IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

7 модерни трика за загряване на двигателя (плюс един доста стар)

Тези техники са познати, но не всички шофьори ги използват

Зимният сезон е все по-близо и навън става все по-студено, което обещава и повече проблеми със стартирането на двигателя, както и с негоното загряване до нормална работна температура (особено сутрин). Следващите препоръки са особено полезни за собствениците на автомобили с мотори с малък работен обем, но вършат работа и на останалите.


загряване


Скоростта на загряване на двигателя с вътрешно горене зависи от обема чу, ефективността и техническа изправност на охладителната система. Например, ако байпасният клапан на термостата е постоянно отворен, тогава не трябва да очаквате бързо загряване. Колко бързо се загрява салонът на автомобила, зависи и от неговия обем. Запушен радиатор на нагревателя и замърсен въздушен филтър на кабината могат да бъдат пречка за притока на топъл въздух в купето.

Ако двигателят по технически причини се загрява по-дълго, отколкото трябва да бъде, тогава собственикът на такъв автомобил ще се сблъска с проблеми- повишен разход на гориво, ускорено износване на основни детайли от мотора, замърсен ауспух. Когато всички системи на автомобила работят правилно, загряването на двигателя няма да продължи твърде дълго. Но ако времето ви изтича, можете да ускорите този процес.

Трикове за по-бързо загряване на двигателя (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #33
    4 rate up comment 1 rate down comment
    онЗи ( преди 2 седмици )
    аз така се мъчех докато карах дизел няма загряване като падне под 0 градуса. изправен термостат, картон даже загряваше след 15км. сега карам бензин и след две минути на място тръгвам и след километър почва да дyха топло в колата...
  • #32
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Цеко ( преди 2 седмици )
    По *** статия скоро не бях чел .Пълни простотии .
  • #31
    6 rate up comment 4 rate down comment
    ИБН ЕБН АЛ КАМИЛ ( преди 2 седмици )
    Поредна футболна драма... ХАХАХА..... ХАХАХА....... ХАХАХА...... Хората са го изчислили.... Щом имаш нова кола, караш до 150 хиляди най много, взимаш каквото може и е шиткаш на..... БАЙ ***....... Оттам то я взима и почва да слага картони, налива спирт или газ в зависимост от двигателя, слага РАКИЯ, за да не замръзне течността в чистачките, слага стружки в двигателя, прави байпас на системи, слага олио за гориво...... НО САМО НЕ СИ ВЗИМА НОВА КОЛА..... ХАХАХА.... ХАХАХА....
  • #30
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    До 28,това със стягата е умно,но при новите коли не важи въобще,защото докато стигнеш до маркуча и да направиш място за стягата в повечето случаи трябва да се поизпотиш доста от липсата на място,а и при запалване на автомобила работи малкият кръг на отоплението и когато достигне температура обикновенно 82 + градуса се отваря термостата и преминава през радиатора,при намаляне на температурата той отново се затваря и така докато всичко се нормализира.
  • #29
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    До 13,картона едно време го слагаха тези,които термостат им бе повреден в отворено състояние за да стоплят салона,при нормално работещ термостат прегряването и преохлаждането на двигателя просто отсъстват.Ползвахме едно време/сега го държа като ретро автомобил/ *** Рено 8 и никога не се е налагало да слагаме картони,черги,одеала и т.н. за да загрява двигателя и да се отопли купето,но и проблеми не сме имали.
  • #28
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Дамян ( преди 2 седмици )
    Най-лесно загрява като си купите печка за автомобила.Друг вариант е една стяга и сутрин стягате маркучът към радиатора.След 5 минути като загрее я махате и готово.
  • #27
    25 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 седмици )
    Ако туко що сме запалили колата и я държим на 2500 оборота ще сменяме мотор после. Второ тва с картона е страшна простотия, тва е за някой който иска да му прегрее колата после защото най вероятно ще забрави картона. По просто е да се изчака колата да си загрее сама.
  • #26
    42 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Ако искаш по топла кола, дръж я на по топло мястоИз мъдростите на един пишман журналист
  • #25
    25 rate up comment 2 rate down comment
    Мдаа ( преди 2 седмици )
    Направо - статия та дрънка, копипейстната с леко безсмислен превод, ама човек като не е наясно с много от термините в един автомобил накрая се получава това...
  • #24
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Значи написали сте дистанционно палене, което има при най-новите коли а сте пропуснали нещо, което го има в много коли, не само в премиум марките но и при по-обикновенните. Това е печката. Можеш да я включиш и с дистанционно, но в моя случай тъй като държа автомобила си в подземен гараж и дистанционното не върши работа, печката поддържа два таймера и работи около 15 мин. Ако тръгвам в 9.00ч. е настройвам да се включи в 8:45ч. и в 9:00 когато се качвам в колата е жега..