IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо на България всъщност не й трябва завод за автомобили

Тук създаваме високи технологии за коли, които са и по-доходни, и по-трайни от обикновеното сглобяване, казва шефът на Robert Bosch България

"Подиграваме се на руските коли, но те поне произвеждат нещо, а не като нас": това е един от най-честите коментари във форума на Automedia.bg. Повечето българи все още живеят със схващането, че страната ни е на опашката в автомобилните технологии. Дори онези, които са чували за бурния ръст на сектора на автомобилните компоненти у нас, го свързват най-вече с кабели, тапицерии за седалки и други относително нискотехнологични производства. Действително те доминираха в първите години, когато автомобилният сектор в страната тепърва прохождаше. Но днес ситуацията е коренно различна. България е сред европейските лидери в създаването на високотехнологични компоненти за автомобилната индустрия - софтуер, сензори, блокове за управление, тоест нещата с най-висока добавена стойност. Почти няма модерен европейски автомобил без високотехнологични решения, разработени в София. По този повод Bulgaria ON AIR THE INLFIGHT MAGAZINE разтоваря с Константин Конов, генерален директор на Robert Bosch в България. Automedia помества част от интервюто, а пълния текст можете да прочетете тук.
     
        
10 въпроса към Константин Конов, Robert Bosch България (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #45
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Е това е да си трудоустроен. А вие се скъсвайте и вярвайте, че с работа се постига нещо. В сивито му сигурно и първата му позиция е шеф...
  • #44
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Като гледам с какво качество са пежата от завода в Търнава Словакия надали кола, направена на Балканите ще е по-добра.
  • #43
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Защо не ви трябва? Една автомобилна индустрия, ще дръпне и малкото останали работници в БЪлгария и останалия ви бизнес ще бъде вкаран в трета глуха и ще не ще, ще вдига запалти. Един ми каза, че в Бъглария имало много ИТ и програмисти, щото бъгларите били по-умни. Глупости - полоината познати отидоха там, не защото искат да кодят по 12 часа на ден, защото не трябва да учат 7 години, за да започнат на 900 лева заплата!
  • #42
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Валентин ( преди 1 седмица )
    Отново на вас не ви трябва.Не напротив трябва ни .Едно тъпо трабанче в ловечкия завод на хавал .Премахнат от Бойко.60на40 60 за мен 40 за теб като производител. Проекта с Рено бг прекратен корупционно.Фиат Пирин даден на бушмените за да имат Лада.Ровер закрит корупционно.Големите обещания свършват никой няма да дойде в корумпирана държава.
  • #41
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Ей Коста, хвани ме за лоста! Това, което пишеш се отнася за теб най-вероятно, но не и за всички. Не всеки е, като теб панелен съсел.
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    алина ( преди 1 седмица )
    Ако сам не се похвалиш...
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Най-после го махнаха този с противната усмивка, иначе който кара немски коли да се занимава със сервиза и немския софтуер колкото искам аз ще продължавам само да сменям масло.
  • #38
    0 rate up comment 1 rate down comment
    до 38 ( преди 1 седмица )
    добре казано :D
  • #37
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Коста ( преди 1 седмица )
    Хайде сега да се посмеем на умните коментари на хейтърите, излегнали се на дивана с бира в ръка и коментират това което не разбират по простата причина, че са затворени в една гореща панелка и бесни от факта, че са принудени да гледат по цял ден огромния задник на жените си.
  • #36
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    в българия ако се направи завод за автомобили от доставени компоненти на входа на предприятието за 100 автомобила най много 50 да стигнат до изхода от тях половината ще са неодокоплектовани всичко друго ще е по чекмеджета шкафчета и гаражи те германците не са прости и знаят с кого си имат работа