IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

8 проблема на един от най-популярните мотори на VW Group

Двигателят 1.4 TSI се поставя на голям брой модели от различни марки

Съкращението TSI се появи през 2006 г., като започна да се използва за двигателите на VW Group. Благодарение на комбинацията от турбокомпресор и механично задвижван компресор, тези мотори предлагат отличен въртящ момент. Тази технология осигурява богата смес в близост до свещта и по-лоша смес в останалата част от горивната камера, което помага за висока ефективност при ниски и средни натоварвания.


1.4 TSI


По същото време се появява и един от най-разпространените двигатели от семейството EA111 - 1.4 TSI CAXA. Той се произвежда се от 2006 до 2015 г. и е инсталиран на много модели на Volkswagen, Skoda, Audi и Seat. Трябва да се отбележи, че някои от характерните за мотора болежки са отстранени през годините и съответно се появяват предимно при по-старите версии.

Като цяло, моторът предлага конструктивни решения, които би трябвало да му осигурят дълга и безпроблемна работа. Сред тях са чугунен цилиндров блок, ангренажна верига, хидравлични повдигачи на клапаните и др. Този агрегат обаче поднася различни неприятни изненади, за които сега ще стане въпрос.

8 проблема на двигателя 1.4 TSI (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #30
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Димитър ( преди 2 седмици )
    1.8 TSI 2016 Пасат 112000км.180к.с. без проблем. Една от най добрите коли произведени от човека.
  • #29
    1 rate up comment 6 rate down comment
    ПАЦО ТИГЪРА ( преди 2 седмици )
    Кой кара TSI бе бате?? Хахахахаха не ме рязсмивай. Смешки
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Гошо ( преди 2 седмици )
    След 2015-2016 год. 2,0 TSI как са ?Мисля си за някакъв Пасат или нещо друго в този клас на бензин...
  • #27
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Ггхддц ( преди 2 седмици )
    Мн са гадни тея фауве, затова никой не ги купува
  • #26
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    1,6 е мъртвец и харчи повече за такава ниска мощност отколкото трябва. Иначе е сравнително здрав и за газ е ок, но е голям компромис.
  • #25
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    До 20 уточни къде няма? На Горублене може и да няма, но иначе повечето са на по-малко. Преди пЛандемията немците средн она година навъртат 17 500 км. Умножи по 10 и ще видиш колко е. След пЛандемията за миналата година средно карат малко над 14 000 км. Така, че това е положението. Онзи пък с такситата да каже кое такси е ФВ и то точно с този двигател. Няма такова такси. Той ще трябва само за ремонти и части да работи. Таксиджиите може да е всичко но знаят като цяло какви коли да карат.
  • #24
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    1.6,mpi също е здрав. Верно не върви ама за такси на газ върши работа.
  • #23
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 седмици )
    Наистина здрави и доказали се двигатели на ВАГ групата са 1.8Т и 1.9ТДИ.
  • #22
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Чочо ( преди 3 седмици )
    Лошо гориво, влагане на съмнителни с качеството си части и не на последно място зададени проблеми още при конструирането на ДВГ - то , водят до проблеми без значение на марката и модела . Другото е рекламна стратегия пичове !
  • #21
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Готин ( преди 3 седмици )
    Всички изброени проблеми са в следствие на увеличено количество сажди. Това означава лошо изгаряне в горивните камери. Това пък означава или лошо управление на горивният процес, или концептуално сбъркан двигател. Без значение кой е производителят.