IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-AMG разкри чудовищната мощност на новите си хибриди

Версиите с V8 ще развиват до 804 к.с., а следващият C63 с 2,0-литров мотор - над 640 к.с.

Компанията Mercedes-AMG разкри подробности за новите хибридни задвижващи агрегати, които разработва в момента. Те ще използват 4- и 8-цилиндрови двигатели, съчетани с електромотор, високоефективна батерия и нова система за задвижване на четирите колела AMG Performance 4MATIC +.


Mercedes-AMG Hybrids


Електрическият мотор, който е собствена разработка на AMG и задвижва задните колела, е разположен в рамките на електрически превключена двустепенна трансмисия и електронно контролирано заключване на диференциала на задния мост (EDU). Той може да генерира до 201 к.с. и въртящ момент от 320 Нм. При нужда част от мощността може да се прехвърля към предните колела, ако задните започнат да приплъзват.

Подобно на Porsche Taycan, двустепенната трансмисия осигурява отлични характеристики при стартиране от място, като след достигане на 140 км/ч се активира втора скорост и това позволява на автомобила да продължи да ускорява.


Mercedes-AMG Hybrids


Моделите, оборудвани с нов хибриден двигател от Mercedes-AMG, ще разполагат с режими Electric, Comfort, Sport, Sport +, Race и Individual. Всеки от тях получава система AMG Dynamics, която влияе на електронния контрол на стабилността, задвижването на всички колела и електронно контролираното заключване на диференциала на задния мост.

При най-мощните версии електромоторът ще бъде сдвоен с 4,0-литров V8 с двойно турбо, който ще дебютира при модела Mercedes-AMG GT73. Флагманският хибрид на марката ще развива мощност до 804 к.с и 1000 Нм, които ще позволяват ускорение от 0 до 96 км/ч (60 мили) за по-малко от 3 секунди.

Още снимки от представянето на новите хибриди на Mercedes-AMG - вижте в галерията:

От Mercedes-AMG също потвърдиха, че следващото поколение на C63 ще получи хибридно задвижване с 2,0-литров двигател M139 с 4 цилиндъра. Той е монтиран надлъжно и ще развива 442 к.с. Когато е съчетан с електрочмотора с 201 к.с., спортният седан ще развива близо 650 к.с.

Снимки: Mercedes-AMG

0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тези инфинита, с по колко кубика двг имат, а освен това от хибрид до хибрид има коренна разлика. Прочети статията и виж такова съчетание на двг с електромотор и система 4х4, дали измисленото ти инфинити има. Малко се образовай технически и тогава бълвай про.... Сто. Тии..
  • #10
    0 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Инфинити М35 и Q 50awd от 2012г са хибриди със 370к.с.! Мерцедес винаги са на опашката, но имат имидж!
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тоя 4 цил. двг са го сложили само за звук :)
  • #8
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Както казахме... ( преди 3 месеца )
    има ли статия за Мерцедес, увредените гости пристигат на талази като мухи на мед! Ми търсят си лекарство от рено, нещастните човечета ...
  • #7
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Факт! ( преди 3 месеца )
    ДВг е от Рено, както винаги!
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Браво за трансмисият ( преди 3 месеца )
    (двустепенната трансмисия осигурява отлични характеристики при стартиране от място, като след достигане на 140 км/ч се активира втора скорост) Мисля че това е ключово за хибриди и електромобили от такъв ранг защото повечето омаляват доста при над 100-150км/ч в сравнение с ДВГ
  • #5
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Брандо ( преди 3 месеца )
    Просто запомнете това инфо, защото след година Бенве ще излезе с такива хибриди, малко по- наточени и ще почнат да се пъчат колко са ВИЛИКИ !НЕКА КОПИРАНЕТО започне...сега !
  • #4
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    До 1 - ако искаме да бъдем честни от двигателят са 442 к.с. Мисля, че не трябва да сме чак толкова впечатлени. Дори да махнем Формула 1, където през 1953г. BRM са вадели 600 к.с. от 1.5л. двигател, преди около 20г. Bugatti EB110 са имали над 600к.с. от 3.5л.
  • #3
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Китайската компартия колко вече държи в Мнгалцедес?
  • #2
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    поне да беше гилзиран с ковани бутала титаниеви клапани