Всеки шофьор, закупувайки нов автомобил, разчита на дългото му безпроблемно обслужване. И ако се случи повреда, докато превозното средство е в гаранция, тя трябва да бъде отстранена в сервиза на представителя на производителя. Поне такава информация предоставят официалните дилъри.
За съжаление, в реалния живот нещата невинаги са такива. И често се случва собственикът на автомобила да бъде оставен „да се оправя сам“. Факт е, че гаранцията покрива много от основните агрегати на превозното средство, но има и повреди или проблеми, които се срещат често, но остават извън нея.
Най-разпространените повреди, които гаранцията не покрива (ГАЛЕРИЯ):
Консумативи
Когато един автомобил в гаранция влезе в сервиза за обслужване, то консумативите са за сметка на собственика, тоест той си ги плаща. Това са резервни части, които се сменят при планови прегледи на редовни интервали - спирачни накладки и дискове, свещи, крушки, бушони, пера на чистачки. Някои автомобилни компании определят ангренажните ремъци като консумативи, докато други им слагат определен ресурс.
Когато един автомобил в гаранция влезе в сервиза за обслужване, то консумативите са за сметка на собственика, тоест той си ги плаща. Това са резервни части, които се сменят при планови прегледи на редовни интервали - спирачни накладки и дискове, свещи, крушки, бушони, пера на чистачки. Някои автомобилни компании определят ангренажните ремъци като консумативи, докато други им слагат определен ресурс.