освен да карат и разглобяват китайски коли. Очаквам този който метна Mercedes G-Class AMG, от 500 метра (по спомени), да пробва същото с този Китайски Танк. Лоялността към вожда Путин си има цена ...
  • #6
    24 rate up comment 18 rate down comment
    Я бля, ( преди 1 година )
    да си ЗАВРЕ китаеца, на къде!Те сега имат методички да хвалят китайско. Ще ми го сравнява с Прадо, че и комай танкът е по-добът?!?! Видяхме ги великата стена, що за аФтумубили са.Категорично Тойота втора ръка, на цената на нов китаец.
  • #5
    32 rate up comment 7 rate down comment
    До 1 ( преди 1 година )
    Тойота в момента продават като луди леко модернизирани пикапи и джипове, модели от 70те и 80те години!!! Защо клиентите на Тойота са много и с много различни нужди и предпочитания! Само изключително глу пав човек може да обобщи милиони в един знаменател "да притежава последните технологии, пък били те и не изпитани във времето" Фактите са че много хора просто им трябва стара, изпитана, лесна за ремонт технолгия, защо я ползват в условия в които друго няма да им свърши работа!
  • #4
    33 rate up comment 9 rate down comment
    До 3 ( преди 1 година )
    И всичко това го твърдиш на база личен опит, защото си карал 90% от китайските актуални модели и 100% от електрическите такива!?!?! Искаш ли да се хванем на бас, че единствения ти досег с електричка е тротинетка под наем и такси - Тойота Приус, нов нос на около 300 000км!!! Как не се изморихте да правите генерални заключения на база картинки от дъвки Турбо!!!!
  • #3
    28 rate up comment 21 rate down comment
    Факт ( преди 1 година )
    Напредъкът на Китай е огромен за съвсем кратко време и е въпрос на само десетина години да се изравнят с водещите по всички показатели. Впрочем, в някои области Китай вече дори има превъзходство. Примерно при електромобилите.
  • #2
    27 rate up comment 23 rate down comment
    Дедо пене ( преди 1 година )
    Руският блогър трябва да хвали вече само китайското, защото японското е вече недостъпно вече в Русия. Хвалете китайските заместители, аз предпочитам оригинала.
  • #1
    14 rate up comment 29 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Смятайте ако китайците вече са конглокенти дори на култовия land cruiser, какво светло бъдеще я очаква toyota, която засега разчиташе на ниските цени на които продава автомобилите си, съчетани с безспорно доброто качество и надежност. Но лошата част от тази формула е, че високата надежност се дължеше на това, че използва стари и изпитани технологии, а едно от основните изисквания на клиентите днес е автомобилът да притежава последните технологии, пък били те и не изпитани във времето.