IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Потвърдено: Tesla Model S Plaid вдига 330 км/ч

За целта седанът получи специален комплект карбонови спирачки (ВИДЕО)

Tesla наскоро изпрати писма до собствениците на Model S Plaid, които проявиха интерес към закупуването на комплекта карбонови спирачки (Carbon Ceramic Brake). Твърдеше се, че комплектът на стойност 20 000 долара ще позволи на спортни седан да вдигне 322 км/ч, но от компанията-производител не го потвърдиха. Спирачките бяха тествани на писта, като с тях колата разви 330 км/ч.


Tesla


Всъщност, Tesla обеща Carbon Ceramic Brake kit за Tesla Model S още при представянето на обновената версия Palladium през 2021 г. Досега комплектът не можеше да бъде поръчван, като Tesla обеща да го пусне в продажба през миналата година, но успя да го направи едва сега, като спирачките са достъпни в ограничени количества.

Смята се, че комплектът отключва рекламираната максимална скорост от 200 мили в час (322 км/ч) за Model S Plaid. От Tesla официално не потвърждават тази скорост, а съобщават, че за нейното достигане са нужни „платени хардуерни надстройки“. Сега всичко това беше потвърдено, макар не и от официален представител на американската копания.


Tesla


Според видео, публикувано от автомобилния състезател Себастиан Вител (да не се бърка с четирикратния световен шампион Себастиан Фетел), Tesla Model S Plaid може да се движи дори по-бързо от 200 мили в час. Вител, който е аматьор, беше поканен на събитие на Tesla в Белгия, за да тества комплекта Carbon Ceramic Brake. И с него той постигна 350 км/ч на германски аутобан.

Реалното скорост, според GPS-системата, обаче е по-ниска – около 205 мили в час, което прави 330 км/ч. Самият Вител потвърждава, че с новите спирачки Tesla отключва напълно максималната скорост на автомобила и той може да се движи още по-бързо в идеални условия.


Tesla


Пилотът успя да тества колата и на писта във Франция, като постави рекорд на трасето. Със комплекта спирачки той свали 4 секунди от най-доброто постижение, което досега принадлежеше на Porsche 718 GTS MR.

Постижението на Вител доказва, че Tesla Model S Plaid може да бъде истински звяр на пистата, когато е оборудван с карбоново-керамични спирачки. Комплектът включва големи предни и задни карбонови керамични ротори, комплект високотемпературни спирачни накладки, тежки спирачни апарати и високотемпературна спирачна течност. Цената от 20 000 долара включва и поставяне на спирачките от специалисти на Tesla.



0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    GTR-ът имаха 15 години да го нагласят - на час по лъжичка, 1 милион фейслифта, и пак е среднистка кола в най-добрия случай. Само джапонец може да е толкова бавен. Хайде да видим Плaд след 15 години, а?
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    wtf ( преди 1 година )
    ако са такива сумите бих предпочел GTR естествено wtf :D
  • #17
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 16 ( преди 1 година )
    За 118 000 ще получиш нисана гол като пушка и в модификация с която трудно ще вдигнеш и времето на Тесла на ринга.
  • #16
    2 rate up comment 5 rate down comment
    До 14 ( преди 1 година )
    Последния фейслифт нa GTR 2023г. струва 118 000 долара и e доста подобрен спрямо модела от 2012г. Tesla S Plaid от 2023г като тази тук струва към 140 000 долара.
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    след като изяснихме темата с джантите и *** че нямало разлика в алуминия от който се правят с нетърпение чакам коментар за 10 бутални спирачни апарати с дискове от карбон и тези с барабанни от стомана и че това е просто маркетинг
  • #14
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До 6 ( преди 1 година )
    Забрави да кажеш , че Нисана с 550 коня струва повече от Теслата с 1000 коня , и харчи много повече от Теслата !
  • #13
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    не съм виждал в задното огледало тесла да светка с дълги защо ли
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Не ми дреме,напълно ненужно ускорение и скорост освен,ако не си Шумахер.
  • #11
    4 rate up comment 7 rate down comment
    PLAID ( преди 1 година )
    #3 заповядай да заснемем това "загубване в огледалото" с екипа на Караток. Иначе са само приказки под шипковия храст. Но ако е нещо под V10 битурбо с керамичен съединител, ще си загубим взаимно времето.
  • #10
    11 rate up comment 3 rate down comment
    До 8 ( преди 1 година )
    За първи път ще защитя авторите на статията и ще кажа че този път по изключение не са объркали нищо. Фабрично този модел на tesla е ограничен до 265 километра в час максимална скорост, въпреки че ги вдига за 10 секунди и има достатъчно мощност за да продължи да набира. Досега не му беше позволено защото след всяко ускорение следва и спиране, а като ускориш за 10 секунди до 250 и намалиш до 100 за пет секунди, а после пак ускориш до 250, за 10 секунди дисковете е невъзможно да се охладят