IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Блогър разглоби Kia Rio X и посочи плюсовете и минусите му

Крос-версията на хечбека е максимално опростена технически (ВИДЕО)

Известният блогър Иля Свиридов от YouTube-канала Club Service продължава да разглобява нови автомобили, за да представи техните предимства и недостатъци. Този път „жертва“ на автомобилния експерт стана крос-хеча Kia Rio X във версия на оборудване Premium.


Kia Rio блогър


Версията Rio X се появи през 2017 г., като тя е разработена за пазара в Русия. Тя се отличава от стандартния модел по увеличения с 10 мм пътен просвет, настройките на окачането и допълнителните защитни елементи по каросерията. През същата година крос-хечът излиза и на пазара в Китай, където се продава под името KX Cross. Той е с 30 мм по-широк и с 40 мм по-дълъг от стандартния модел. И руската, и китайската версии нямат много общо с глоблния модел, който се предлага в България, ползват различна гама двигатели и различни компоненти на окачването.

Блогърът смята липсата на звукоизолация за основния недостатък на Kia Rio X – след разглобяването на интериора става ясно, че повърхностите на каросерията не са покрити с нищо. Друг минус неравномерното пръскане на лак върху вратите – върху страничните врати има повече, докато от вътрешната страна на капака почти липсва. Също така няма антикорозийна обработка на кухините на каросерията, а само покритие с битум на дъното.



Основното предимство на Kia Rio X е, че технически тази кола е максимално опростено. Електроника почти липсва, като отварянето на вратите става с кабели. Същото важи за люка на резервоара и ръчната спирачка. Кабелите са добре фиксирани и защитени, а заварките – добре направени.

Под капака на руската версия е поставен атмосферен 1,6 двигател бензинов двигател с мощност 123 к.с. Това е агрегат с верига и с алуминиева блокова глава и чугунени втулки, като има два фазови превключвателя и пластмасов всмукателен колектор. Ако маслото на мотора и на 6-степенната автоматична скоростна кутия се сменят навреме, тези агрегати ще изкарат без проблеми и над 150 000 км.

Снимка и видео: Car Service

0 от 500
  • #12
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Киро електрика до 6 ( преди 4 месеца )
    Толкова даже жигулата на дедо ти да не е била и на 2млн км.... На 80 000 се правеше основен ремонт на двигателя и! през време, че чистеше карбуратора жигльорите... Хубаво на всички, ЛЪЖИ, е че са плоски като тебе дрогарю... Тия руски чОикии нестава ха за нищо.. Пътуваме за морето по 8 часа, защ, но нямаше друго!! После влезнах и пежо и Форд и се видя соц руската ***? щото ако питаме вас вдигнаха по 160 км и ги ремонтирахме на 500 000 км
  • #11
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Муахаха ( преди 4 месеца )
    Надявах се със санкциите да се ограничат и съветските глупости които ще се тиражират в нета тук! За чий ви е да споделяте мнението на този водкаджия за автомобил който не се предлага и няма да се предлага на пазара тук!То е като да глеате индонезийска рецепта за супа от маймунски мозък!Нито имате *** да заколите,нито ще ядете супата!Само да си чешете езиците с глупости ....
  • #10
    12 rate up comment 6 rate down comment
    До 5 ( преди 4 месеца )
    Всъщност русофилията е доказано психическо заболяване!Няма как нормален човек да е фен на държава в която никога не е стъпвал, от която са избягали милиони *** в "загниващия запад" и която през последния век е избила милиони свой граждани от глад и щото са разказали виц за вожда!Зад подобна симпатия стоят деситилетия мозъчна промивка и психическо заболяване!Познавам много руснаци живееще на запад, но не познавам един български русофил живеещ в Русия!Показателно за шизофренията на БГ русуфила
  • #9
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Я могу пожелать вам заработавать столько, что бы на это не ездить. Въпреки, че тези са различни за руския пазар. Със стари двигатели, дето са примерно Евро 5. А и тук няма такова купе. Аз си купих Рио миналата година, дано са го понамазали с нещо против ръжда.
  • #8
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Газко Уазков, това е новото нормално. Свиквай!
  • #7
    11 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Браво на пича! Страхотен канал има с доста видеа на не само разглобени коли, но и двигатели и обяснява всичко и казва какви проблеми може да има и какво може да се направи, за да се избегнат. Този път аутомедия ме изненадаха приятно. Рядко се срещат подобни полезни канали без водещият да е спонсориран от някой автомобилен концерн или ако е да не го показва. Респект! Абонирах се и ще пада гледане на интересни неща. Другото хубаво е, че почти всеки българин разбира руски. Братушки сме все пак!
  • #6
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Газко Уазков ( преди 5 месеца )
    Колеги, откога 150 000 километра без ремонт са отлично постижение за добре поддържан двигател!? Какъв е тоя нов стандарт за отличен двигател? 100-150 000 километра вече се считат за феноменално постижение и предел!....Не говоря само за тази статия. Навремето чичо ми си продаде Жигулито на 220 000 без ремонт. Явно е било някакъв супер специален екземпляр!....
  • #5
    12 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Русофобията е доказано психическо заболяване. Първите двама са живия пример за това. Както и да е да ходят да се лекуват. Браво на човека за това, което прави и показва. Малко са хората, които ще се заемат с такава работа и да я снимат. Трябва да ценим труда на хората без да гледаме цвят, народност или религия. Умните хора гледат важните неща, а ограничените и болните се фокусират в дребните (какъв бил по народност).
  • #4
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Пускайте още такива смели блогъри!!!!
  • #3
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Много ясно че от някъде трябва да се спести.