IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Запознайте се с Fengon, най-новата автомобилна марка в България

Дебютантът на нашия пазар обещава 12 години гаранция и богат избор на задвижване

В съвсем близко бъдеще предлаганите на българския пазар автомобилни марки ще се увеличат с една. Става дума за Fengon, експортната марка на китайския автомобилен гигант Dongfeng, научи Automedia.bg от добре информиран източник. Вносител в България ще бъде "Авто Юнион".
 
  
Fengon 580, Dongfeng
Новото поколение на Fengon 580 - сериозен скок по отношение на дизайна. Още дори не сме сигурни, че автомобилът ще се предлага у нас точно под тази марка - Dongfeng използва различни за отделните пазари. Но е почти стопроцентово, че 580 ще е един от дебютните модели у нас
  
  
Групата анонсира  предстоящото си партньорство с Dongfeng още в края на миналата година и вече разпространява свързани с него рекламни материали в столицата, но все още не е обявила официално подробности или срокове. Това вероятно е свързано с несигурността във веригата от доставки покрай украинската криза. "Авто Юнион", компания от орбитата на "Еврохолд", има дългогодишно присъствие в автомобилния сектор у нас. Тя е собственик на "Стар Моторс", вносителя на Mazda у нас, и на "Ауто Италия", доскоро единствен представител на Fiat-Chrysler.

Базираната в Ухан Dongfeng Motor Corporation e eдин от четирите гиганта на китайското автомобилостроене, с активи от над 30 милиарда евро и със 176,000 служители. Създадена по лична заповед на Мао Дзедун през 60-те години, днес компанията участва в няколко джойнт-венчъра с международни компании (Peugeot-Citroen, Nissan, Honda, Kia), притежава вече над дузина собствени марки, и освен това държи 4.5-процентов дял в гиганта Stellantis.
    
   
Fengon 580, Dongfeng
   
   
Ориентирането в гамата на китайците е доста трудно заради сложната структура на конгломерата и споделянето на модели между отделните му марки. Automedia обаче с голяма степен на сигурност може да твърди, че дебютът в България ще се случи с два кросоувъра от дъщерната марка Fengon (англицизирана версия на оригиналното Fengguang), които би трябвало да са тук най-късно до лятото. Това са моделите Е3 и 580. Повече детайли за тях можете да научите от галерията под статията. Очакваме те да бъдат съпроводени и от поне един лекотоварен модел. А към края на годината у нас би трябвало да стъпи и най-новата и престижна марка на Dongfeng - Voyah. Нейният първи модел е с хибридно или изцяло електрическо задвижване, и лансирането му в Европа бе обявено официално в края на февруари.

Предлаганите у нас китайски автомобили вече са сертифицирани съобразно европейските стандарти за безопасност и емисии. От "Авто Юнион" още през декември обявиха, че те ще се предлагат с безпрецедентната за тукашния пазар 12-годишна гаранция.


Кои модели ще предлага Dongfeng в България (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    рециклиране на инжек ( преди 1 година )
    https://injectors.eu
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    батДИДО ( преди 1 година )
    Китайците имат най-добрите батерии, а това че купувате само китайски *** не значи, че всичко китайско е дърво.Не съм видял някой да се оплаква от китайските EV. Напротив, всичките са супер доволни. Все пак това е страната, която ще залее Европа / останалия свят вече е / с по-евтини ЕV автомобили. Предпочитам да карам електричка с blade battery, отколкото с Li-Ion и да се моля да не се запали, докато се зарежда. Прочетете малко преди да пишете глупости.ЧЕСТИТО на този, който кара китайче.
  • #19
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Striker ( преди 2 години )
    Да си повериш живота на нещо проектирано(изкопирано) и произведено в Ковидландия - трябва наистина да си го закъсал.
  • #18
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Докторът ( преди 2 години )
    Китайски ***
  • #17
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Китайска кола карам като такси 7години ,корейска 3години дрънкайте си глупости колкото искате
  • #16
    17 rate up comment 4 rate down comment
    До 1 ( преди 2 години )
    Те и Хюндай правеха абсолютни бaрaки през осемдесетте които на третата година бяха с ръжда на пет шест места а сега?
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    до 14 ( преди 2 години )
    малко си объркал холдингите :D
  • #14
    4 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До #3: Всичко е по-добро от Тойота. Това не е хвалба.
  • #13
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Съвсем случайно медия, която е част от същия холдинг, е научила тайната, че тези коли ще се внасят :-) -ADMIN: Automedia.bg е част от "Инвестор . БГ" АД - публично дружество, търгувано на БФБ - София. Няма никаква връзка с "Еврохолд". Но сте прав, че не сме научили тайната случайно - положихме усилия да го направим :)
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Chery Tiggo 7 PRO обзор