IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford Focus си тръгва. С какво ще го запомним

Историята на модела, чието производство приключва, е повече от любопитна

Ford Focus във всичките му модификации - седан, хечбек или комби, беше доста популярен модел в Европа, включително и в България. Скоро обаче той ще започне да изчезва от пътищата. Американският автомобилен производител обяви, че сваля модела от поточната линия през ноември тази година. Добър повод да си припомним интересни факти от неговата биография.


С какво ще запомним Ford Focus (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    Как може ... Да се убие нещо толкова прекрасно ;(
  • #13
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    това е кола за хора които не разбират от коли, същото като голф
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До 2 ( преди 3 дни )
    Ако приемем, че Кларксън не отбира от коли, да ни припомниш ти кой точно беше, че нещо не те разпознаваме в автоиндустрията?
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    ще го запомним с ST
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    жената 10 години тормози една фиеста роботче и не можа да я убие - велика работа бяха
  • #9
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    Реално няма да ги запомним с нищо, освен може би с Фокус РС.За разлика от Сиера и Ескорт.
  • #8
    13 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    Фокус, Фиеста и Мондео бяха дойните крави на Форд за масовите автомобили.. спряха ги всичките. Нищо хубаво не ги чака.
  • #7
    5 rate up comment 0 rate down comment
    До #1 ( преди 4 дни )
    Реално целият успех на Ford с Focus си е лично техен. Cosworth подразделението ако не бъркам пипат RS версията на Focus, иначе Focus си е глобален модел, продава се на всички континенти, вкл Австралия. Подобно на Corolla и Civic. И наистина е успешна идея, добре изпълнена, само продажбите от първото до третото поколение включително добре говорят за това. Спирането на модела е грешка от която тепърва предстои да видим да се опомнят и да го върнат, както с 5.0 моторите и "оттеглянето"
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До #1 продължение ( преди 4 дни )
    Карал съм и второто поколение S40, всъщност V50, нали така им беше комбито. Със R design пакет, 5цил дизел беше, около 170+ к.с. и доста вътрящ момент. Ръчка. То ако не е Peugeot или Ford да им дава двигатели, не зная с какво може да изпъкне тази кола. Отзад освен за си сложиш якето, няма място за нищо, камо ли човек. Самата кола като платформа е Ford Focus, със сменен дизайн, отвън и на пластмасите в купето, производствата не знам дали пак са пръснати из други държави.. Безумно скъпи ч ...
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До #1 продължение ( преди 4 дни )
    Изобщо, защо се опитваш да вкараш Volvo в успеха на Ford с Focus модела.Самите Volvo не зная нещо да са направили освен скапани кутии, и някой решения по рамите във връзка с сигурността по краш тестове. И дизайна.Вечно са с производства на майната си пръснати из планетата, вечно някой им дава двигатели платформи, па дизели (Peugeot) па бензини (Ford), па турбини пак чужди компании.. Кой точно пакет са направили те?! Те една кола като хората нямат тяхна, пакети правели.. *** с претенц ...