IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Германия ще забрани станциите за бързо зареждане на Tesla

Терминалите Supercharger нямат електромер, показващ консумацията

Германското правителство ще забрани работата на станциите Tesla Supercharger на територията на страната, тъй като те не отговарят на техническите изисквания и трябва да бъдат доработени, съобщава вестник Handelsblatt.


Tesla Supercharger


Решение е обвързано с местните закони, които предвиждат необходимостта такива станции да имат електромер, показващ консумацията на електроенергия в киловатчаса. Оказа се, че във всички инсталации на американската корпорация няма такова устройство, тъй като информацията за процеса на зареждане на батерията се показва на бордовата система на електрически превозни средства или ва мобилно приложение.

Въпреки факта, че много зарядни станции на други производители също не са оборудвани с такова оборудване, именно Tesla е призната за най-големия нарушител на германското законодателство. Американската компания разполага с голяма мрежа Supercharger в цяла Германия. Само близо до Дюселдорф има около 40 станции, като цената на зареждането на които е 70 цента за киловатчас електроенергия.

В същото време правителството на страната не планира незабавно да глобява Tesla или да затваря електрическите станции. За да избегне корпоративни санкции, американският производител на електромобили необходимо само да преработи зарядните устройства в съответствие с местните закони.


0 от 500
  • #9
    6 rate up comment 5 rate down comment
    до 4 ( преди 3 месеца )
    Проверих в немски източници и наистина преди 5 дни немците са започнали такава процедура. Тесла не отговаряла на немското законодателсво и заради кризата с тока и газа са решили да започнат. То няма как да има по-адекватен лакмус за състоянието на немската автоиндустрия. Но не значи, че промяната ще спре, защото немците са неадекватни лицемери.
  • #8
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Двойните стандарти и правили, които непрекъснато се променят, са абсурдни. Сложи маски, махни маски, върни маски, махни маски. Само че реалността и фактите си остават.
  • #7
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До 5 ( преди 3 месеца )
    Замислял ли си се защо са позволили на станциите на Тесла да работят в този вид? Нали знаеш поговорката, че на подарен кон зъбите не се гледат.Когато молеха Тесла да отвори зарядните си станции за останалите марки, много добре знаеха, че на частната зарядна мрежа на Тесла няма дисплеи. Много добре знаеха и, че кабелите на зарядните са къси и са проектирани за включване в задната лява част на автомобила и ще създадат хаос при зареждане на други марки, което не е в полза на Тесла.
  • #6
    11 rate up comment 9 rate down comment
    VAYK ( преди 3 месеца )
    Ще падна! Тия шваби бавиха фабриката сто години а сега търсят нови цаки на американците! Кой знае какви изнендаи са замислили на китайците! Четох наскоро, че НИО не могъл да продава някъв си модел в Германия, понеже Ауди бил завел някво дело за името! Смеях отвсякъде! Тоест ти не можеш да изкараш модел с твърдотелна батерия като НИО или да постигнеш друг напредък и почваш да цакаш с админисративни мерки с надеждата да наваксаш изоставането! Жала работа !
  • #5
    4 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Държавата не търси лапачка, а политиците които са позволили станциите да работят в този вид, въпреки законодателството. Ако бяха на ваг, а не на Тесла, друга песен щяхте да пеете, че подпират ваг, но сега е друго. Трябва да бъдат съдени бая политици които са го позволили. Станциите са без броячи на тях, дефакто хората могат да бъдат лъгани, а като знаем как Тесла не мамят хората със сигурност зареждащите на техни станции са лъгани. Но всичко е позволено, когато американци раздават пари под маса.
  • #4
    14 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 3 месеца )
    Германия само може да загуби. Най-лесното решение на Тесла е да затвори отново зарядните си станции за други марки и да реши проблема. Само че Германия беше тази която се опитваше по всякакъв начин да накара Тесла да отвори зарядните си станции и за другите марки. Точно затова, не и налагат никакви глоби и забрани. Преводът пак е неточен, а в оригиналната статия се казва, че по принцип зарядните на Тесла би трябвало да са незаконни защото нямат дисплей, както пише в закона.
  • #3
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    На това му се вика "протекционизъм" и е забранено от много отдавна. Защото е нелепа дискриминация и ще е забавно да видим съдебните дела.
  • #2
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Държавата само търси лапачка,
  • #1
    16 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Пак кликбейт заглавия. Очевидно щом измерват киловатчаса, зарядните си имат "електромер".Проблемът бил, по нямат дисплей на зарядната станция и трябва да гледаш показанията на дисплея на таблото на автомобила или дисплея на телефона. То пък егати проблемът!