IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Запознайте се с Fengon, най-новата автомобилна марка в България

Дебютантът на нашия пазар обещава 12 години гаранция и богат избор на задвижване

В съвсем близко бъдеще предлаганите на българския пазар автомобилни марки ще се увеличат с една. Става дума за Fengon, експортната марка на китайския автомобилен гигант Dongfeng, научи Automedia.bg от добре информиран източник. Вносител в България ще бъде "Авто Юнион".
 
  
Fengon 580, Dongfeng
Новото поколение на Fengon 580 - сериозен скок по отношение на дизайна. Още дори не сме сигурни, че автомобилът ще се предлага у нас точно под тази марка - Dongfeng използва различни за отделните пазари. Но е почти стопроцентово, че 580 ще е един от дебютните модели у нас
  
  
Групата анонсира  предстоящото си партньорство с Dongfeng още в края на миналата година и вече разпространява свързани с него рекламни материали в столицата, но все още не е обявила официално подробности или срокове. Това вероятно е свързано с несигурността във веригата от доставки покрай украинската криза. "Авто Юнион", компания от орбитата на "Еврохолд", има дългогодишно присъствие в автомобилния сектор у нас. Тя е собственик на "Стар Моторс", вносителя на Mazda у нас, и на "Ауто Италия", доскоро единствен представител на Fiat-Chrysler.

Базираната в Ухан Dongfeng Motor Corporation e eдин от четирите гиганта на китайското автомобилостроене, с активи от над 30 милиарда евро и със 176,000 служители. Създадена по лична заповед на Мао Дзедун през 60-те години, днес компанията участва в няколко джойнт-венчъра с международни компании (Peugeot-Citroen, Nissan, Honda, Kia), притежава вече над дузина собствени марки, и освен това държи 4.5-процентов дял в гиганта Stellantis.
    
   
Fengon 580, Dongfeng
   
   
Ориентирането в гамата на китайците е доста трудно заради сложната структура на конгломерата и споделянето на модели между отделните му марки. Automedia обаче с голяма степен на сигурност може да твърди, че дебютът в България ще се случи с два кросоувъра от дъщерната марка Fengon (англицизирана версия на оригиналното Fengguang), които би трябвало да са тук най-късно до лятото. Това са моделите Е3 и 580. Повече детайли за тях можете да научите от галерията под статията. Очакваме те да бъдат съпроводени и от поне един лекотоварен модел. А към края на годината у нас би трябвало да стъпи и най-новата и престижна марка на Dongfeng - Voyah. Нейният първи модел е с хибридно или изцяло електрическо задвижване, и лансирането му в Европа бе обявено официално в края на февруари.

Предлаганите у нас китайски автомобили вече са сертифицирани съобразно европейските стандарти за безопасност и емисии. От "Авто Юнион" още през декември обявиха, че те ще се предлагат с безпрецедентната за тукашния пазар 12-годишна гаранция.


Кои модели ще предлага Dongfeng в България (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #11
    28 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Айде да идват, че тук съвсем изнагляха с цените.
  • #10
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Газко Уазков ( преди 2 години )
    Ако стои само в гаража, може и да си доживее цялата гаранция.....
  • #9
    7 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Доста по добре от Сузуки ми изглежда.
  • #8
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Щирлиц ( преди 2 години )
    Отпред прилича на снегорин.Може да купят няколко за почистване на снега.
  • #7
    19 rate up comment 16 rate down comment
    Matthias ( преди 2 години )
    И 20 години да дадат гаранция пак не купувам китайски прът.
  • #6
    11 rate up comment 14 rate down comment
    Миризмата ( преди 2 години )
    Китайските производители още не са решили един важен въпрос - миризмата. Може и да изглеждат що годе добре(тъй като дизайните обикновено са крадени), но отваряйки вратата на която и да е китайска кола, потенциалният купувач се пита как ще може да изтърпи тази воня!
  • #5
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Кеф ( преди 2 години )
    Бай бай Шкода
  • #4
    28 rate up comment 3 rate down comment
    Влад ( преди 2 години )
    Единствената полза от тия ламарини е да принудят европейските производители да намалят малко цените.
  • #3
    43 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Няма причина китайците да не могат да направят качествени коли на нивото на немските японските и корейските. Те произвеждат всичко. Всички световни технологии са при тях и са наясно със всички производствени процеси.
  • #2
    25 rate up comment 19 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    водачите на Астри можете да си чешете езиците, колкото искате. Прогресът на китайците за последнит 5-6 години е зашеметяващ, оня ден един руснак разглоби нов китайски кросоувър и каза, че е по-добър от тойота