IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Блогър разглоби китайски всъдеход и го сравни с Toyota Land Cruiser Prado

Tank 300 на Great Wall има някои предимства спрямо японския си конкурент (ВИДЕО)

Популярният руски блогър Иля Свиридов от YouTube-канала Club Service разглоби напълно новия китайски всъдеход Tank 300 и го сравни с Toyota Land Cruiser Prado. Според експерта моделът на Great Wall показва някои интересни технически решения, които ще му позволят да се противопостави на японските конкуренти.


Tank 300


В случая експертът изследва топ-версията на Tank 300, която е оборудвана с 2,0-литров бензинов турбомотор с 4 цилиндъра, 8-степенна автоматична скоростна кутия и задвижване на четирите колела.

Според Свиридов китайският всъдеход е по-динамичен и се управлява много по-добре от Toyota Land Cruiser Prado. Освен това Tank 300 има по-модерен и технологичен интериор, а сред аргументите в негова полза е и цената, която е по-ниска от тази на японския конкурент.

Tank 300 има и други предимства. Инженерите на Great Wall не са се ограничили до мощни задни колони, а са добавили „ребра“ на покрива, които увеличават твърдостта и същевременно гарантират по-голяма сигурност за возещите се при преобръщане. Стандартното оборудване включва цял набор от асистенти за активна и пасивна безопасност, като голяма част от тях при модела на Toyota се доплащат.



Разбира се, китайският всъдеход си има и недостатъци, заради които отстъпва на именития си конкурент. При направата му са използвани редица „еднократни технически решения“. За интериора, например, е използвана твърда пластмаса, която почти е невъзможно да бъде демонтирана, без да се повреди. Разширителите на арките на калниците също няма как да бъдат ремонтирани, тъй като са фиксирани върху сложна пластмасова основа.

Що се касае до сглобката на Tank 300, там нещата са на прилично ниво. Всъдеходът има здрава рама, прилично заварени съединения и качествено окабеляване. Предното окачване е направено на двойни A-образни лостове, отзад има ос със стабилизатор. Тягата се предава чрез 8-степенен автомат ZF и раздатъчна предавателна кутия BorgWarner, като тези агрегати са се доказали като много качествени.


0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Тарзан ( преди 11 месеца )
    Тойота са 100 г пред ...този Танк-300.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 15 ( преди 11 месеца )
    Ти па си мноу убав (и умен)!
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До НВМпвл ( преди 11 месеца )
    Тук влизам само за да чета глупости като тези които си написал, за да гледам по ведро на хората през деня и да не се ядосавам - просто ми помагате да осъзнавам, че има много глупави хора и глупостите които правят не ги правят нарочно! Просто сте си толкова глупави и повече не можете! Друг е въпроса дали трябва да сте на свобода или в специализирано заведение!
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    НВМпвл ( преди 11 месеца )
    Аз лично вече имам няколко китайски мотора и общо взето следващата ми кола е много вериятно да е чисто нов китаец. При положение, че е примерно 2 пъти по-евтин от "нормалните" коли, все ще изкара 5 години, за което време въпросните "нормални" коли губят около 50% от цената си като нови. С други думи, купуваш си Тойота за 90 хил. лв. и след 5 години тя струва най-много 50-60 хил, т.е. си похарчил един цял китаец като обезценяване. И без това всички коли вече са 1,2-1,5 турбо и таблет на таблото
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Spartan ( преди 11 месеца )
    Леле,каква простащина извира от "мненията" на "суперзнаещите" участници!!!
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    До 3Прав си,китайския прогрес е потресаващ.Даже и на жена ти дилдото е китайско,сигурно качество.
  • #11
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    2.0 турбо и двойни А рамена в "всъдеход". Ха ха ха ха!
  • #10
    16 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Китайски двигател срещу едни от най легендарните двигатели в света. За електроника да не сравняваме,незнам смешно е.
  • #9
    11 rate up comment 24 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Разбиранията на московците за коли са от 60-те. Разбиранията на Тойотка - от 80-те. Съжалявам да ви го съобщя, но живеем в 2023 г. Нито московците, нито японците имат бъдеще.
  • #8
    14 rate up comment 18 rate down comment
    Японец ( преди 11 месеца )
    Toyota са номер едно в състезанията по издържливост. Преди бяха LMP1 сега са хайперкар класа (хибридни болиди закрит котпит и закрити гуми) Печелят 24ч на Le Man за четвърти път за последните години. Там китайците не може да си помислят да се пробват защото ще станат за смях.Скоро няма да се роди китаец който да създаде техника по издръжлива от японската .