IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Опасно ли е постоянното доливане на масло в двигателя

Не е нужно това да се прави постоянно, за да може моторът да работи добре

Колко време може да се долива масло в двигателя и колко опасно е това да се прави постоянно? Ето едно мнение на експерти от изданието Carsweek, които посочват причините, поради които подобно действие не помага особено и дори пречи.


масло


Първото, което трябва да се знае е, че е напълно в реда на нещата дори съвременен двигател да гълта масло. Това важи особено за турбомоторите. За добро смазване на всички елементи в системата се получава повишено налягане. Така маслото попада в горивната камера, където изгаря.

Ако трябва да бъде посочено количество, то тогава за 1000 изминати километра нормалният показател на загуба на масло е до 0,6% от консумираното гориво. В тези случаи, ако нивото на маслото е под минимума, отбелязан на пръчката, е напълно нормално да се долее.

Ако обаче разходът на смазка е по-голям, тогава обичайното доливане може не само да не поправи ситуацията, но и да я влоши. В такива случаи експертите съветват да се източи напълно маслото и да се търси проблемът, заради който то изчезва.

При продължително поддържане на необходимото ниво чрез добавяне на масло, тогава тази част от смазката, която вече е изразходвала своя ресурс и просто няма къде да отиде. В този случай това може сериозно да навреди на двигателя. Най-често масленият филтър се запушва, което води до „маслен глад“ и произтичащите от това тежки последици.

0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Az ( преди 3 години )
    Дс
  • #19
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Бат Митко ( преди 3 години )
    ПЪРВО СЕ ОБРАЗОВАЙТЕ И ПОСЛЕ ПИШЕТЕ.НЕ СТЕ УБЕДИТЕЛНИ.ДОРИ И НЕ СТЕ ПОСРЕДСТВЕНИ.
  • #18
    22 rate up comment 2 rate down comment
    Rado ( преди 3 години )
    "При продължително поддържане на необходимото ниво чрез добавяне на масло, тогава тази част от смазката, която вече е изразходвала своя ресурс и просто няма къде да отиде." някой може ли да ми преведе това изречение.Това в случай че този който долива никога не сменя масло ли е? Този сайт продължава да разочарова с безмислени и зле преведени статии.
  • #17
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Нощен ( преди 3 години )
    Пръчката на маслото хахаха
  • #16
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Васил Петров ( преди 3 години )
    Опасно е, ако тече!
  • #15
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Смех ( преди 3 години )
    И идват маслоядките от немцише и става страааашно. Да бе само онова опелско недоразумение Екотек -кеф ти 1.8, ама то не са едно и две. И да става въпрос за евтинийки, да кажеш как да е. Само споменавам S4 и спирам. ВаГ с 16 клапана - лейка безпособна.
  • #14
    13 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Предполага се, да се долива в рамките на междусервизния интервал, отколкото да падне под минимума.
  • #13
    30 rate up comment 0 rate down comment
    Оня ( преди 3 години )
    Името на гугъл Преводач е Пeтър 3aхариев ! Или има друго обяснение за сума ти статии лишени от всякакъв смисъл? Може би нещо от медицински характер?
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    ггг ( преди 3 години )
    в повечето случаи до такова доливане достигат коли които на пазара струват
  • #11
    39 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    веднага спирам да доливам малсо на моя пасат и го оставам да се спече, щото е по-безопасно