IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дори служителите на АвтоВАЗ не искат „антикризисната“ Lada

Въпреки отстъпките работниците в концерна масово отказват да си купят Granta

Представители на един от дилърските центрове на Lada в Толиати, съобщиха за масов отказ на специалистите на АвтоВАЗ да закупуват автомобили на руската марка. Дилърът участва в корпоративната програма на концерна и предлага коли на служителите му с големи отстъпки, но въпреки това липсва интерес.


Lada производство


Новината съобщава тематичният канал в социалните мрежи Avtograd News, който отбелязва, че дилърите вече имат почти всички автомобили на концерна от Толиати в няколко версии на технически възможности. И все пак почти никой не иска да ги купува.

Освен това има множество откази за закупуване на автомобили, които преди това са били поръчани от служители на завода АвтоВАЗ, участващи в програми за закупуване на автомобили срещу обезщетения. Явно по-ограмотените технически са наясно какви са рисковете от модели като опростената Granta, продавана без ABS и въздушни възглавници.

Отскоро в мрежата циркулира и информация, че дъщерното подразделение LADA Sport е започнало да произвежда специална модификация на Lada Granta Drive Active в антисанкционна версия. На водещата производствена площадка на АвтоВАЗ производството на опростената Granta започна на 8 юни тази година, но по информация на Avtograd е било спряно ден-два по-късно, а служителите са пуснати в отпуск до средата на месеца, когато асемблирането отново трябва да стартира.


Lada производство


Междувременно, от УАЗ обясниха как ще започнат да опростяват автомобилите си. Ако си мислите, че на машини като "Буханка" и "Патриот" няма какво повече да се опрости - не е така... Всикопроходимият бус и всъдехода на концерна ще се лишат от антиблокиращи системи и (евентуално) въздушни възглавници, подобно на колите на Lada.

От УАЗ са намерили алтернативен доставчик на ABS, но компанията не е успяла да сертифицира такива коли. Компанията и до момента предлагаше "Патриот" във версия без еърбег, но явно това ще стане стандартна процедура. Не е ясно дали "антисакционните версии" ще засегнат и пикапа и лекотоварния "Профи", но това е много вероятно...

0 от 500
  • #4
    43 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Важното е крепостниците да се лъжат, че "ето, можем да произвеждаме и без запада". Само където западът вече е и на изток, и на север, и на юг...*** се самоизолираха от целия свят.
  • #3
    47 rate up comment 5 rate down comment
    Бай ламби ( преди 1 година )
    Давайте ги на наште русофилчета.Те откога си мечтаят да карат лади и да си обърнат парите у рубли.Костя Копейкин може да им стане рекламно лице за българския пазар, макар че си държи парите у евро ама това е поправимо.Митрофанова много бърже ша му ги обърне у рубли.
  • #2
    22 rate up comment 3 rate down comment
    Лудория ( преди 1 година )
    Нали разбирате, че и в Русия има криза. Ако цените са се повишили с 50%, и аз ще се откажа от нов автомобил, а ще си карам старата кола, за да си плащам сметките, храната, а ако има остатък, ще го запазя в нещо със стойност. Определено това не е автомобил, или поне не Лада! :)
  • #1
    42 rate up comment 2 rate down comment
    д-р.Куртев ( преди 1 година )
    Ааааа,няма не искам-или Лада или на Сахалин !!