IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

8 причини защо окачването на новите коли създава повече проблеми

Повредите по ходовата част вече засягат и скъпите модели, и се проявяват все по-рано

С всяка година новите автомобили стават все по-надеждни и неподатливи на повреди. Това е единодушното заключение на всички организации, следящи за качеството, от германската TUV до американската Consumer Reports (макар и с важното уточнение, че това се отнася до новите автомобили в първите години след производството им, а не до общата продължителност на живота им).


окачване, Mercedes E-class, 2009
Задното окачване на Mercedes E-class от 2009. От година на година системите на окачването стават все по-сложни
  
  
В последния си доклад за 2022 например TUV отчита сериозен спад на повредите, засечени при техническите прегледи - от близо 20% през 2020 за всички тествани коли, до едва 17.9% днес. Но подобрението съвсем не е еднакво при различните системи в автомобила. В една област напредъкът е съвсем нищожен и дори се забелязва отстъпление. Тази област е окачването.

Най-съществената промяна е, че проблемите с окачването, характерни преди най-вече за бюджетните марки на над 10-годишна възраст, сега се разпростират върху най-популярните (и доста скъпи) премиум модели, и се проявяват още на третата до петата година. При някои модели - даже и по-рано. Ето кои са и причините за това.


8 причини проблемите с окачването да зачестяват (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #8
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Car guy ( преди 2 години )
    Иииии още един фактор да добавя, макар че донякъде ще се припокрия с мненията по-долу - планираното остаряване. Особено в премиум сегмента. Един модел си има планирани 7-8 години живот примерно и идва времето за новия модел. Понеже богаташчетата искат и трябва винаги да са в крак с новото и модерното, те трябва да го вземат веднага и стария да го разкарат, понеже няма смисъл да наливаш пари в поддръжка на нещо морално остаряло. Следователно защо като производител да правиш модела дълговечен?
  • #7
    17 rate up comment 0 rate down comment
    край ( преди 2 години )
    До 5-10 г. производителите ще започнат да ви предлагат определени километри мобилност примерно 200 000 после му я връщате за рецилиране. това ще е честна сделка.Основния ремонт пред блока, докато жена ти пече чушки на танекия остана в историята.
  • #6
    14 rate up comment 3 rate down comment
    ela ( преди 2 години )
    Мисля,че са искали да кажат- " С всяка година новите автомобили стават все по-ненадеждни " защото ги усложняват постояно ( особено немските) пълнят ги с ненужна електроника и накрая висене по- сервизите- и време и пари и нерви.
  • #5
    16 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Тая сутрин четох че в САЩ щели да правят акция , щото видиш ли като разлееш нещо на задната седалка и имало опасност да вкара двигателя в авариен режим - смятай колко подобни "недомислици" има по новите коли с цел да си намират работа на сервизите.
  • #4
    26 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Аз затова си карам старата кола и нямам проблеми. Да, няма въздушно окачване и разни таблети в салона, но е удобна и надеждна. Ако имах пари, щях да си взема нова от магазина. Но разен "нов внос" производство 2012-, идващ тук на 250к км, на който тепърва трябва да му се ремонтира двигател, окачване и трансмисия- не мерси
  • #3
    24 rate up comment 1 rate down comment
    онЗи ( преди 2 години )
    причината е една, защото така са ги измислили производителите. за да си купувате нова кола или да плащате за безброй части
  • #2
    36 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Всичко след 2007-2008 г. е ***. Безмислени екстри, технологии и кинти, много кинти! И както пише "Бат Рамбо" по-долу, важното е далаверата с резервните части да върви. Измама е всичкото. Не ми се мисли, когато електрокарите започнат да се спихват с цялата им електроника. Майтап ще става. Да не говорим за бебешките моторчета с по 1000 кубика и 200 коня. Там вече, резервните двигатели ще се продават в супермаркета. Електричките са преходна технология и измама. Запомнете го! Честита Коледа!
  • #1
    30 rate up comment 2 rate down comment
    Бат Рамбо ( преди 2 години )
    Забравена е още една причина: печалбите от резервни части. При повечето производители това двуцифрен процент от общата печалба.