IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как се справя Tesla Model 3 по кален планински път?

Вижте финала на това изпитание за електрическата кола (ВИДЕО)

Може ли Tesla Model 3 да бъде истински офроуд автомобил? Отговор на този въпрос може да се потърси във видео, разпространено в социалните мрежи, записано някъде в Тайланд, ако се съди по надписите.

 

tesla mode3 на кален път

 

Действието в клипа се развива на много тежък терен – кален път с много неравности и завои, както и със сериозен наклон. И в тази ситуация шофьор на червена Tesla Model 3 опитва да се изкатери. Предизвикателството пред автомобила, който е със задвижване на четирите колела е огромно.

Препятствието обаче изглежда абсурдно за преодоляване. Още повече зад мантинелата се вижда пропаст и става наистина опасно, ако Model 3 поднесе. В крайна сметка автомобилът закъса на склона, но трябва да се отчете и факта, че гумите нямат нищо общо с офроуд.



Дали записването на видеото е истинска история или просто се търси популярност, може само да се гадае. Но едно е ясно – не всеки автомобил става за офроуд, а и дали всички, които имат задвижване на четирите колела трябва да се изпитват в такива условия.

 

 

0 от 500
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 1 година )
    Да се сравнява Тесла или Дъстър с истински 4х4 а пълен абсурд. Хайде да видим един Wrangler Rubicon, G500 или Patrol как ще се справи и споменатите "офроудъри". Първите не могат и да помиришат терена през който могат да минат вторите. А да не говорим, ако са минали лееека подготовка и са с малко по-добри гуми (37-*** Silverstone например). Тесла и офроудър ... безумие. Като то свърши горивото насред нищото с офроудъра ходиш да пълниш тубата с някой друг джип, а с теслата какво правиш?
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Колкото е важно 4х4, толкова са важни и гумите, просвета и хода на окачването. От този клип само разбирам, че някой има излишни пари, а в този сайт се чудят какво да пишат, за да печелят стотинки.
  • #24
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Рори ( преди 1 година )
    Предвид гумите и терена се справя доста добре. Личи си че има някаква симулация на блокажи вероятно със спирачките.
  • #23
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Здрасти ( преди 1 година )
    Тия Педеруски клипове Да ги снимате с кола с дълга база на къси завой е добре премерено! Ще ви *** у руската медия и *** 4000 лв!!
  • #22
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Що се отнася до дадения модел въобще е пълна скръб.Този модел е точно от класа на паркитниците с ДВГ,но както се вижда и най-"лошия" от тях ще се справи с този терен без да има нужда да се показва клип,поради факта,че просто няма да има какво интересно да се показва,защото ще го мине без проблем.
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 20,то и Дъстъра е СУВ ама не се дава на рамните талиги и въпреки че е без раздатка и без рама си съперничи с големите оффроудъри.тези СУВ-ове които са с превключвател на режимите на предаване към всички колела са много различни от тези които влизаш натискаш педаля и компютъра мисли вместо теб понеже си ***.Точно такива са паркетниците и тяхното предназначение е в градовете и магистралите,защото извън тях са пълна скръб.
  • #20
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 1 година )
    А ако ще влизаме в такива детайли нека споменем и типа на каросерията - дали е самоносеща конструкция или е с рама. Защото и това оказва огромно значение за проходимостта. С тия модерни СУВ-ове съвсем объркаха тийнеджърите какво е високопроходим джип 4х4 и какво е паркетник AWD. И за да е ясно - СУВ-овете с AWD като закъсат, идват джиповете 4х4 да ги вадят. В нета има достатъчно сравнителни клипове между 4х4 и AWD на оффроуд, попрегледайте ги преди да се изказвате.
  • #19
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 1 година )
    Хайде малко почети преди да се изказваш. Разликата между истинско 4х4 и AWD е от земята до небето. В единият случай имаш мостове, които са перманентно задвижени или се управляват ръчно, имаш раздатка, евентуално може да имаш и ръчно блокируеми диференциали. При AWD нямаш мостове, а друг тип окачване, нямаш контрол над разпределението на въртящият момент, нямаш ръчно блокируеми диференциали и нямаш раздатка. Виж заден мост на Патрул и виж окачването на Ауди - може да ти стане по-ясно.
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Sameman ( преди 1 година )
    #17ти AWD 4WD и т.н. са само търговски наименования на 4х4. Едно Ауди примерно зависи дали е с ръчни скорости или автоматични ползва различни системи. Недей да плещиш неща, които не са ти напълно ясни. Това за което говориш са блокировки на мостовете, които притежават добрите офроудъри.
  • #17
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 1 година )
    А отностно коментара ти колко нереално е това 4х4 - запознай се със системите за задвижване. Какво е 4х4, AWD и каква е разликата между тях. Само да подскажа - G-класата е 4х4, Субарута-та, Ауди-тата и всичко що е кола, е AWD. И разликата в проходимостта е от земята до небето. И още едно подсказване - окачването също има значение. Дали е мостово или McPherson/Multilink/Double wishbone/т.н. Тая Тесла е толкова офроудър, колкото аз съм трамвай.