Съвременните автоматични трансмисии са доста надеждни, но ресурсът им не е неограничен. Първите признаци на неизправност са прекъсвания в работата, изразяващи се в лошо превключване, потреперване, придърпване и забавени реакции. Може ли от подобно поведение да се разбере кои елементи ще трябва да се ремонтират и колко време още ще може да се кара самия автомобил.
Защо придърпва автоматикът и колко ще изкара? (ГАЛЕРИЯ):
Разбити соленоиди
Дефектните соленоиди на корпуса на клапаните са една от най-честите причини за придърпване при превключване. Тези клапани контролират налягането на хидравличното масло. Те служат за осигуряване на работата на блокиращия съединител на преобразувателя на въртящия момент и за компресиране на многопластовия съединител.
Дефектните соленоиди на корпуса на клапаните са една от най-честите причини за придърпване при превключване. Тези клапани контролират налягането на хидравличното масло. Те служат за осигуряване на работата на блокиращия съединител на преобразувателя на въртящия момент и за компресиране на многопластовия съединител.
Лошо функциониращ клапан генерира не само потреперване или придърпване, но и увеличава риска от повреда на други технически системи. Повреденият соленоид не се ремонтира, а се заменя с нов.