fallback

Nissan обвини Toyota в измама с разхода на RAV4

Според представител на марката, не е възможно популярният SUV да харчи 4,7 л/100 км

Автомобилните производители не пропускат да се похвалят с качествата на своите модели, като една от най-важните от тях е разходът на гориво. Посочените стойности често предизвикват спорове, като последният е между две японски компании.

От Nissan се прицелиха в хибридния RAV4 на Toyota, като обявиха, че посоченият разход на гориво на популярния SUV е сериозно преувеличен. Причината в случая е, че Nissan X-Trail e-Power, който използва бензинов двигател за презареждане на литиево-йонната батерия, постига разход от 6,1 л/100 км. За сравнение, Toyota твърди, че хибридният RAV4, оборудван с конвенционална хибридна система, харчи 4,7 л/100 км.

Именно тази разлика явно накара представител на Nissan да заяви, че в реални условия разходът на RAV4 е различен и е почти колкото този на X-Trail e-Power.

„Мисля, че трябва да оставим нещата в ръцете на журналисти и потребители, които да направят тестове в реални условия. Видях много статии за RAV4 и съм сигурен, че не можете да постигнете 4,7 л/100 км“, коментира Александър Печанак, продуктов мениджър на Nissan Australia за X-Trail.

Nissan продължава да твърди, че неговата система X-Trail e-Power осигурява превъзходно изживяване при шофиране. Според Адам Робъртсън, заместник-директор на техническия център на Nissan в Европа, X-Trail се движи „по-скоро като електромобил”.

„От нащия опит с електромобилите знаем, че клиентите харесват този модел. Електромобилите имат най-високо ниво на удовлетворение от ускорението и това не се дължи само на представянето на коли като Porsche Taycan. Такива са всички електромобили. В същото време традиционните хибриди имат най-ниско ниво на удовлетворение. Затова искахме да уловим изживяването на клиентите, което те наистина харесват, и да го внесем с e-Power", обясни Робъртсън.

Продажбите на Nissan X-Trail e-Power в Япония и Европа стартираха миналата есен. Сега предстои излизането на електрифицирания модел и в САЩ, където той е познат под името Nissan Rogue.

fallback
  • #20
    До 19 ( преди 1 година )
    Пак продължаваш с глупостите къде съм писал, че съм против електровобилите то е ясно, че малко по малко заменят хибридите но особено в по-ниските класове за сега хибрида за главно градско е по-добър от бензин и дори електромобил което разбира се променя с появата на нови по-евтини електромобили
  • #19
    До 16 ( преди 1 година )
    А ти ако не беше толкова заблуден, щеше да забележиш, че само преди три години хибридите се продаваха четири пъти повече от електромобилите, като бяха натрупали тази преднина за 20 години, ползвайки всякакви субсидии. И сега само за три-четири години чистите електромобили вече ги изпреварват по продажби, защото ХОРАТА ПРЕДПОЧИТАТ ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ и ги купуват въпреки много по-високата цена, която не може да се компенсира със субсидии. Какво ще стане според тебе, когато цените се изравнят?
  • #18
    Много професори ( преди 1 година )
    80% от коментарите са от хора, които никога не са карали, какъвто и да било хибрид. Купете си даден автомобил, карайте го половин година при различни условия, градско, извън градско и магистрала и тогава коментирайте. Писнало ми е да слушам, как хибрида бил тежък, заради батерията. А това, че няма стартер, алтернатор, съединител и, че e-cvt кутията е по лека от обикновената кутия никой не го брои. Просто 80% сте, като в бг мама. Всеки е разбирач.
  • #17
    До 15 ( преди 1 година )
    Пишеш за спад и даваш за пример дизела където е най-големия спад и вече е 14.5% дял в Европа защото просто ако не е голям джип разликата в извънградския разход с бензин е около 1 на 100 за разлика от хибрида който е 2 на 100 по-икономичен от чист бензин в града където и вредните емисии е по-важно да са малко под носовете на хората
  • #16
    До 13-15 ( преди 1 година )
    Те такива като теб така могат да изкривят така истината, че да изкарат, че хибрида харчи повече а в града икономията е 5% пък меките хибриди даже харчат 20% повече. Пишеш основно пълни глупости ако нямаха ефект нямаше да ги има не се прави на по-умен от целия свят защото ако нямаше интерес от тях нямаше да се подкрепят и да ги има масово навсякъде където разхода и екологията има някакво значение
  • #15
    До 12 ( преди 1 година )
    Ако гледаш статистиките ще видиш, че делът на хибридите не само че не се увеличава, а направо намалява. Наскоро имаше статия, че фирмите се връщат към дизела, защото са пробвали с хибриди и са останали излъгали и разочаровани за обещаният им разход и икономии. Мечтаните 40% по-малко емисии също се оказват само блян в рекламните брошури и измерванията в реална обстановка, а не на стенд показват минимални разлики с бензинов автомобил
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Не са повече от 2-3%. Ако видиш по-големи числа, там са включени микро- и леките (mild) хибриди, които се водят хибриди само за пред регулаторите. Те са в пъти повече от обикновените хибриди.
  • #13
    До 10 ( преди 1 година )
    Е именно де. Точно затова хибридите са нонсенс. Хем стават само за градско защото там им е икономията, но пък струват повече пари и за да ги избиеш трябва да караш много километри, които не можеш да навъртиш в града. Но ако въртиш много километри, хибридите стават безсмислени защото харчат колкото обикновен бензинов и много повече отколкото дизелов двигател. Неслучайно фирмите се насочват или към дизел или към чисти електромобили.
  • #12
    До 11 ( преди 1 година )
    Повече от 2-3% са и точно какъв вид хибрид е няма особено значение когато е добър в крайна сметка основното е да не се губи енергията от спиране и на повечето големи световни пазари като Америка, Китай, Европа и Япония хибридите имат значителен дял от продажбите на моделите при които се предлагат и се увеличават такива модели вече има хибридни пикапи дори..
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Хибридът - особено на Тойотка, които не са плъгин, са икономични само и единствено, когато се карат бабешката. Но това важи за всички двигатели, дори електрическите. Не случайно обикновените хибриди представляват едва 2-3% от световните продажби.
fallback
Последни