IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

12 факта за "най-добрия Mercedes в историята"

450 SEL 6.9 има най-големия двигател извън Америка по това време, и окачване от Citroen

Ако имате редкия късмет да зърнете екземпляр от този автомобил, има голяма вероятност всъщност да не разберете какво сте видели. За нетренираното око той изглежда просто като обикновена S-класа от поколението W116, между 1972 и 1979. Само два дребни детайла издават, че всъщност е нещо различно и че е струвал два пъти и половина колкото "простосмъртната" 280 SE.
  
  
Mercedes 450 SEL 6.9
  
  
Едното е удължената колесна база, макар че и 280-ката има подобна L-версия. Второто са табелките на задния капак: 450 SEL и 6.9. Това са единствените по-видими белези на най-желания, скъп и рядък Mercedes от 70-те години. И колата, за която легендарният Дейвид Дейвис писа, че е "най-добрият Mercedes, правен някога". Нека ви разкажем малко повече за него.
  
  
12 факта за "най-добрия Mercedes в историята" (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #10
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Дрти УАЙТ Бой! ( преди 3 години )
    Помня, някога в средата на 70-те год. на 20-ти век бех студент и през лятото се цаних като обменител в Калотина да попричеля некой-друг нужен лев за морето... И изпускайки служебния рейс за София след 6 р.м. ми се наложи да опитам да се върна на авто-стоп до София /кво друго ми оставаше/. И тогава ме взе 1 италианец с точно такъв 450 SEL и малко след това вдигна точно... 235 км в час и на спидометъра след 200 и нещо се изрисува 1 ЧЕРЕП и помня добре, че ветърът виеше като жестока буря в ушите...
  • #9
    4 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Как само плюят японските. Нормално, човек който само кара и неремонтира си е за завиждане. Бегом към немските кошници.
  • #8
    6 rate up comment 19 rate down comment
    Курасава ( преди 3 години )
    Като са толкова велики защо ги няма при колите с 300 000 пробег без ремонт?А там все японски.
  • #7
    23 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 3 години )
    Един приятел имаше S280 - возеше като фея и бягаше като див Мустанг. За тази модификация наистина ми е бедна фантазията колко още е вдигнала летвата.
  • #6
    26 rate up comment 8 rate down comment
    А бе ... ( преди 3 години )
    що като се пише за Мерцедес некви увредени все наместват нещастието рено!? То лоша реклама уж нямало ама това на психарлък избива.
  • #5
    15 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Освен 1.5 dci за няколко години и то модифициран от тях, Мерц не ползват френски чик.... в нито един от значимите си модели. В момента разкараха френските мотори. За сметка на това инфинити ползват Мерц платформи и мотори. Само 3.7 е нисански. Та къде е Ре (***) но, къде мерц. Според мен не трябва се пренебрегват също W126 и W140.
  • #4
    7 rate up comment 28 rate down comment
    Факт! ( преди 3 години )
    И това и ситроена са правени на базата на Рено! Факт!
  • #3
    27 rate up comment 15 rate down comment
    Открай време... ( преди 3 години )
    Мерцедес и всички останали!
  • #2
    19 rate up comment 27 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Още от тогава ли са ги правили на базата на френски коли ?!!!!
  • #1
    52 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Когато автомобилите се правеха от инженери, а не индивиди с вратовръзки и купчина документи по счетоводство на бюрото. А това, че е струвал колкото един Ролс не е лошо. Предвид надеждността (нещо нечувано за англичаните), мощността, поведението на пътя, технологиите и т.н.