IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-Benz G-Class е най-бързо продаваната кола в Щатите

Германският всъдеход измести Chevrolet Corvette от лидерската позиция

За първи път от началото на година Chevrolet Corvette не е най-бързо продаваният нов автомобил на пазара в САЩ. Изненадващо той беше изместен от Mercedes-Benz G-Class, сочи проучване на агенция iSeeCars, според което клиентите вече се интересуват повече от лукс, отколкото от забавление на пътя.


Mercedes-Benz G-Class


На трета позиция излезе Cadillac Escalade, което само затвърждава впечатленията за продължаващото увеличение на интереса към SUV-моделите. Почти всички автомобили в първата десетка за май са от този клас, като единственото изключение са доскорошният лидер Corvette, който остава на второ място в класирането, както и намиращият се на осма позиция Lexus IS.

Прави впечатление и все по-сериозното навлизане на електрифицирани модели, като и те са предимно SUV. Volkswagen ID.4 (18-о място ), Jeep Wrangler 4xe (16-о), Toyota RAV4 Hybrid (11-о), Rav4 Prime (6-о) и Hyundai Tucson Hybrid (4-о) се продават по-бързо от средния срок за САЩ, който е 47,1 дни за нов автомобил.


Mazda MX-5


При колите на старо през май лидери са Mazda MX-5 Miata, Tesla Model 3 и Chevrolet Corvette. Тук средното време за продажба е 34,8 дни, като експертите отчитат повишаване на цените както на новите, така и на употребяваните автомобили. И очакват, че тази тенденция ще се запази до края на годината.

0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    до 12 ( преди 1 месец )
    И още нещо - ако дръпнеш каравана в калта, тя ще се разпадне. Караваната, не Г-класата.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до 12 ( преди 1 месец )
    Пич, ти Г-класа явно и на картинка не си виждал. Имал бил няколко Г-класи... Ха-ха... Тук е пълно със собственици на Г-класи и бентлита. А тая глупост - че бил по-евтин за поддръжка от минивановете МЛ и Кю7 направо кърти мивки. Имал бил Г-класа, аре бегай оттука, аз пък имам седем Г-класи - за всеки ден от седмицата по един.
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    G777 ( преди 1 месец )
    Кое е скъпо на G класата че не разбрах, скъпо е само да я купиш после е по евтина за поддръжка от ML Q7 И Х5.Имал съм няколко G класи е момента съм с G500 211 година, освен за гориво за друго не давам пари като ходи за риба с нея, дърпам каравана в калта и т.н. Случвало се е да загубя някой халогени или да я одраскам но това че е скъпо да я караш оф-роуд са ГЛУПОСТИ. Ако си *** и всеки път я обръщаш по таван да със сигурност ще ти излиза скъпо.
  • #10
    3 rate up comment 3 rate down comment
    до 9 ( преди 1 месец )
    Не е пробемът в скъсаняците. Проблемът е, че и на милионерите им е скъпо да карат Г-класа офроуд. Когато шест излизания извън пътя се равняват на стойността на цялата кола, тези излизания се обезмислят. Никой не кара нова Г-класа офроуд, дори руснаците. И не съм казал, че не е хубава кола. Много си е хубава, а за офроуд е даже прекалено хубава.ПП. Да разбирам ли, че за теб, да дадеш десет бона за един пикник е дреболия?
  • #9
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    С две думи Г-класата не е хубава, щото Бг скъсаняците не могат да си позволят да я карат оффроуд и затова азиатските гнилочи са им най на сърце щот евтинийка .
  • #8
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Иронията е, че Г-класата не става за офроуд. Не защото не е проходима - напротив, има си сума системи, а защото всяко излизане извън пътя е на цена между 6000 и 25 000 лв. Това е информация от офроуд форума. Според мненията там, средната цена за излизане на Г-класа извън пътя е 10 000 лева. ПП. А новата Г-класа дори вече не е с цели мостове.
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    вместо джейми с вълшебното фенерче клиентите си купуват utv и си ходят там където джейми може да сънува че е ходил
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Сузукито прилича на умалена реплика на G клас, симпатичен е но много нефункционален, на задните места само деца могат да седнат, за сметка на това няма багажник. И двигателчето слабо, така, че това доста свива контингента, който би си го купил, за семеен автомобил не става, някой тинейджър може и да го хареса.
  • #5
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Значи няма проблеми определени фирми да си продават свободно модели над 2тона с двигатели като на камиони. Но когато една малка фирма иска да продава едно скромно и евтино джипче на своите фенове това вече е проблем и ЕС не позволява.Малката фирма е принудена да премахне задните седалки и да регистрира джипчето като товарен автомобил за да може отново да го продава "свободно" на хората в ЕС.А между другото тази малка фирма вече за не знам коя година е сред първите фирми водещи по надеждност ...
  • #4
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Аре бегайте с тва Джимни ве. Статията е за автомобил- легенда. На кой му дреме за някво малко к е . неф че с първобитен спрял мотор от миналия век.