IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как оценяват европейците легендарния УАЗ-452?

Идеален е за офроуд, но ръждата винаги печели (ВИДЕО)

В германския YouTube-канал CarRanger беше пуснат кратък видеоклип, посветен на руския микробус УАЗ-452, известен още и като „Буханка“. Оценяваната версия на всъдехода се различава малко от оригинала, тъй като е оборудвана със специална тента, хладилник и жабки.


УАЗ-452


Най-вероятно, именно заради това авторът на видеото остава много доволен от пътуването с руската кола. Повечето европейски потребители също оцениха високо легендарния модел, като според мнозина, той е чудесна алтернатива на модерните всъдеходи, наблъскани със сензорни екрани и много електроника.

„Чичо ми работеше като лесовъд и тази кола му служи без проблеми повече от 25 години“, категоричен е Станислав Ковалевски. Според Марс Баур, автомобилът е чудесен за пътувания през гората, като представлява добра алтернатива на по-скъпия Unimog.



Повечето птребители, гледали видеото, посочват и основния проблем на автомобила, а именно – ръждата. „През зимата в кабината е топло и приятно, но през лятото пътуването е истински ад“, пише потребител с инициали A.B. На свой ред Маркус Клевер-Алтингер добавя: „Без електроника и с традиционен ДВГ. Да, това е просто перфектната кола. Примитивна и надеждна."

Друг потребител добавя, че това е „Танк на апокалипсиса, който няма нищо излишно и е лесен за ремонтиране“. „Това е супер практична кола. Предпочитам да го купя, отколкото Volkswagen T6", пише Лейф Ерик-Хансен.

0 от 500
  • #22
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Фен на БМВ ( преди 1 година )
    Значи, караме чисто нова уазка, на първото и излизане на черен път, изключиха "бавните". В сервиза казаха, че било нормално!? За една година, сменихме 2 пъти главини, 2 пъти предна щанга, изяде летните гуми, в момента почна да яде и зимните. И не мога да кажа, че е карана душманската, нищо, че е служебна. Дребните проблеми като- теч през предното стъкло, теч на хидравлика, вратите се заключват всяка на различна посока...и още и още... Иначе е перфектният автомобил. :)
  • #21
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Largo ( преди 2 години )
    Добре,че е тоя материал та простака разбирач българин да плюва
  • #20
    1 rate up comment 4 rate down comment
    хихи ( преди 2 години )
    онез с паркетниците ходяд да си драскат скъпарските лачени гуми из гингирлиците и после ги прибират с увиснали *** отзад в съпътващара *** наречена УАЗ. Друсала, била варел и нам си кво. Това не е кашон за една кофа кинти с удобства, w, и баня с теляк ве. Дръгела сибвърви и върши работарата си за която е направен, а паркетнижите с кинти щот не могат да ги карат *** на умряло.
  • #19
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Бай Пешо ( преди 2 години )
    "За всеки влак си има пътници."Това е автомобил за джунглата и тайгата. Ако някой има нужда от скорост и комфорт за тези места, по добре да не ходи там!
  • #18
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Варелче :) ( преди 2 години )
    Явно има доста хора които не разбират ,че този варел е създаден да вози д-то на места на които няма(!) пътища.Лигавенето през уикендите е оставено за други марки "всъдеходи",има места по света където е по-важно да се придвижиш от точка А до точка Б, отколкото комфорта,климатика и разни други глезотийки :)
  • #17
    7 rate up comment 1 rate down comment
    007 ( преди 2 години )
    Рускиййй ***
  • #16
    11 rate up comment 4 rate down comment
    ka4o_jegata ( преди 2 години )
    Имам газ 69 за из гората е перфектен за по асфалта ще тегаво,но предназначението му не е за асфалт,никой от днешните прехвалени джипки няма да издържи толко години без подръжка колкото е издържал един уаз или нещо подобно,те гаранцията не може да си изкарат та камо ли друго
  • #15
    10 rate up comment 20 rate down comment
    Ужас ( преди 2 години )
    Това е като всичко руско, най-голямото недоразумение на автомобилизма. Това даже не може да се квалифицира, безаналогово е
  • #14
    12 rate up comment 13 rate down comment
    Пропов ( преди 2 години )
    Като дете пътувах с едно такова 130км. Сега съм на 45 и още помня безумните вибрации , скърцане и дрънчене. Ай сиктир от тук с тез недодялани ковчези. Немците го оценяват щото не са го карали.
  • #13
    19 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Като концепция УАЗ-ката си е много добра. Високо проходим офроуд мини бус. Но изпълнението е лошо. Ниско качество, няма комфорт. Трябва японците да го направят за да стане както трябва. А между другото Мицубиши имаха нещо подобно L300 Delica koето е доста добро. Отдолу е на платформата на Pajero и е почти толкова проходимо. Като комфорт е на светлинни години спрямо УАЗ. Сега ги гледам старите модели Delica доста сериозни цени държат в САЩ. Станали са търсени от колекционери.