Всеки шофьор, закупувайки нов автомобил, разчита на дългото му безпроблемно обслужване. И ако се случи повреда, докато превозното средство е в гаранция, тя трябва да бъде отстранена в сервиза на представителя на производителя. Поне такава информация предоставят официалните дилъри.
За съжаление, в реалния живот нещата невинаги са такива. И често се случва собственикът на автомобила да бъде оставен „да се оправя сам“. Факт е, че гаранцията покрива много от основните агрегати на превозното средство, но има и повреди или проблеми, които се срещат често, но остават извън нея.
Най-разпространените повреди, които гаранцията не покрива (ГАЛЕРИЯ):
Замъгляващи фарове
Този проблем не е често срещан при новите автомобили, но ако фарът е мокър отвътре, това не е добре за шофьора. Просто, изпотените осветителни устройства светят значително по-зле. При някои модели фарът се сменя от производителя, но има и други, които отказват да го направят. Те дори вписват в в ръководството за потребителя, че кондензът под формата на капки е разрешен в осветителните устройства. А на собственика се казва – изчакайте да се затопли времето и водадата сама ще изчезне.
Този проблем не е често срещан при новите автомобили, но ако фарът е мокър отвътре, това не е добре за шофьора. Просто, изпотените осветителни устройства светят значително по-зле. При някои модели фарът се сменя от производителя, но има и други, които отказват да го направят. Те дори вписват в в ръководството за потребителя, че кондензът под формата на капки е разрешен в осветителните устройства. А на собственика се казва – изчакайте да се затопли времето и водадата сама ще изчезне.