IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Блогър разглоби Camry и обясни феномена „Toyota”

Club Service откри слабости в сглобката на популярния бизнес-седан (ВИДЕО)

Популярният блогър Иля Свиридов разглоби напълно и направи обстоен анализ на поредния автомобил в YouTube-канала Club Service. Този път това е новата Toyota Camry, оборудвана с 2,5-литров атмосферен двигатели и класическа 8-степенна автоматична скоростна кутия.


Toyota Camry


Цената на блогъра беше не само да покаже техническите решения, използвани при разработката и производството на автомобила, но и да обясни феномена „Toyota”. В случая е използвана версията на модела, произвеждана за пазара в Русия, която се радва на огромен интерес и е винаги в челото по продажби в този сегмент.

Според Свиридов, потребителите не бива да очакват високи технологии при звукоизолацията на автомобила. Купето е покрито с формован филц, което означава, че след десетина година в салона ще проникне неприятна миризма от изтичането на мръсна вода. Друг проблем е неособено доброто качество на сглобката – уплътненията не са намазани добре, а боята е тънка.



Въпреки това, Toyota си остава един от феномените в автомобилната индустрия. Причината е използването на утвърдени през годините технически решения, които правят автомобилите на марката възможно най-надеждни. Подходът на японските инженери е идеално илюстриран от окабеляването – то е просто, спретнато и с високо качество.

Същото важи и за атмосферния двигател, автоматичната трансмисия или ходовата част. Всички технически решения при тях са се доказали във времето и това прави автомобилите на Toyota толкова привлекателни за потребителите.

Снимка и видео: Club Service

0 от 500
  • #12
    8 rate up comment 21 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Лексус(лек сос) бил тойота с кожа и климатик.Смятай кви екстри има:)
  • #11
    5 rate up comment 29 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Японски ръждилници.ЕВРОПА не харесва японски к.y.p.ници.Затова и измислените им премиум поделения изчезнаха от този континент.
  • #10
    5 rate up comment 31 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Японски ръждилници.ЕВРОПА не харесва японски глокници.Затова и измислените им премиум поделения изчезнаха от този континент.
  • #9
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Мхм ( преди 4 месеца )
    Големият двигател обаче харчи повече гориво и смазочни материали
  • #8
    11 rate up comment 27 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Японските коли са ясни нискотехнологични барутници но здрави поради изпитаните остарели технологии вложени в тях.
  • #7
    9 rate up comment 25 rate down comment
    До 5 ( преди 4 месеца )
    За кое автомобилостроене говориш? Ако говориш за последните две десетилетия си прав, но ако говориш за преди това или пък за настоящето и бъдещето, бъркаш жестоко.Бъдещето на автомобилната промишленост принадлежи на електромобилите, а Toyota засега дори не са имали електромобил, сега нямат, а за в бъдеще първия електромобил на марката проектиран от subaru, а Toyota ще произвежда същия модел с леки промени в дизайна и табелка Toyota. Toyota е поела пътя на nokia и няма изгледи за промяна!
  • #6
    41 rate up comment 13 rate down comment
    Радев ( преди 4 месеца )
    Руснак да говори за качество на сглобката и надеждност ми е леко странно.
  • #5
    35 rate up comment 11 rate down comment
    Leberknoedl ( преди 4 месеца )
    Японците най-добре го разбират автомобилостроененто, това е ясно.
  • #4
    14 rate up comment 9 rate down comment
    До 2 ( преди 4 месеца )
    Да наистина това за обема на двигателя е много важно. Колкото по голям толкова по добре. Големия двигател работи с по ниско натоварване за да произведе необходимата мощност. Съответно е много по здрав и с по голям ресурс. И разбира се големия двигател е много по приятен за каране. Особено голям турбо дизел е най кеф. Имаш голям въртящ момент още на 1200-1500 оборота и не е нужно да форсираш на високи обороти за да върви колата. До към 2500 максимум.
  • #3
    12 rate up comment 29 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Феноменът Тойотка: Първият им електромобил се зарежда на бърза станция по-бавно от останалите марки на домашно зарядно.