IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Блогър разглоби Camry и обясни феномена „Toyota”

Club Service откри слабости в сглобката на популярния бизнес-седан (ВИДЕО)

Популярният блогър Иля Свиридов разглоби напълно и направи обстоен анализ на поредния автомобил в YouTube-канала Club Service. Този път това е новата Toyota Camry, оборудвана с 2,5-литров атмосферен двигатели и класическа 8-степенна автоматична скоростна кутия.


Toyota Camry


Цената на блогъра беше не само да покаже техническите решения, използвани при разработката и производството на автомобила, но и да обясни феномена „Toyota”. В случая е използвана версията на модела, произвеждана за пазара в Русия, която се радва на огромен интерес и е винаги в челото по продажби в този сегмент.

Според Свиридов, потребителите не бива да очакват високи технологии при звукоизолацията на автомобила. Купето е покрито с формован филц, което означава, че след десетина година в салона ще проникне неприятна миризма от изтичането на мръсна вода. Друг проблем е неособено доброто качество на сглобката – уплътненията не са намазани добре, а боята е тънка.



Въпреки това, Toyota си остава един от феномените в автомобилната индустрия. Причината е използването на утвърдени през годините технически решения, които правят автомобилите на марката възможно най-надеждни. Подходът на японските инженери е идеално илюстриран от окабеляването – то е просто, спретнато и с високо качество.

Същото важи и за атмосферния двигател, автоматичната трансмисия или ходовата част. Всички технически решения при тях са се доказали във времето и това прави автомобилите на Toyota толкова привлекателни за потребителите.

Снимка и видео: Club Service

0 от 500
  • #32
    1 rate up comment 3 rate down comment
    tepihat ( преди 3 месеца )
    Тойота, с великите технологии още ли разчитат на Ямаха да им създадат най-добрите мотори?
  • #31
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Dedal ( преди 3 месеца )
    А взе карам едно рено от 2016. Значи миналата седмица за 4 дена майсторите за 900 лева го разглобиха и го събраха сначале. Оно таркаля колелата вече над 600 хиляди километра. Значи ще го смяне кого му раждясат пластмасовите калници
  • #30
    8 rate up comment 5 rate down comment
    К2 ( преди 3 месеца )
    #29, я кажи ти каква щайга караш, че да се посмеем! Ти просто никога не си карал Тойота Camry! Който е имал, знае за какъв прекрасен автомобил става дума!
  • #29
    5 rate up comment 17 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 3 месеца )
    Ъникално *** фотум, хората разказват за японските нужници, а те не искат да повярват,а истината е, че дори корейците произвеждат значително по-добри коли от от майсторите на разпрани тумбаци.А това камри се рдва на уважение в сиромашки пазари, пакистански, африкански...
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Petroff ( преди 3 месеца )
    И най- важното за мен е, че поведението на пътя и удоволствието при шофиране са тотално различни - при Мицубиши просто отсъства. Умряла работа.Говорим за еднакви двулулитрови бензинови мотори.
  • #27
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Petroff ( преди 3 месеца )
    До 27Виж карал съм чисто ново Мицубиши аутлендър и мога да го сравня с чисто нов Сеат Атека.И двете съм ги карал за около две години и по 50 Хил. км. Разликата е огромна в полза на сеата. Знам, че ще скочите , но ДСГто е в пъти по-добра кутия от СВТто.Всичко в сеата в по добре изработка и по-добре изглеждащо, всичко. Две неща ми харесваха в Митсубишито - по големия багажник и мястото за поставяне не ключа(досадно е ти е в джоба постоянно). И не говоря за малка разлика, напротив - огромн ...
  • #26
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Шумоизолацията при тойотката наистина е мега-зле, ламарините супер тънки, както и при новия РАВ4. Последната Киа К5 отвява отвсякъде камритУ.
  • #25
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Здрасти ва-го-нет-ке, сега пък Мицобиши ли си имал? Тези истории ги раздуваш от години. Само сменяш марката, но съдържанието е все едно и също. То и няма как да е различно при условие, че толкова ти е акъла и възможността ти да измислиш нещо умно е сведена до минимум. Гледам, че и доста си се вихрил в коментарите. Личи си твоят типаж в написаното. Елементарен си и отстрани изглеждаш трагично и много жалък.
  • #24
    3 rate up comment 15 rate down comment
    здравейте ( преди 3 месеца )
    Карах чисто нова японска кола-Mitsubishi Eclipse Cross.На третата година я продадох и си купих нова немска-VW Arteon,която е класи над японската.Вярно е че е премиум автомобил но ...Жена ми кара Toyota Corolla hybrid,често се возя в града с нея.Хубави са японските коли но до 110 км/час.От тях получавам болки в гърба...Поздрави от Швеция!
  • #23
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Прав си, идеята за тракащите, пушещи и канцерогенни немски премиуми не я разбирам, също както всеки човек със здрав разум. Но статията тук е за добрите автомобили, така че по-добре върви да ръсиш брътвежи си под някоя статия за немска премиум-еднодневка - там е по-вероятно да намериш съмишленици.