IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-екстремната G-Class се завръща под марката AMG

Новото поколение на 4x4² ще струва минимум 300 000 евро

Първоначално най-екстремният Mercedes-Benz G-Class - 4x4², беше разработен като концептуален модел за автосалона в Женева през 2015 година, но предизвика толкова голям интерес, че малко след това беше пуснат на пазара. Тази версия на модела струваше близо 250 000 евро и бързо се превърна в легенда, а сега предстои да смени поколенията си.


Mercedes-Benz G500 4x4²


Всъщност, името на модела е Mercedes-Benz G500 4x4² (G550 4x4² за пазара в САЩ), като се различава от стандартния всъдеход по преработеното шаси, порталните мостове и големите колела, които увеличават проходимостта. През 2017 година тази версия беше спряна от производство, което я прави още по-ценна.

Сега в Mercedes завършват изпитанията на новото поколение на модела. За разлика от предшественика си, който беше оборудван двигател AMG, но се продаваше като G500, новият 4x4² ще получи емблемата на спортното подразделение. Доказателство за това е предната престилка на заснетия тестови прототип, която е в стил AMG.


Mercedes-Benz G500 4x4²


На покрива на всъдехода е поставен багажник със стълба и допълнително осветление. За разлика от стандартната G-Class, резервната гума на вратата на багажника няма защитно покривало и е с двойно закрепване.

Що се касае до двигателя, очаква се той да бъде същият като на предшественика му. Това е добре познатият 4,0-литров туин-турбо V8 от гамата на AMG. При стандартния G63 той развива 585 к.с., като така превъзхожда значително стария G 500 4x4² с неговите 422 к.с.


Mercedes-Benz G500 4x4²


Фактът, че тестовият прототип е с минимален камуфлаж подсказва, че премиерата на най-екстремната G-Class не е далеч. Очаква се подобренията и наличието на нов двигател под капака да доведат и до увеличение на цената на всъдехода, която ще достигне 300 000 евро.

Снимки: Auto-motor-und-sport

0 от 500
  • #12
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мухаха, само българина може да кара Голф 4 1.9 tdi с крадена нафта от жп и да критикува Г класа за триста хиляди лева.
  • #11
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Карач ( преди 1 месец )
    Като гледам коментарите, тук май почти никой не се е качвал в Г класа. Имам от по старите АМГ 63 от 2014г и смело твърдя, че никоя кола или джип не може да ми се опре както на магистралата така и в гората, това животно не се чупи по средата на нищото , както беше писал някъв *** преди мен, това е мини танк който вдига над 200км/ч и минава от там където другите спират и немогат да продължат а вътре си е като ЕС класа. И не я карат само мутри, щото и путин се вози в такава Г класа и кортежа му.
  • #10
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Мухаха ( преди 1 месец )
    До 9. Абе мани ги, повечето критици карат коли нов внос на 15+ годнини на по 600000+ километра. Теглят заем, за да им сменят маслото, ремъци и ролки, критикуват коли за по няколко стотин хиляди дето само ги гледат на снимки и клипове. Тоя г*аньовски манталитет до като не се изкорени няма да се оправим.
  • #9
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Номер 7,не си прочел целия пост на номер 2,а относно номер 3, си личи че не му е ясно, че хора, които дават по 300 000 евра за кола, това не им е единствената, а като си закараш автомобила в лицензиран премиум сервиз ти дават оборот на кола. Новата Г класа е цар и на асфалта, и извън него, за това чудовище не ми се мисли. 6.3 се кара и държи пътя, като лека кола, да се надяваме, че и тази версия ще е така. Гроздето наистина е много кисело :).
  • #8
    9 rate up comment 4 rate down comment
    до №3 ( преди 1 месец )
    Не знам в коя година живееш, но частите от Германия пристигат за макс 3 дни. По 30 дни за части се чака за тия, които ООН ги карат в Африка и Австралия ;)
  • #7
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Мухаха ( преди 1 месец )
    Тука като гледам колко офроуд специалисти са се навъдили,страх ме лови. Единствено номер 5 е внимавал в час. Другите имате слаб-2. И както е типично за Ганьо да оплюва всичко,което не може да си позволи. Имаше една приказка за лисицата и гроздето. Някой ще ми я припомни ли?
  • #6
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Джипа е супер но проблема му е че се кара от мутри и нормален човек не би си купил иначе добрата машина.
  • #5
    10 rate up comment 6 rate down comment
    J7785 ( преди 1 месец )
    До номер 4. Личи си колко разбираш ти от офроуд автомобили :). Дали някой ги карат извън пътя, ритайте руснаците. Напиши в ютуб G клас offroud и ще разбереш какви са способностите на стандартната Г класа. А за тая версия от 2015. Мисля че имаше само 1 или 2 автомобила дето се пуска на състезания... И там нещата не са равностойни спрямо останалите... Мачка ги даже и Тея за дето говори анонимен номер 1, специално пригодените...
  • #4
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това е джип за фукня. Да ръмжиш в града и всички да обръщат погледи да те псуват наум. Да покажеш колко си богат но пък за сметка на това колко малко разбираш от офоруд автомобили.
  • #3
    11 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Да голям звяр е. Докато не се счупи насредата на нищото и се окаже че няма никъде резервни части за него и трябва да чакаш доставка от Германия след 1 месец. Ако бяха толкова хубави тия джипове в Африка и Австралия и организации като ООН щяха да карат само такива. Да ама ония карат само Японски джипове. Що така?