IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как се справя Tesla Model 3 по кален планински път?

Вижте финала на това изпитание за електрическата кола (ВИДЕО)

Може ли Tesla Model 3 да бъде истински офроуд автомобил? Отговор на този въпрос може да се потърси във видео, разпространено в социалните мрежи, записано някъде в Тайланд, ако се съди по надписите.

 

tesla mode3 на кален път

 

Действието в клипа се развива на много тежък терен – кален път с много неравности и завои, както и със сериозен наклон. И в тази ситуация шофьор на червена Tesla Model 3 опитва да се изкатери. Предизвикателството пред автомобила, който е със задвижване на четирите колела е огромно.

Препятствието обаче изглежда абсурдно за преодоляване. Още повече зад мантинелата се вижда пропаст и става наистина опасно, ако Model 3 поднесе. В крайна сметка автомобилът закъса на склона, но трябва да се отчете и факта, че гумите нямат нищо общо с офроуд.



Дали записването на видеото е истинска история или просто се търси популярност, може само да се гадае. Но едно е ясно – не всеки автомобил става за офроуд, а и дали всички, които имат задвижване на четирите колела трябва да се изпитват в такива условия.

 

 

0 от 500
  • #6
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 1 година )
    Няма блокировки на диференциала (то няма и такъв де), няма и имитации дори. Ясно се вижда как само една/две гуми въртят, а другите никаква работа не вършат. Сега вижте едно Субару или Ауди с истинско quattro (не с Haldex 5) и ще видите разликата в поведението. За бъдещ пикак може и да оправят положението, но Модел 3 (предполагам и останалите) определено НЕ стават за оффроуд. Обикновени AWD дори с липса на имитации на блокировки. Всеки автомобил с Haldex е по-проходим от тази Тесла.
  • #5
    3 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Хайде представете си сега офроуд възможностите на пикапа на Тесла, който освен по-голям клиренс и ъгли на атака, също така е оборудван и с и доста по-големи и офроуд гуми.
  • #4
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    важното е ,че стоят с парцали на лицата си в колата :)пълно oлигoфрeни !!!
  • #3
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    В такива ситуации най-голяма роля играят гумите и теглото наб автомобила. Но трябва да се отчете и много финото управление на колелата, което при електромоторите е много по-добро.
  • #2
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Наблюдател ( преди 1 година )
    Хич не съм фен на Тесла, но това видео дори да е режисирано говори за не лошите способности на автомобила.
  • #1
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Marinovator ( преди 1 година )
    Не съм фен на Тесла, но това загатва за добри оф-роуд възможности, дори и без подходящи гуми и окачване. Интересно е колко време държи батерията при подобен режим на натоварване.