IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla отново намали цените на всички модели

Поевтиняването за американския пазар достига 5000 долара

Tesla отново намали цените на цялата си моделна гама в САЩ, като този път поевтиняването е между 2% и 6%. Най-големи отстъпки – около 5000 долара, получават базовите варианти на Model S и Model, съобщава Automotive News.


Tesla


Започвайки с Model Y - най-продаваният модел на Tesla, автомобилният производител пуска нов базов вариант за онлайн поръчки. Той е наречен просто Model Y, като цената му започва от 51 630 долара с включена в цената такса за доставка от 1390 долара.

Тази версия е с два електромотора (AWD), като е захранвана от батерия тип 4680, която позволява пробег от 450 км. Tesla намалява и цените на версиите Long Range и Performance с по 2000 долара, като първата започна от 54 630 долара, а втората – от 58 630 долара (и двете включват 1390 за доставка). Американският производител съобщава, че всички версии на Model Y отговаря на условията за федерален данъчен кредит до 7500 долара, така че клиентите получават сериозна отстъпки при избор на електромобила.


Tesla


В същото време Model 3, който ще загуби половината от данъчния кредит след 18 април, поевтинява с 1000 долара, като това се отнася за базовия вариант със задно предаване, както и за версията Performance.

Базовият Model 3 RWD вече започва от 43 630 долара, докато Model 3 Performance е на цена от 54 630 долара (и двата включват 1390 долара за доставка). Задвижваният с батерии LFP Model 3 RWD отговаря на изискванията за до 3750 долара данъчни кредити от 18 април, докато Model 3 Performance отговаря на условията за пълните 7500 долара.


Tesla


Най-големите отстъпки за скъпите Model S и Model X. Базовият седан Model S вече е с 5000 долара по-евтин, като цената му започна от 86 330 долара, докато кросоувърът Model X получава същото намаление за базовия вариант, който вече струва 96 630 долара (и в двата случая цената включва 1390 долара за доставка).

Това е третото намаление на цените на моделите на Tesla от началото на годината. Най-голямото беше през януари, когато колите на марката поевтиняха с до 20%. Model S и Model X обаче не се класират за данъчен стимул, тъй като надвишават ценовите тавани за седани (50 000 долара) и за кросоувъри (80 000 долара).


0 от 500
  • #26
    13 rate up comment 6 rate down comment
    До пръцльо ( преди 1 година )
    Откакто тока от фотоволтаиците стана най-евтиния начин да произвеждаш електрическа енергия, като себестойността на киловатчас е по-ниска дори от таксата за пренос, вече няма никакво съмнение, че в света по един или друг начин ще премине към тази енергия, за да не го шантажират разни производители на нефт и газ. Производството на ток от слънце е сигурно и евтино, но не е постоянно и тук идват на помощ батериите. А електромобилите са огрмен power bank на колела, тоест решение на проблема.
  • #25
    9 rate up comment 2 rate down comment
    До пръцльо ( преди 1 година )
    Ще ще ама е сигурно ще. Доста по-сигурно от несигурните хибриди и още по- несигурните водородни автомобили от които дори и toyota вече се отказа. Знаеш ли, че спряха всякаква работа дори по водородния мирай и го пращат в историята? Вие продължавате ли да ВЯРВАТЕ във водородното бъдеще, след като дори ВАШАТА СЕКТА СЕ ОТРИЧА ОТ НЕГО? Защото само и единствено сектантите ВЯРВАТ в нещо, което противоречи на всякакви физични закони и ВЯРВАТ, че учените просто не са просветени и не разбират!
  • #24
    11 rate up comment 3 rate down comment
    До 22 ( преди 1 година )
    Каква драма дами и господа, участниците спорят дали продажбите на toyota са паднали с 20 или с 14%, а продажбите на тесла са се качили с 40 или 50%! Но дали цифрите са важни дами и господа или тенденциите, че продажбите на toyota не са мръднали от 20 години насам, но вече падат, а Тесла тази година ще продаде само 5 пъти по-малко автомобили от toyota, което е 10 пъти повече автомобили, в сравнение с преди пет години, когато продаваше 50 пъти по-малко от toyota. А след още 5 год. как ли ще е?
  • #23
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 1 година )
    Ще, ще, ще... Ха-ха-ха!
  • #22
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До 21 ( преди 1 година )
    Лъжеш, спада в САЩ е 9% а в Китай е 14.5%
  • #21
    11 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тойотка за това тримесечие има 20% спад в продажбите на двата си най-големи и важни пазара: САЩ и Китай. Я познайте накъде ще и тръгне печалбата, която и без това вече е минимална?
  • #20
    10 rate up comment 2 rate down comment
    До 17 ( преди 1 година )
    За кое тримесечие говориш? За това на което финансовите резултати се очаква да излязат до две седмици ли? Дай си прогнозите да видим дали ще познаеш? Понеже Тесла свали цените и съответно печалбите с 20%, вероятно няма да печели по 8 пъти повече от toyota на продаден автомобил, и повече за тримесечието, но мога да се обзаложа че пак ще печели по повече на автомобил, въпреки че toyota вдигна цените през същото тримесечие и би трябвало печалбите също да са се вдигнали.
  • #19
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Елън ( преди 1 година )
    ги *** като риби. Все пак след една година пуска фабрика в Мексико и Канада. Тогава ще е и погрома. Най смешното е че има пари за двете фабрики по сметките и в докато рецесията с високите лихви отмине, двете фабрики ще забълват яко. Следва Индонезия и Европа 2. След това кой от къде е. Като Епъл ще имат 25% от продажбите в света, а другите да се оправят.
  • #18
    9 rate up comment 4 rate down comment
    до 17 ( преди 1 година )
    Хубаво повдигаш темата за печалбата на Тойотка, защото тази година едва ли ще види такава. Много интересни години предстоят за Тойотка и японската автомобилна индустрия като цяло, която от автомобилна ще се превърне в автомечтателна.
  • #17
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 1 година )
    Ха-ха, да не се окаже само че следващото тримесечие Тойота има 8 пъти по-голяма печалба на автомобил от Тесла.