IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

7 модерни трика за загряване на двигателя (плюс един доста стар)

Тези техники са познати, но не всички шофьори ги използват

Зимният сезон е все по-близо и навън става все по-студено, което обещава и повече проблеми със стартирането на двигателя, както и с негоното загряване до нормална работна температура (особено сутрин). Следващите препоръки са особено полезни за собствениците на автомобили с мотори с малък работен обем, но вършат работа и на останалите.


загряване


Скоростта на загряване на двигателя с вътрешно горене зависи от обема чу, ефективността и техническа изправност на охладителната система. Например, ако байпасният клапан на термостата е постоянно отворен, тогава не трябва да очаквате бързо загряване. Колко бързо се загрява салонът на автомобила, зависи и от неговия обем. Запушен радиатор на нагревателя и замърсен въздушен филтър на кабината могат да бъдат пречка за притока на топъл въздух в купето.

Ако двигателят по технически причини се загрява по-дълго, отколкото трябва да бъде, тогава собственикът на такъв автомобил ще се сблъска с проблеми- повишен разход на гориво, ускорено износване на основни детайли от мотора, замърсен ауспух. Когато всички системи на автомобила работят правилно, загряването на двигателя няма да продължи твърде дълго. Но ако времето ви изтича, можете да ускорите този процес.

Трикове за по-бързо загряване на двигателя (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #24
    27 rate up comment 2 rate down comment
    Мдаа ( преди 2 години )
    Направо - статия та дрънка, копипейстната с леко безсмислен превод, ама човек като не е наясно с много от термините в един автомобил накрая се получава това...
  • #23
    13 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Значи написали сте дистанционно палене, което има при най-новите коли а сте пропуснали нещо, което го има в много коли, не само в премиум марките но и при по-обикновенните. Това е печката. Можеш да я включиш и с дистанционно, но в моя случай тъй като държа автомобила си в подземен гараж и дистанционното не върши работа, печката поддържа два таймера и работи около 15 мин. Ако тръгвам в 9.00ч. е настройвам да се включи в 8:45ч. и в 9:00 когато се качвам в колата е жега..
  • #22
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Алекс ( преди 2 години )
    Статията не знам как е написана, съветите са ок, ама за който може да ги разбере
  • #21
    12 rate up comment 2 rate down comment
    BaiHuy ( преди 2 години )
    Това с картона съм го ползвал много години и върши работа, особено ако колата трудно вдига работна температура, най-често заради калпав или не напълно затварящ се термостат.
  • #20
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Читател ( преди 2 години )
    Колко трика? - Няколко,,,
  • #19
    55 rate up comment 2 rate down comment
    Сър Пичук ( преди 2 години )
    Пропуснати са още няколко безценни съвета:- Вечер след паркиране увийте колата с одеяла и юргани, за да запазите топлото - Паркирайте колата през зимата върху шахта на ВИК от която излиза пара- лятото винаги оставяйте колата на слънце, за да събира топло за зимата- ако натиснете газта и вдигнете оборотите до 5000 още по-бързо ще загреете двигателя- най-сигурно е да накладете огън под колата, което безспорно ще я подгрее дефинитивно
  • #18
    15 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Много *** статия
  • #17
    22 rate up comment 0 rate down comment
    Синдикат на Ало Изма ( преди 2 години )
    Ако трябва да съм честен,..... ми то в "статията" имаше повече правописни грешки, отколкото "полезни съвети!
  • #16
    17 rate up comment 11 rate down comment
    Обективно ( преди 2 години )
    статията е пълна тъпотия! Само ще прецакате някой с тия съвети.Аз какво правя:1. Паля2. Пускам подгрева на седалката и волана (една от малкото смислени екстри).3. Пускам парното на минимална към средна сила4. Нагласям го на 23-4 градуса.5. Ръгам скоростите на позиция D6. Шофирам си нормално (както винаги).Колата е турбо-бензин 2 литра и принципно не загрява много бързо.
  • #15
    22 rate up comment 2 rate down comment
    До 14 ( преди 2 години )
    Оригинални нямам, ама предлагъм афтър маркет по калъп! 5 пластов, рециклиран картон! Еко е да не дразни бъдещите притежатели на електрички, те нали само за екология мислят! Като подарък в комплекта вървят прекрепящ механизъм в цвета на купето от органичен памук (нарязани връзки от стари тениски) Абе хем полезно, хем еко гъзария!Само за новите БМВта е по-висока цената, че с тия големите решетки много картон и връзки заминавата