IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

8 проблема на един от най-популярните мотори на VW Group

Двигателят 1.4 TSI се поставя на голям брой модели от различни марки

Съкращението TSI се появи през 2006 г., като започна да се използва за двигателите на VW Group. Благодарение на комбинацията от турбокомпресор и механично задвижван компресор, тези мотори предлагат отличен въртящ момент. Тази технология осигурява богата смес в близост до свещта и по-лоша смес в останалата част от горивната камера, което помага за висока ефективност при ниски и средни натоварвания.


1.4 TSI


По същото време се появява и един от най-разпространените двигатели от семейството EA111 - 1.4 TSI CAXA. Той се произвежда се от 2006 до 2015 г. и е инсталиран на много модели на Volkswagen, Skoda, Audi и Seat. Трябва да се отбележи, че някои от характерните за мотора болежки са отстранени през годините и съответно се появяват предимно при по-старите версии.

Като цяло, моторът предлага конструктивни решения, които би трябвало да му осигурят дълга и безпроблемна работа. Сред тях са чугунен цилиндров блок, ангренажна верига, хидравлични повдигачи на клапаните и др. Този агрегат обаче поднася различни неприятни изненади, за които сега ще стане въпрос.

8 проблема на двигателя 1.4 TSI (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #13
    9 rate up comment 5 rate down comment
    #13 ( преди 1 година )
    Сигурен ли си? Защото не съм много убеден от опита който имам с тези двигатели. Да, определено са по-добри от другите им недоразумения, но чак пъкл да кажеш, че е здрав е доста пресилено. Точно за кой вариант смяташ, че е здрав, защото са много модификациите и са различни. Като здравина бих казал само този дето е 90 к.с. е най-добре. Всичко останало е леш.
  • #12
    13 rate up comment 14 rate down comment
    Газко Уазков ( преди 1 година )
    Фолкгрупата има само един наистина здрав мотор. 1.9 ТДИ.
  • #11
    28 rate up comment 3 rate down comment
    Да ( преди 1 година )
    Пасат 2013.1,8 ТСИ. В момента е на 120 000. Стана по Шумен. Смениха верига и обтегач. София - Варна - София гори 1,5 литра масло. Нормално каране. Това са фактите.
  • #10
    18 rate up comment 7 rate down comment
    Yeti man ( преди 1 година )
    Карам Шкода Йети с този двигател от 9 години. Купих я нова. Смених верига на 90 000 км , както се препоръчва. В момента съм на 145 000 км и никога не съм имал нито един проблем с този двигател.
  • #9
    20 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Къде са тея коли с които е пълно бе ***? Няма такива! Защо лъжеш, като немец?
  • #8
    19 rate up comment 23 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    ИЗ немското мобиле е пълно с коли на ВАГ с двигатели 1.4тси на по 600-700 хил. км. Ама хората там не четат наШте разбирачи , и не знаят че този двигател е калпав :)
  • #7
    19 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Това е отрезвяващата истина за двигателите на Фолксваген. Добри са, ама ...
  • #6
    24 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    То всеки знае че с изключение на някоя конкретна комбинация Шкода или Сеат (разбирай изостанали стари модели части) ВАГ между 2005 и 2012-3 не се взима ако ще да ти го подаряват. След това нямат грижи. Казвам го като човек каращ Октавия 2016.
  • #5
    19 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    1.5 е същият мотор като 1.4 с малко различни характеристики, но е абсолютно един и същ. Така, че колегата, който си *** е купил да чете и да знае какво го очаква, за да няма ама що така, що иначе стана...
  • #4
    14 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    току що си купих 1.5 ТСИ, 150 кс