fallback

2,0 литра и 400 000 км – тези 5 мотора го могат!

Атмосферните двигатели все още се срещат често на пазара втора ръка и са доста удачно предложение

В наши дни вече е невъзможно да се намери двигател, който да изкара милион километра и да не се чупи изобщо. Но все още има такива, които могат да се движат на 350 000-400 000. Факт е, че те са по-скъпи по-лакоми от 1,6-литровите агрегати, но си имат и предимства – разполагат с повече мощност, което дава по-голяма увереност при изпреварванията.

Такива двигатели се намират под голям брой модели, голяма част от които се предлагат на пазара на употребявани автомобили. Те са особено полезни при кросоувъри – заради по-високо тегло на тези превозни средства. И което е по-важно – конструктивно те до голяма степен повтарят вече споменатите 1,6-литрови мотори, но са с по-голям ресурс.

Много експерти твърдят, че двигателите с компресор имат по-кратък живот от атмосферните, като това е вярно отчасти. При правилна поддръжка и сипване на качествено гориво разликата в ресурса е минимална. Тези с компресор обаче са по-сложни и капризни, което съответно ги прави по-скъпи са за ремонт. А някои неизправности при тях водят до сериозни механични повреди.

Ето защо, ако търсите употребяван автомобил, особено кросоувър, който вече е изминал 100 000-200 000 км (повечето на пазара са точно такива), 2,0-литровият атмосферен мотор е доста добър избор. Експертите от „За Рульом“ предлагат 5 такива двигателя, които имат приблизително еднаква мощност. Повечето са от Япония, като това се обяснява с факта, че европейските производители залагат на турбомотори. Затова и почти няма да намерите 2,0-литров атмосферен двигател на кросоувър от Стария континент.

Пет 2,0-литрови двигателя със сериозен ресурс (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #35
    Здрасти ( преди 1 година )
    Зад рольом да си еват майката руски фашисти! Една печка, един хладилник не могат да направят само акъли ще дават, ве тия пияници!!!!!! СЛАВА НА Украйна и Свобода на Волжка България от руско иго
  • #34
    DSM ( преди 1 година )
    4G63
  • #33
    Бай Соичиро ( преди 1 година )
    Смехурковци....
  • #32
    Румен Младенов ( преди 2 години )
    Аз карам Kia-Carnival- 1-серия2003-година на 300- хиляди кмИ до сега никакъв проблемКарайте си вие Головете и разните брички
  • #31
    , анонимен ( преди 2 години )
    Карам стар Авенсис 98год. С двигател 2.0 бензин. За незнаещите 3s-fe това е може би най-добрия бензинов четири цилиндров двигател. Минимален ресурс 350 000км.
  • #30
    Форда ( преди 2 години )
    1,8tdci 580хил.км. без каквито и да е ремонти по двигател
  • #29
    Докторът ( преди 2 години )
    Ужас. Тази статия е някаква шега.
  • #28
    иван ( преди 2 години )
    тук май никой не разбира от двигатели
  • #27
    Хонда ( преди 2 години )
    Хонда Ц-РВ 2003г.В момента на 429000кмОт 200000км е на газ,Смяна на масла на двигател ,скорости и диференциал по препоръчани интервали интервали и реглаж на клапани.Повече НЕМСКИ КОШНИК НИКОГА!
  • #26
    анонимен ( преди 2 години )
    Карах 10 години БМВ 528 само доливай масло сменявах маслен филтър на 70000 х .на 507000х скъса клапан
fallback
Последни