IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Колко изминава стар Leaf, каран с максимална скорост?

С пълна газ пробегът на електромобила пада три пъти (ВИДЕО)

Авторите на YouTube-канала Auto Trader проведоха експеримент с употребяван Nissan Leaf - оказа се, че при шофиране с максимална скорост електрическата кола може да измине само няколко десетки километра.


Nissan Leaf


За теста беше избран Nissan Leaf от 2012 г. с пробег от 115 000 км. Тъй като електромобилът е доста стар, пробегът му с едно зареждане на батерията е около 105 км. При максимално ускорение той обаче намаля три пъти – до 35 км, като по време на изпитанието температурата навън е малко под нулата.

Тестовете са проведени на писта, където старият Leaf успява да ускори до 159 км/ч и с тази скорост изминава 4,9 км. След това бордовият компютър предупреждава, че запасът от мощност остава само 39 км. Колата постепенно започва да намалява – първо до 156 км/ч, след това до 153 и 151. След като измина 27 километра по пистата в тестов режим, електрическата кола вече не можеше да достигне скорост над 150 км/ч.



Когато Leaf измина 32,6 км, бордовият компютър предупреждава за ограничение на мощността на електрическия мотор и скоростта започва бързо да намалява. В резултат на това по време на тестовете електрическият автомобил измина разстояние от 34,7 км с максимална скорост, преди батерията да се разреди напълно.

Nissan Leaf е на пазара от 12 години, като сегашното поколение на модела, което се продава от 2017 г., вероятно ще бъде и последното. Според информациите, електрическият хечбек няма да получи наследник. Неговият основен пазар е Европа, където обаче продажбите му спадат, като за 2022 г. те са с 16,3% по-малко от тези за предходната.


0 от 500
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    trendy ( преди 2 години )
    Попов, харесва ми как си заменил комплексите с его :)
  • #22
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Propov ( преди 2 години )
    Абе защо все смятате колко излиза на километър? Колата не е бреме че да гледате да спестите от нея. Колата е съзнателна, информирана, обмислена и скъпа придобивка, която може и да служи и за удоволствие. Мъжете имат ЕГО и колата е част от него. Космите на гърдите, твърдият олкохол, цигарите... жените(не всички)... са също неразумни, ненужни и скъпи неща. Но хранят ЕГОто. А мъж без ЕГО е метросексуален Джендър. Мека китка, скръндза, мишок и кара икономична еко колица.
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Хмммммммм ( преди 2 години )
    Това вдига 160 и ги поддържа 30 км ? Айде бе
  • #20
    3 rate up comment 7 rate down comment
    До долния ( преди 2 години )
    Цената която си дал не е за Тесла а за останалите електромобили, на зарядните на тесла цената е по-евтина дори от България, където я вдигнаха до безумните 96 ст за киловатчас от 46 стотинки преди това. Но по един или друг начин, липсата на електрическа енергия ще се преодолее и цените ще се върнат като преди или дори ще паднат още повече. За горивата обаче това няма как да стане.
  • #19
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Към 14 ( преди 2 години )
    Продължавай с простотиите за това не се кара с 200км/ч постоянно иначе с 120км/ч минава 400км. Този пробег е даден не за незаконни скорости по магистрала а за смесено каране. Все едно да пишеш това Ауди пише, че харчи 5 на 100 пък като настъпиш леко до 200 на пректика е 12 на 100 уж било икономично мен ли ще лъжат. Освен това цената на зареждане при Тесла е 66 цента на квтч а не 1 евро както е популярната лъжа
  • #18
    10 rate up comment 1 rate down comment
    До горния ( преди 2 години )
    И защо си мислиш че ако не караш тесла, а друг автомобил, разходът му ще е същия, като при 90 км в час? Няма абсолютно никакво значение какъв автомобил караш. Според физичните закони всяко удвояване на скоростта изисква 4 пъти по-голяма мощност за преодоляване на въздушното съпротивление. И ако можеш да нарушиш закона и да се движиш с 200 км в час при ограничение от 140 км, то физичните закони няма как да ги нарушиш и трябва да ИЗБЕРЕШ дали да караш бързо ИЛИ икономично. НЕ МОЖЕ И ДВЕТЕ!
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Поправка ( преди 2 години )
    Плъгин хибрид. Дори не знам дали съществува дума "планинхибридът", за да реши автоматичната редакция да редактира написаното от мен по този начин.
  • #16
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 2 години )
    И какво получаваш насреща с планинхибридът? Бавен в града още по-бавен на магистралата и страшно неикономичен. На магистрала харчи повече от обикновен автомобил. Прехвалената toyota corolla hybrid с двулитров двигател харчи 8,4 л на 100 при 140 км в час. Повече, отколкото да зареждаш електромобил на левче за киловатчас. А в града трябва да търсиш около 8 пъти по-често зарядни за да заредиш. Тоест ако зареждаш хибрида веднъж на два дни, за същия пробег електромобила ще иска 2 зареждания в месеца
  • #15
    13 rate up comment 6 rate down comment
    До по-долния ( преди 2 години )
    Може! Плъгин хибрид. Градско - само на ток. На магистралата - ДВГ + свободата да стигнеш докъдето си поискаш...
  • #14
    20 rate up comment 6 rate down comment
    Горния ( преди 2 години )
    Тест в Германия скорост 200 км/ч на Тесла 3, с голямата батерия. Пробег уж над 600 км. На практика 120-130 км. После зареждаш не в гаража, а на аутобана. А там 1 квтч струва 1 евро... Икономични и бързи са електричките...