IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на Porsche застава начело на Volkswagen Group

Оливер Блумe заема мястото на Херберт Дийс от 1 септември

Volkswagen Group прави основна промяна в управленската си структура. Изпълнителният директор на Porsche - Оливър Блумe, ще стане председател на Борда на директорите на групата. Той поема новия пост от 1 септември, като ще запази позицията си в Porsche в „дългосрочен“ план, обявих от компанията.


Оливер Блум


Блумe се присъедини към VW Group през 1994 г., заемайки различни ръководни позиции в Audi, Seat, Volkswagen и Porsche по време на мандата си. Преди да влезе в Управителния съвет на Porsche през 2015 г., той отговаряше за производството и логистиката в компанията.

От 2018 г. Блуме е член на Борда на директорите на VW Group от 2018 г., а сега ще застане начело на концерна, като ще замени Херберт Дийс, който пристигна във Volkswagen през юли 2015 г. Той ще остане в Управителния съвет на групата, като ще бъде и председател на Управителния съвет на подразделението Volkswagen Passenger Cars.

Дийс започна своята автомобилна кариера в края на 80-те години на миналия век в Bosch, преди да се присъедини към BMW, където работи до преминаването си във VW. Той пристигна в компанията само месеци преди избухването на скандала с манипулираните дизелови двигатели през 2015 г. Дийс оглави концерна 3 години по-късно, като помогна за справяне с последствията от „Дизелгейт“. Именно той бе в основата и на прехода на VW Group към производството на електрически преводни средства.


0 от 500
  • #20
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До #18 ( преди 1 година )
    Пропана е за готвене...
  • #19
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Подигравам се, просто се подигравам, тънкообидни смешници.
  • #18
    1 rate up comment 3 rate down comment
    до тъпака 15 ( преди 1 година )
    Кво обиждаш бе ясно е ама газта е 1.35 а дизела 3.55
  • #17
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До пича с електричката и соларните панели. Кажи на родителите си да ти заредят предплатената карта защото нямаш повече минути.
  • #16
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Явно никога няма да загреете и за биоетанола, и синтетичните горива. Просто не са алтернатива на електромотор и никога няма да бъдат. Времето ще покаже дали хидридите имат някакво истинско приложение и бъдеще.
  • #15
    7 rate up comment 2 rate down comment
    до 13 ( преди 1 година )
    Шемет, пропан-бутанът е нефтен газ, който се получава при преработката на нефта. Т.е. бензинът, дизелът и пропан-бутанът идват от едно и също място. Нямате знания като за завършена прогимнация, смешници.
  • #14
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Не е истина какви сте смотани разбирачи. Дийс бръкна в кошер с оси и очаквано губи разботата си. Което означава, че "народната кола" от нацистко време ще има много повече трудности в прехода към електрически коли. Може и да се провалят. Феновете на немците, които не сте виждали жив немец и не говорите бъкел немски, винаги сте забавни.
  • #13
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Нфтата е *** тва е ясно отдавна обаче има пропан бутан и биоетанол
  • #12
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    концепцията с разположен двигател зад задната ос е обречена на провал поради изместването на масата при високи скорости и автомобила става нестабилен и опасен за управление общо взето порше е тунингована костенурка а звука на двигателя е трагедия за сетивата странно защо мерседес и бмв по примера на ауди не направиха платформа с централно разположен двигател явно имат някакви джентълменски договорки за сфери на производство
  • #11
    4 rate up comment 6 rate down comment
    До До #2 ( преди 1 година )
    Аха, то понеже нафтата не си я платил с покупката на електриката. С резервоар нафта отивам от София до Бургас 2 пъти и се връщам 1. Ти още кибичиш на Пловдив да пълниш ток... мъка...