IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Блогъри разглобиха новия турбомотор на Great Wall и посочиха слабостите му

Всъдеходът е подлаган на сериозни натоварвания в продължение на 30 000 км (ВИДЕО)

Китайският канал в YouTube – Dongchedi, публикува любопитно видео, в което се прави анализ на задвижващата система на всъдехода Great Wall Tank 300. Блогърите са отделили специално внимание на характеристики и най-вече на слабостите на новия 2,0-литров турбомотор E20CB, а също така на скоростната кутия и системата за задвижване на четирите колела. Сайтът „Китайски автомобили“ преведе видеото на руски език, тъй като именно Русия ще бъде един от основните пазари на Tank 300.


Tank 300


В случая блогърите разглобиха една от първите бройки от модела, която е използвана за тест-драйв от медиите, а също така и за демонстрация на възможностите на автомобила. Машината е изминала 30 000 км в тежки условия - двигателят е работил на ниски обороти при големи натоварвания, а колата е била зареждана с различни горива.

Съответно, моторът се оказва по-износен от очакването, като се обръща специално внимание на прекомерните въглеродни отлагания по горната част на буталата и на драскотините по стените на цилиндрите. Отбелязва се, че при подобна експлоатация на автомобила трябва по-честа смяна на маслото и на филтрите на двигателя – маслен и въздушен.

Самият мотор E20CB разполага с усъвършенствана електронна изпускателна система с директно впръскване на гориво. В същото време има чугунен блок (структурно подобен на блока на турбо-двигателя Volkswagen EA888) и няма система за безстепенна промяна на височината на клапаните, като това е по-скоро плюс за китайския SUV.



Що се отнася до предаването, блогърите нямат забележки към него. След 30 000 километра офроуд, диференциалите на напречната ос изглеждат като нови и не могат да бъдат открити признаци на износване по разпределителната кутия. Според Dongchedi, базовият Tank 300 има автоматична система за задвижване на всички колела с многопластов съединител BorgWarner, като тази конфигурация е подходяща за тези, които не планират да щурмуват тежък офроуд.

Китайският блогър смята, че надеждността на задния мост и системата за задвижване на всички колела на Tank 300 е висока, но двигателят има много слаби места. Въпреки това, дори след 30 000 километра при трудни условия, агрегатът не харчи допълнително масло, което не е за пренебрегване.


0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Автотехник ( преди 1 година )
    Аз примерно съм технически грамотен, учил съм ДВГ, познавам в детайли цялата работа на един двигател (и не само) практикувал съм този занаят, знам отлично английски, разбирам и руски т.е. правя разлика между боксеров и "опозитен" двигател така да се каже. Не се губя в превода. Жалко, че точно такива хора не ви трябват тук... Можеше да пооправим и да вдигнем нивото, но явно сами държите хората да ви наричат ***. Дайте път на хората, които разбират нещата,не се излагайте така.
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Цонко ( преди 1 година )
    когато технически необразован и отявлено неграмотен човек копира информация от чужди сайтове, като ги превежда буквално в преводача излизат ей такива "новини"
  • #7
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Striker ( преди 2 години )
    Вие нормални ли сте, АутоKOmedиа?! Следващият път що не пишете как афганистански блогъри разглобяват виетнамка, а?
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Чугунен блок звучи добре но дали ще е качествено. По добре си карай ланд крузер и не се занимавай с глупости.
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Преди години, за френски двигател се казваше, че е толкова здрав, че първите 30-40 000 само се разработва....немският на 30 -40 000 вече показваше някви леки пушеци от ауспуха, а сега ми разправят колко сериозно било "яко" натоварване на двулитров бензин на 30 000 км, дето още не е работил изобщо...накъде отива този свят, с двигатели от кашкавал...ХМ-ът ми на 240 000 км летеше с 216 в ограничител на 5-та по магистралите в Германия, ето това е яко натоварване за бензинов двигател, тва не е дизел.
  • #4
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Минаващ ( преди 2 години )
    Не разбрахме къде са слабите места на двигателя? Статията посочва точно обратното. 30К км як тормоз и даже не е почнал да харчи масло...Че немските кошници още от първия км нормална експлоатация губят масло.
  • #3
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Watch ( преди 2 години )
    Пълни глупости от скучаещи лигльовци, защото не разглобят недоразуменията новите недоразумения на BMW, AUDI, VAG GRUP...
  • #2
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Block me again ( преди 2 години )
    Самият мотор E20CB разполага с усъвършенствана електронна изпускателна система с директно впръскване на гориво. Изгубени в превода.
  • #1
    15 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Руснаците нека се занимават с китайските биклюци и без тва деуги коли няма да видят