fallback

Nissan обвини Toyota в измама с разхода на RAV4

Според представител на марката, не е възможно популярният SUV да харчи 4,7 л/100 км

Автомобилните производители не пропускат да се похвалят с качествата на своите модели, като една от най-важните от тях е разходът на гориво. Посочените стойности често предизвикват спорове, като последният е между две японски компании.

От Nissan се прицелиха в хибридния RAV4 на Toyota, като обявиха, че посоченият разход на гориво на популярния SUV е сериозно преувеличен. Причината в случая е, че Nissan X-Trail e-Power, който използва бензинов двигател за презареждане на литиево-йонната батерия, постига разход от 6,1 л/100 км. За сравнение, Toyota твърди, че хибридният RAV4, оборудван с конвенционална хибридна система, харчи 4,7 л/100 км.

Именно тази разлика явно накара представител на Nissan да заяви, че в реални условия разходът на RAV4 е различен и е почти колкото този на X-Trail e-Power.

„Мисля, че трябва да оставим нещата в ръцете на журналисти и потребители, които да направят тестове в реални условия. Видях много статии за RAV4 и съм сигурен, че не можете да постигнете 4,7 л/100 км“, коментира Александър Печанак, продуктов мениджър на Nissan Australia за X-Trail.

Nissan продължава да твърди, че неговата система X-Trail e-Power осигурява превъзходно изживяване при шофиране. Според Адам Робъртсън, заместник-директор на техническия център на Nissan в Европа, X-Trail се движи „по-скоро като електромобил”.

„От нащия опит с електромобилите знаем, че клиентите харесват този модел. Електромобилите имат най-високо ниво на удовлетворение от ускорението и това не се дължи само на представянето на коли като Porsche Taycan. Такива са всички електромобили. В същото време традиционните хибриди имат най-ниско ниво на удовлетворение. Затова искахме да уловим изживяването на клиентите, което те наистина харесват, и да го внесем с e-Power", обясни Робъртсън.

Продажбите на Nissan X-Trail e-Power в Япония и Европа стартираха миналата есен. Сега предстои излизането на електрифицирания модел и в САЩ, където той е познат под името Nissan Rogue.

fallback
  • #50
    Христина Ангелова ( преди 1 година )
    Да, наистина Рав 4 не харчи 4,7 на сто. Харчи доста повече. Имам я от почти четири години, такъв разход не съм постигала никога. За сравнение, преди това имах Мазда СХ7, която даваше разхода, посочен в характеристиките на производителя.
  • #49
    анонимен ( преди 1 година )
    А25А-FXS e доста модернизиран - два вида инжектори за по-добра икономия и избягване на карбонизацията на всмукателният тракт, електрическа VVTI система на всмукателният вал, еCVT трансмисия. Всички тези фактори водят до по-добра ефективност и икономия на гориво. 4.9 м дълга кола а има реален разход от около 5/100.Електричките са с още по-ниски разходи, но за дълги пътувания не знам как става със зарежданията и т.н.
  • #48
    анонимен ( преди 1 година )
    ябва съвсем леко да караш. Преди това карах дизелов Акорд беше с литър отгоре. Джипа има недостатък от към аеродинамика и това че търкаляш по-високо тегло.Градският цикъл на хибридът не е много по-висок не само заради батерията, но и заради честото гасене на моторът. За моторът няма да ви разказвам за да не Ви изгубя като аудитория. Все пак ето няколко факта - електрическа водна помпа, маслена помпа с променливо налягане. клапани затварящи водни кръгове, с цел по-бързо загряване.
  • #47
    анонимен ( преди 1 година )
    Имам от половин година хибридна Тойота Камри 2021, на Рав4 моторът е същият А25А-FXS. Камрито извъндградско дава разход 5.4-5.7Л, може и по-ниско но тр
  • #46
    До Янко ( преди 1 година )
    "Преди РАВ имах за 3 месеца Корола с мотор 2.0 със 177кс. Не писах ,защото статията е за РАВ4 градско съм я свалям на 2,8/100кмПо магистрала 130-140 6-6,5 с 4 човека."Изгледай видеото на което хвалят toyota хибридите https://youtu.be/tuy3ZBq8Zzg След първата минута има една сравнителна табличка в която дават разходи на всякакви тествани от тях автомобили и виж колко гори същата тази toyota на магистралата със 140 км в час - над 8 на 100. Недей гледа само моментния разход. Засечи по-дълго ...
  • #45
    анонимен ( преди 1 година )
    Много бързо се издаде. Уж пише като нормален човек, но като му покажеш елементарен обективен факт, който му разбива лъжите на пух и прах, не може да направи нищо друго, освен да обижда.
  • #44
    анонимен ( преди 1 година )
    #43 Човека ти го е обяснил добре,че наркотиците замъгляват разума.За празна кратуна няма какво и да замъгли.
  • #43
    анонимен ( преди 1 година )
    ВЯРНО ли Раф2 спирал добре, че дори добре колкото Ауди? 43 м срещу 36 м? Хм...Рафът те убива на място, а Аудито дори няма да се докосне в препятствието. На науката ли да вярвам или на самозванец, който говори само за трева и, по-лошо, е достатъчно безмозъчен да си купува японско и, още-още по-лошо, дори да не знае дали колата му може да спира.
  • #42
    Янко ( преди 1 година )
    #40 Ох,някакъв напушен е писал под мен.Първо --- къде отиде на РАВ 2?????Писах,спри да пушите трева.Не би купил,защото нямаш пари и за РАВ2Спирачките са по добри от каквато и кола да имаш,дори не са по лоши от АУДИ А6 където съм имал. При старите Приус-и там са малко тегави,но преди 10 години. Първо карайте РАВ4 и тогава пишете. Шумна е докато влезе в обороти ,защото е безтепенна и безпроблемна E-cvt кутия. За Аудито платих 2 пъти по 4000 лева,демек 8,000лв само за скоростна кутия.
  • #41
    Янко ( преди 1 година )
    Отново съм аз.Прочетох всички коментари и разбрах,че тук са писали или напушени или ***.Преди РАВ имах за 3 месеца Корола с мотор 2.0 със 177кс. Не писах ,защото статията е за РАВ4 градско съм я свалям на 2,8/100кмПо магистрала 130-140 6-6,5 с 4 човека.Продадох я на брат ми,защото е ниска и когато я изваждам от подземният гараж,отдолу закача. На спящи полицаи с 3-4 човека също е закачала.Моля не пушете трева,тя пречи освен на здравето ви,то така на разума и най вече на душите оста ...
fallback
Последни