IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Различава ли се Tesla Model Y, произведен в Германия, от този в Китай?

Вижте едно сравнение между двата електрически кросоувъра (ВИДЕО)

Германският завод на Tesla вече работа, като в него се произвежда кросоувърът Model Y. Досега всички екземпляри от електромобила се доставяха в Европа от фабриката в Китай, така че е логично да се зададе въпроса дали колите са напълно еднакви.


Tesla Model Y


В случая не става дума за оборудване, а за качество на изработката. По принцип европейците са скептично настроени към китайската продукция, така че вероятно мнозина ще потърсят разлики между автомобилите. Поне на пръв поглед такива няма, но някои експерти знаят къде и какво да търсят.

Екипът на YouTube-канала Nico PQ успя да се сдобие с един от първите 30 Model Y, слезли от конвейера на завода край Берлин. Всъщност, това е 22-ият клиентски автомобил, произведен в германската Гигафабрика, като лично е предаден на новия собственик от изпълнителния директор на Tesla – Илон Мъск, който се е подписал върху колата.


Tesla Model Y


В същото време Nico PQ разполага и с Model Y Long Range, който идва от Китай. Сравнението не е много точно, тъй като произведеният в Германия кросоувър е във версията Perfotmance. Тя, например, разполага с отопляеми чистачки и преработена дюза на системата за измиване на предното стъкло.

Нико е категоричен, че двата електромобила са в отлично състояние що се касае до качеството на изработката. Все пак, германският Model Y е имал първоначален проблем поставянето на шофьорската врата, като се е наложило той да бъде коригиран. Като цяло обаче двете коли са сходни в почти едно отношение. Все пак по-новият от двата кросоувъра (германският) има по-големи обективи на камерата, по-меки материали на панела на вратите, нов капак на багажника и новия процесор AMD Ryzen.



Според Нико, всичко тези подобрения скоро ще бъдат налични и за китайската версия Performance. Много е любопитно обаче да се види и как изглежда същият SUV, който е сглобен във фабриката на Tesla във Фриймонт (САЩ).

Снимка и видео: Nico PQ YouTube

0 от 500
  • #4
    17 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Китайското бас държа е по-качествено от сглобеното от камилари, дюнерджии паднали вчера от клона на палмата.. Неслучайно фабриката е край Берлин. Там е най-голямата концентрация на такива същества. На Александърплац в центъра на Берлин преди няколко години не успях да чуя немска реч. Все едноси в някоя арабска държава. Само сградите показват, че не си, но хората не. Арабския и турския спокойно могат да ги обявят за национални езици освен немския.
  • #3
    13 rate up comment 1 rate down comment
    До 2 ( преди 2 години )
    Не те знам откъде си го измисли това, мога да ти кажа, че не е точно така. Много зависи от обема производство, качеството и времето за производство на 1 автомобил. Ако искаш голям обем високо качество и за кратко време даго направиш, то няма как човешкият трудда е по-евтин и ефективен от една роботизирана фабрика. Също така няма как с човешка ръка да направиш еднакви по качество всички автомобили. В различните части от деня, седмицата, настроение,здраве и т.н.влиаят различно върхурезултата.
  • #2
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Ха ха ( преди 2 години )
    Китайската сглобка със сигурност е по-качествена от тази на дюнерджиите!
  • #1
    15 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Който е влизал в фабрика знае, че автоиндустрията всичко е роботизирано, и ръчните операции са минимум, като това което трябва да се направи, може да се свърши и със затворени очи (всяко нещо влиза на мястото си само по 1 начин). Така че за да има разлики - те идват от използваните чати или самите сглобки / заготовки, което значи,че самите прзиводители държат различно качество за различните пазари.