fallback

Nissan обвини Toyota в измама с разхода на RAV4

Според представител на марката, не е възможно популярният SUV да харчи 4,7 л/100 км

Автомобилните производители не пропускат да се похвалят с качествата на своите модели, като една от най-важните от тях е разходът на гориво. Посочените стойности често предизвикват спорове, като последният е между две японски компании.

От Nissan се прицелиха в хибридния RAV4 на Toyota, като обявиха, че посоченият разход на гориво на популярния SUV е сериозно преувеличен. Причината в случая е, че Nissan X-Trail e-Power, който използва бензинов двигател за презареждане на литиево-йонната батерия, постига разход от 6,1 л/100 км. За сравнение, Toyota твърди, че хибридният RAV4, оборудван с конвенционална хибридна система, харчи 4,7 л/100 км.

Именно тази разлика явно накара представител на Nissan да заяви, че в реални условия разходът на RAV4 е различен и е почти колкото този на X-Trail e-Power.

„Мисля, че трябва да оставим нещата в ръцете на журналисти и потребители, които да направят тестове в реални условия. Видях много статии за RAV4 и съм сигурен, че не можете да постигнете 4,7 л/100 км“, коментира Александър Печанак, продуктов мениджър на Nissan Australia за X-Trail.

Nissan продължава да твърди, че неговата система X-Trail e-Power осигурява превъзходно изживяване при шофиране. Според Адам Робъртсън, заместник-директор на техническия център на Nissan в Европа, X-Trail се движи „по-скоро като електромобил”.

„От нащия опит с електромобилите знаем, че клиентите харесват този модел. Електромобилите имат най-високо ниво на удовлетворение от ускорението и това не се дължи само на представянето на коли като Porsche Taycan. Такива са всички електромобили. В същото време традиционните хибриди имат най-ниско ниво на удовлетворение. Затова искахме да уловим изживяването на клиентите, което те наистина харесват, и да го внесем с e-Power", обясни Робъртсън.

Продажбите на Nissan X-Trail e-Power в Япония и Европа стартираха миналата есен. Сега предстои излизането на електрифицирания модел и в САЩ, където той е познат под името Nissan Rogue.

fallback
  • #10
    До 9 ( преди 1 година )
    По-скоро икономията и пестенето на емисии е към 40% в града и със сигурност си има смисъл ако се кара главно в града
  • #9
    До долния ( преди 1 година )
    А ти защо си мислиш че при toyota разходът е някакъв различен? Отдавна говоря как идва времето на хибридгейт и ще спрат да обясняват колко били икономични или пък даже и екологични. Трябва да спрат да им дават екологични бонуси защото имат много по-голям въглероден отпечатък заради производството на батерии и допълнителни трактове, а в същото време и въглеродните емисии при дълго пътуване са им по-високи. Голяма работа че в града давали 20% икономия на гориво
  • #8
    До 7 ( преди 1 година )
    Да но тогава беше стария европейски тест а сега по новия по-скоро на хартия би било към 7 но 100 средно. За да стигаш до минимум 7.2 на 100 извънградско предполагам не падаш под 100км/ч
  • #7
    Потееботел ( преди 1 година )
    Аз имам X-Trail 2.0 DCI 2018, 177hp, по данни на Нисан, този автомобил трябва да харчи 5,8/100 градско, аз извън градско съм стигал до минимума от 7,2л/100. , а градско минимума, който ми е давал е 9,2л/100. Направете си извода за Нисан!
  • #6
    До 5 ( преди 1 година )
    Явно не знаеш какво пишеш защото много зависи кое Пежо то и Корола харчи доста по-малко от Рав4.. 5008 скоро ще е мек хибрид и ще харчи долу горе колкото Рав4 хибрид но е 1.2 130 коня а Рав4 е 210 коня
  • #5
    Име ( преди 1 година )
    Тия джапонес са изостанали хибридите на Пежо отдавна дават разход от около 4/100
  • #4
    Азис ( преди 1 година )
    Нисан и Тойота са чудесни автомобили - ако си мъж и харесваш мъже!
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Прави са поне за Австралия защото в Европа разликата в разхода между двата е по-малка около половин литър и Рав4 хибрид е с 6 на 100 разход а по американския тест е 7 на 100
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    A бе, Петърчо, откъде ги измисляш тези бомбастични заглавия? Не Нисан е обвинил Тойота, а един мениджър от Австралия. За подобни измислици като твоите по света ги съдят такава автори.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Ти да видиш. Клиентите на nissan сигурно са *** според коментиращите тук, щом изпитват удоволствие от ускорението. Според тях един истински мъж въобще не се интересува от бързи автомобили, един мъж истински мъж се интересувал само от шиене и най-голямото качество на автомобила било идеалния шев на седалките. Ако е леко изкривен автомобилът не става, ако ще да ускорява за една секунда до 100!
fallback
Последни