IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz спря да приема поръчки за G-Class

Срокът за заявените вече коли се разтегля до края на 2024 г.

През миналата година Mercedes G-Class постави нов рекорд по продажби, след като над 41 000 бройки от емблематичния SUV намериха собствениците си. По информация на MBPassionBlog, производителят от Щутгарт е спрял приема на поръчки за всъдехода още на 17 януари, а компанията обяви, че срокът за доставка на поръчаните вече бройки от модела се разтегля до края на 2024 г.


Mercedes-Benz G500


Желаещи да се сдобият с G-Class потвърдиха, че дилърите на Mercedes-Benz са отхвърлили заявките им, позовавайки се на нареждане от компанията със задна дата. Причини за отказа не се посочват, но се предполага, че тя е в кризата с доставките на електронни компоненти, която засегна цялата автомобилна индустрия.

Сегашната G-Class получи значителни промени през 2019 г., но скоро приближава средата на жизнения цикъл на модела, което означава, че той ще бъде сериозно актуализиран. Вероятно и това е сред причините за забавяне на доставките от производителя.

Ако и пред тази година всъдеходът се окаже толкова популярен сред клиентите, колкото през миналата, Mercedes ще има достатъчно време, за да бъде в крак с търсенето. Прогнозите за решаване на проблема с микрочиповете обаче не са окуражаващи, което може да създаде допълнителни трудности на компанията.

Снимка: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    CSKA ( преди 2 години )
    Гегата е най голямата
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Samo Levski ( преди 2 години )
    ИСТИНСКИТЕ ДЖИПОВЕ СА 2 -....LAND ROVER И TOYOTA...Айде с пръдливи...е Геги вкъщи или най добре никъде
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Samo Levski ( преди 2 години )
    Колкото и да се напъвате ще се изззз...ака..те като Г класата ...пълна пръ....я...за съжаление...
  • #10
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Propov ( преди 2 години )
    В Германия например ги карат предимно братушки. Говоря за АМГ. Заможни братушки. И не са точно лекари или инженери , но пак с респектиращи професии са си. Но колата е легенда. А много немци имат и оригиналният Gel
  • #9
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ти можеш да се "напънИш" да понаучиш български, но надали!
  • #8
    3 rate up comment 6 rate down comment
    до #8 ( преди 2 години )
    Няма нужда да играя шах с тебе, за да разбера, че акъла не ти е много, а мисленето не ти е силна страна. Веднага бих ти написал защо това нещо се вижда при теб, но ще те помъча малко да се напъниш и да се сетиш от написаното от теб как се стига до толкова ясен извод.
  • #7
    6 rate up comment 2 rate down comment
    смях с 3 ( преди 2 години )
    Той пък обикалял немските улици да гледа кой ги кара тия коли и колко е умен и бял!! И как го преценяваш - шах ли играете?!?
  • #6
    7 rate up comment 6 rate down comment
    до #4 ( преди 2 години )
    Може да е лай....о, ама е четвъртито. Такова лай....о няма никъде другаде, а и немските лай....а са най-големи, редки и миризливи, също, като феновете им.
  • #5
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Азъ ( преди 2 години )
    Хахах бай *** дето няма 5 лева в джоба тръгнал да коментира коли на цена, каквато не може да изкара за 5 живота.
  • #4
    17 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Сега е момента да пуснат отново старите класически модели без електроника и без екстри на по ниска цена. Нещо като G300D повдигната, подсилена за офроуд, метални брони отвсякъде и 3 блокажа. С къси скорости и едно редово дизелче 6 цилиндъра 3000 кубика направо ще е топ. Ако пуснат нещо такова на цена 50К евро ще се изкупи като топъл хляб!