Дори най-успешните автомобилни компании понякога се провалят с някои модел. Историята е пълна с подобни случаи, като причините най-често са липса на финанси или на време, което кара производителите да прибързват. Те се опитват да запълнят ниши на пазара, като някои от тях дори не са съществували преди това. А крайният резултат предизвиква повече въпроси и прилича на петно от двигателно масло върху бляскав червен килим. С помощта на британското издание Autocar ви представяме 15 такива модела, които се превърнаха в „черни овце“ за своите семейства. Любопитното е, че с течение на времето някои от тях се превърнаха в примамливи предложение за колекционерите, въпреки че в началото на жизнения си път определено бяха провал.
Черните овце в семейството (ГАЛЕРИЯ):
Volkswagen закупи компанията NSU през 1969 г., като сделката включваше цялата интелектуална и физическа собственост на фирмата. Това, което служителите във Волфсбург наистина искаха, беше производственият капацитет на NSU. Те не се интересуват от
технологията на роторния двигател, която задвижваше Ro80, и дори спират пускането на модела K70 – седан с 4 врати, който беше напълно готов.
Проектът е подновен, но от Volkswagen поставят едно условие за излизането на K70 на пазара. Той не трябва да носи име NSU, а да бъде с емблемата на новия собственик. Въпреки че е разработен изцяло от NSU, седанът е първият модел на Volkswagen с предно разположен двигател и водно охлаждане. Той обаче така и не успява да намери място в гамата, тъй като се конкурира с вече излезли на пазара модели – като Audi 100, например. Производството е спряно през 1975 г., като това е краят на марката NSU.